Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles
Ik kan het begrijpen dat u geen aanhanger bent van Anciaux, maar om dan meteen de Zionistische heksenjagerij te gaan steunenm lijkt mij vreemd. Voor een keer dat een systeemconforme politicus eens een politiek incorrecte uitspraak doet, wordt hij meteen verketterd...
|
Ik steun geen zionisten, ik steun geen hama's laten me beide volledig koud. Zijn twee groepen die zoals ik al heb gezegd aan elkander zijn gewaagd, geen van beide heeft respect voor burgers, geen van beide kan het schelen wanneer door hun daden kinderen zouden omkomen daarom is het ook belachelijk dat een mediahoer als bertje het trieste voorval van Dendermonde bij wijze van spreken wi gebruiken voor zijn medeleven met de slachtoffers in gaza. Beide partijen in het midden oosten zijn geweldig in zichzelf te verkopen als slachtoffer wanneer het erop aankomt, beide zijn geweldig in het maken van onschuldige slachtoffers wanneer het erop aankomt.
U weet misschien meer daarom ook deze vraag, wanneer heeft deze persoon al "ooit" een correcte uitspraak gedaan?