Los bericht bekijken
Oud 18 april 2009, 01:07   #47
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stapas Bekijk bericht
Beste vriend, de reacties op dit forum zijn soms belachelijk voorspelbaar. Ik hoop dat u de belachelijkheid van uw argument inziet:
1/ Vermont: 6% van de Belgische bevolking, op een grondgebied dat 80% dat van België is. Die 10% die u aanhaalt komt zelfs niet in de buurt. Overigens, die 10% bevat voor de helft EU15 onderdanen
2/ de allochtonen die in de gevangenissen zitten zijn fysiek niet in staat om tegelijkertijd gewapende inbraken te plegen

Overigens, als ik naar de nationale politiestatistieken kijk zie ik geen stijging in inbraken. Eerder een daling, en hier en daar fluctuaties. Antwerpen moet dan blijkbaar een uitzondering zijn. En het effect van 1 enkele grote goed georganiseerde bende die heel actief is gedurende een jaar in een regio laat zch wellicht heel goed zien in de cijfers
1/ Ik heb met Vermont geen zaken. Het laat mij ijskoud hoe de zaken daar verlopen .
2/ de allochtonen die in de gevangenissen zitten kunnen geen misdaden plegen, inderdaad. Het is de toer van hun vaders, broers, kozijnen en vrienden, die op dat moment een vrije periode kennen. = die gasten lossen elkaar af, zowel in het gevang, als op de " werkvloer ".
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden