![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
als hij trouwens gedreigd had dan zou hij de boeman geweest zijn in de ogen vd publieke opinie en gemeentebestuur van blankenberge het slachtoffer. Ik vermoed dat hij mss dreigementen geuit heeft van juridische aard - ermee gedreigd heeft dus om rechtzaken aan te spannen enzo en dat is volstrekt legaal Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 19:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=VN2AN49V
Let ook op wat de burgemeester zegt: Dit gaat niet om een brave burger die niet krijgt waar hij recht op heeft, maar om een man die ons op het maniakale af is blijven mailen en afdreigen. Op den duur hadden we hier iemand die zich bijna voltijds moest bezighouden met de mails van Henri Vandenbosch. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() iemand die permanent met zijn mails bezig moet zijn ? ik beantwoord veel meer ellenlange mails dan 130 op drie jaar tijd zenne en als het zaken waren waarop reeds geantwoord was dan hadden ze hem gerust mogen negeren
en wat dat dreigen betreft - waarom is men daar niet wat concreter in en waarom blijft men toch zo vaag ? - uiteraard omdat hij dus gedreigd heeft met juridische stappen, wat zijn volste recht is indien het echt om fysieke bedreigingen zou gegaan zijn dan had men hem daar zeker voor vervolgd - ook tov administratief personeel hoewel dat idd wel als minder gewichtig zou behandelt worden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is nu 130 mails op 5 jaar?
Sommigen posten hier wel soms 50 mails binnen een paar uur.
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Daar zie ik hem ook nog niet naar de rechtbank mee stappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 19:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() mijn indruk is dat er toch vanalles niet klopt met de beslissing dat de petanqueclub weg moest en dat er mogelijk nog vanalles niet klopt in blankenberge en dat henri juist degene geweest is die de zaken via dialoog heeft proberen oplossen in plaats van onmiddelijk processen aan te spannen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
In de praktijk wordt de eis door de rechter dus geheel afgewezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
een juridisch dreigement kan enkel als bedreigend worden ervaren indien men net niet recht in zijn schoenen staat en wat tijd rekken betreft daar zou henri belang bij gehad hebben indien hij zijn petanquebaan nog in het park gehad had - maar die was hij al kwijt en dus had hij daar geen enkel belang bij
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() het enige waar dit over gaat is de burger doen accepteren dat lastige vragen stellen aan een overheid niet langer sociaal aanvaard is en mensen die van hun recht gebruik maken om vragen te stellen en kritiek te uitten wil men blijkbaar gelijk stellen aan stalkers en dus criminelen - zo wil men de burger blijkbaar conditioneren - heel traag en geleidelijk - net zoals je een kikker kookt dus worden de burgers er geleidelijk aan gewend om te leven in een totalitaire staat gelijkaardig aan bvb china
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() dat is geen argument - en je bent niet in staat argumenten aan te dragen die kunnen aantonen dat ik iets opblaas want moest je dat wel kunnen dan zou je dat ook doen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Ik doe hier niets anders. Alle feiten spreken je tegen, maar je kunt ze uiteraard naast je neer leggen - wat je dan ook doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() feit is dat vanaf nu mensen die teveel kritiek uitten en teveel vragen stellen in de gevangenis kunnen vliegen
en indien we dit zouden accepteren dan zal het aantal vragen dat je daartoe teveel moet stellen geleidelijk verminderen en de strafmaat erop zal geleidelijk vermeerderen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Er is één iemand die zwaar misbruik maakt van zijn recht om vragen te stellen, zelfs in zo een mate dat men er bijzonder veel werk insteekt om dat allemaal te beantwoorden. Tot men op een gegeven moment, na vele jaren van beledigingen, dreigementen en inmengingen in zaken die hem niet aangaan, de zaak kotsbeu is en een procedure inspant. En dan spring jij tevoorschijn en roept censuur en conditionering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() weet je kiko het is dat ik zelf mss te goed het klappen van de zweep ken
ooit stelde ik eens een paar vragen aan frank vandenbroucke per mail en ik stel regelmatig vragen vanuit het vierde wereld syndicaat aan verschillende politiekers van sommlige politiekers of beleidsmensen krijg ik antwoord maar van vdb is er nooit antwoord gekomen terwijl je zelf toegeeft dat ik daar recht op heb ik heb de vragen dan nog eens herhaald - een keer of twee geloof ik en dan heb ik geconcludeerd dat hij geen antwoord heeft op mijn vragen dus ik geloof henri wanneer hij zegt dat hij zich kwaad gemaakt heeft omdat hij niet kreeg waar hij recht op had - nl antwoord en ik begrijp nu ook dat er boven mijn hoofd hetzelfde hangt wanneer ik blijf aandringen op antwoord van bvb vdb en dat er dus de mogelijkheid bestaat dat ik behandeld wordt als een crimineel wanneer ik als burger gewoon gebruik wil maken van mijn recht om vragen te stellen - en dat dit recht dus sinds gisteren door dit vonnis is uitgeholt en dreigt te verworden tot een louter theoretisch recht waarmee je in de praktijk niks meer kunt doen en ja burgers die geen vragen mogen stellen aan hun overheid leven in een dictatuur - een andere uitleg is daar niet voor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
En het feit dat hij zich constant moeide met dossiers die hem niet aanbelangden, getuigt van pesterij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
u spreekt uzelf ook tegen langs de ene kant schijnt u te vinden dat burgers wel degelijk het recht hebben om vragen te stellen maar tegelijkertijd stelt u dat burgers met sommige dossiers geen zaken hebben en zich er niet mee moeten moeien het is het één of het ander kiko - als je vind dat burgers zich niet mogen moeien met dossiers waarvan een overheid meent dat die hen niet aanbelangen dan ben je voorstander van de dictatuur en tegenstander van een democratie waarin alleen de burger dit voor zichzelf kan bepalen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 22:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 132 mails op 5 jaar tijd is toch niet belachelijk?
|
![]() |
![]() |