Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2009, 11:29   #121
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

[quote=system;3951768]
Citaat:
Wat de hele VLD, Spa, Groen!, VB, CD&V, enz over deze zaak denkt is hun zaak. Ik zeg wat ik denk te moeten zeggen. En tot nu toe is er niemand die me echt heeft kunnen overtuigen dat Anciaux ongelijk heeft. Integendeel zelfs. Ik krijg zelfs meer en meer de indruk dat velen, ofwel partijslaven zijn ofwel na-papegaaien. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

En wat is er dan volgens u aan de hand.
Misschien voor sommige absurd maar is het niet logisch, dat kinderen die hier in een kinderdagverblijf worden ondergebracht door hun ouders en daar door hetgeen sommige noemen een gek worden afgeslacht, dat dit de maatschappij harder raakt dan zionisten en terroristen die elkander proberen af te maken en waarbij aan de "twee" kanten men geen probleem heeft met geweld en ook niet met burgerslachtoffers, waaronder ook kinderen?

Iemand die vind dat bij zaken die bij wijze van spreken onder z'n neus gebeuren er de wereldproblematiek moet worden bijgesleurd om toch maar "weer" eens in de media te kunnen scoren is een zielig ventje.

Inplaats van deze in de regering te houden, zouden ze er beter mee op de kermis gaan staan als doelwit in een ballenkraam..

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 31 januari 2009 om 11:31.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2009, 11:56   #122
de mensen
Banneling

Standaard

Yves Desmet van De Morgen geeft natuurlijk Bert gelijk...

En als die dat zegt dan zal Bertje wel gelijk hebben watn Yves is het geweten van de wereld.
de mensen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2009, 19:38   #123
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Iemand die vind dat bij zaken die bij wijze van spreken onder z'n neus gebeuren er de wereldproblematiek moet worden bijgesleurd om toch maar "weer" eens in de media te kunnen scoren is een zielig ventje.

Inplaats van deze in de regering te houden, zouden ze er beter mee op de kermis gaan staan als doelwit in een ballenkraam..
Ik kan het begrijpen dat u geen aanhanger bent van Anciaux, maar om dan meteen de Zionistische heksenjagerij te gaan steunenm lijkt mij vreemd. Voor een keer dat een systeemconforme politicus eens een politiek incorrecte uitspraak doet, wordt hij meteen verketterd...
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2009, 19:48   #124
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het vrouwke Damien van 'crazy' bertje heeft hem al een hint gegeven voor z'n volgende job wanneer hij de politiek zou verlaten, "Zelfs loop je achter de vuilkar, zelfs dan zie ik je nog graag'. Dus zelfs voor bertje is er nog zeker leven na de politiek, leven met een geurtje aan.

Bertje heeft al altijd achter zichzelf gelopen, achter de vuilniskar lopen zal niet veel verschil maken.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2009, 10:26   #125
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik kan het begrijpen dat u geen aanhanger bent van Anciaux, maar om dan meteen de Zionistische heksenjagerij te gaan steunenm lijkt mij vreemd. Voor een keer dat een systeemconforme politicus eens een politiek incorrecte uitspraak doet, wordt hij meteen verketterd...
Ik steun geen zionisten, ik steun geen hama's laten me beide volledig koud. Zijn twee groepen die zoals ik al heb gezegd aan elkander zijn gewaagd, geen van beide heeft respect voor burgers, geen van beide kan het schelen wanneer door hun daden kinderen zouden omkomen daarom is het ook belachelijk dat een mediahoer als bertje het trieste voorval van Dendermonde bij wijze van spreken wi gebruiken voor zijn medeleven met de slachtoffers in gaza. Beide partijen in het midden oosten zijn geweldig in zichzelf te verkopen als slachtoffer wanneer het erop aankomt, beide zijn geweldig in het maken van onschuldige slachtoffers wanneer het erop aankomt.

U weet misschien meer daarom ook deze vraag, wanneer heeft deze persoon al "ooit" een correcte uitspraak gedaan?

Laatst gewijzigd door ERLICH : 1 februari 2009 om 10:26.
Oud 1 februari 2009, 10:34   #126
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Bertje heeft al altijd achter zichzelf gelopen, achter de vuilniskar lopen zal niet veel verschil maken.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 1 februari 2009 om 10:41.
Oud 1 februari 2009, 10:40   #127
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Klopt, veel verschil zal het niet uitmaken. Heb ooit iemand horen zeggen (de naam ontgaat me) 'achter elke goede politieker, staat een goede vrouw'. In bertje zijn geval, 'achter elke politieke zot, staat een vrouw die hem een hint geeft naar z'n volgende roeping, de vuilkar'.

We kunnen er misschien eens mee lachen, maar het is zeer triest dat men moet toekijken hoe zulk zielig ventje wel royaal geniet van het belastingsgeld van de brave, eerlijk, hardwerkende burger.

Oud 1 februari 2009, 14:43   #128
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik steun geen zionisten, ik steun geen hama's laten me beide volledig koud. Zijn twee groepen die zoals ik al heb gezegd aan elkander zijn gewaagd, geen van beide heeft respect voor burgers, geen van beide kan het schelen wanneer door hun daden kinderen zouden omkomen daarom is het ook belachelijk dat een mediahoer als bertje het trieste voorval van Dendermonde bij wijze van spreken wi gebruiken voor zijn medeleven met de slachtoffers in gaza. Beide partijen in het midden oosten zijn geweldig in zichzelf te verkopen als slachtoffer wanneer het erop aankomt, beide zijn geweldig in het maken van onschuldige slachtoffers wanneer het erop aankomt.

U weet misschien meer daarom ook deze vraag, wanneer heeft deze persoon al "ooit" een correcte uitspraak gedaan?
Nogmaals: ik ben geen aanhanger van Anciaux. En ik ben ook geen aanhanger van jouw opvattingen. Maar diezelfden die jouw standpunt gecriminaliseerd hebben, proberen nu een stap verder te gaan en elke kritiek op Israel te criminaliseren. Ik ben voor vrije meningsuiting, en tegen een systeem waarbij elke politicus zijn woorden duizendmaal moet wikken en wegen om geen minderheidsgroep te schofferen.

Ik zie een duidelijke lijn in de hetze tegen Leterme o.w.v. zijn uitspraken i.v.m. Franstaligen, Dewever o.w.v. zijn uitspraken over Antwerpen en W.O. II, nu Anciaux o.w.v. een weblog...
Oud 1 februari 2009, 15:06   #129
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

diamantindustrie levert veel geld op voor onze politici. Met als gevolg mogen politici geen kritiek leveren op Israel.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2009, 18:15   #130
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Anciaux vergeleek terecht de kindermoorden in Dendermonde met de kindermoorden de plaatsvinden in het Midden-Oosten. Vlaamse kinderen en kinderen in het Midden-Oosten zijn allebei kinderen en het maakt niet uit of de moordenaars een jeansbroek of een kaki legerbroek dragen.

Een aantal Vlaamse parlementsleden van Open VLD en CD&V menen echter dat kindermoorden in het Midden-Oosten niet mogen vergeleken worden met kindermoorden in het Vlaanderen. Menen zij dat semitische kinderen uit het Midden-Oosten minderwaardig zijn?

http://www.deredactie.be/cm/de.redac...090128_Anciaux
je kan een oorlogssituatie met onschuldige slachtoffers niet vergelijken met een moordpartij van een "psychopaat" of iemand wiens stoppen zijn doorgeslagen of "wat dan ook de reden zou geweest zijn".
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2009, 23:09   #131
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
je kan een oorlogssituatie met onschuldige slachtoffers niet vergelijken met een moordpartij van een "psychopaat" of iemand wiens stoppen zijn doorgeslagen of "wat dan ook de reden zou geweest zijn".
Dus als het oorlog is, mag je wel moorden?
Oud 3 februari 2009, 10:17   #132
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus als het oorlog is, mag je wel moorden?
Als het oorlog is, valt de stront op ieders wezen. To shoot or to be shot. Oorlog is altijd waanzin. De vraag is niet of je kan moorden in een oorlog, maar of de oorlog een grond heeft. De weerstand tegen nazi-duitsland was als oorlogsdaad zeker gegrond. Het ging per slot van rekening om een illegitieme bezetting. De meest gegronde oorlog is de reactie tegen een ongegronde.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 3 februari 2009 om 10:18.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2009, 19:40   #133
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Als het oorlog is, valt de stront op ieders wezen. To shoot or to be shot. Oorlog is altijd waanzin. De vraag is niet of je kan moorden in een oorlog, maar of de oorlog een grond heeft. De weerstand tegen nazi-duitsland was als oorlogsdaad zeker gegrond. Het ging per slot van rekening om een illegitieme bezetting. De meest gegronde oorlog is de reactie tegen een ongegronde.
Inderdaad. Welnu: Hamas strijdt tegen een illegitieme bezetting. Israël moordt kinderen om hun ouders af te schrikken en de bezetting te bestendigen. Het is dus goed te vergelijken met de collectieve represailles uitgevoerd door de Duitse bezetter tijdens W.O. II.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be