Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2009, 20:57   #77
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

weet je kiko het is dat ik zelf mss te goed het klappen van de zweep ken

ooit stelde ik eens een paar vragen aan frank vandenbroucke per mail en ik stel regelmatig vragen vanuit het vierde wereld syndicaat aan verschillende politiekers

van sommlige politiekers of beleidsmensen krijg ik antwoord maar van vdb is er nooit antwoord gekomen terwijl je zelf toegeeft dat ik daar recht op heb

ik heb de vragen dan nog eens herhaald - een keer of twee geloof ik en dan heb ik geconcludeerd dat hij geen antwoord heeft op mijn vragen

dus ik geloof henri wanneer hij zegt dat hij zich kwaad gemaakt heeft omdat hij niet kreeg waar hij recht op had - nl antwoord en ik begrijp nu ook dat er boven mijn hoofd hetzelfde hangt wanneer ik blijf aandringen op antwoord van bvb vdb en dat er dus de mogelijkheid bestaat dat ik behandeld wordt als een crimineel wanneer ik als burger gewoon gebruik wil maken van mijn recht om vragen te stellen - en dat dit recht dus sinds gisteren door dit vonnis is uitgeholt en dreigt te verworden tot een louter theoretisch recht waarmee je in de praktijk niks meer kunt doen

en ja burgers die geen vragen mogen stellen aan hun overheid leven in een dictatuur - een andere uitleg is daar niet voor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 21:08.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden