Discussie: Griekenland: rellen
Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2009, 10:08   #186
Loki
Parlementsvoorzitter

Loki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Je verliest minstens volgordes uit het oog.

Ik ben nooit rijk geweest en heb vanaf mijn 16e zeer hard en vele week-uren gewerkt, daarvan tot kort voor mijn 30e tegen erg laag loon. Evengoed mij nooit te buiten gegaan aan wetteloosheid en nog steeds "permitteer" ik mij geen zulke.

Het gebruik van scheldwoorden is geheel voor je eigen rekening.
Welke volgorde?

Ik heb nergens gezegd dat u rijk zou zijn, alleen gesuggereerd dat u voldoende geld heeft om gerust gelaten te worden voor wat u wil doen in dit leven. Het is nogal wiedes dat u gerust gelaten wordt als u hard werkt, dit is uiteindelijk de primaire doelstelling van een maatschappij. Ik vind ook dat u gelijk hebt dat een mens zich juist bepaalde zaken niet kan permitteren. Maar dat is nu juist het punt, wanneer u dakloos op straat loopt is je bewegingsvrijheid heel wat beperkter om nog maar te zwijgen wanneer je geen papieren hebt. Ik kan u garanderen dat de politie voor de dakloze niet steeds de vriend is, hoewel zoals altijd ook het tegendeel waar is. Zeker in België is de politie nog respectabel, dit kunnen genoeg vluchtelingen getuigen die landen als Griekenland gepasseerd zijn. Hoewel België soms racisme wordt verweten staat het onder de vluchtelingen gekend als het veiligste en één van de beste landen om in te vertoeven binnen Europa.
Loki is offline   Met citaat antwoorden