Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2009, 09:48   #9920
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Heb ik ooit half gelezen staan amper bewezen feiten in veelal speculatie en beweringen.

Honderden mensen zijn met deze dossiers bezig geweest, wil je dan beweren dat die allemaal onder "controle" staan? De hele belgische/vlaamse politiek? Iedereen erin betrokken?
Natuurlijk niet. Bekijk de getuigenissen van de politiemensen die eerst het onderzoek deden. Ze zijn van de zaak gezet en er zijn "vriendjes" op de zaak gezet die het onderzoek in de doofpot hebben gestopt.

Citaat:
Geen bewijzen ja, ik denk dat jij een probleem hebt om het concept bewijs te bevatten. Blijkbaar is de verklaring van 1 persoon genoeg voor jou.
Verklaring van één persoon. Man toch, je bewijst dat je er werkelijk niets over weet en je hebt de docu zeker niet bekeken. En dat je het boek half gelezen hebt betwijfel ik ook anders zou je zoiets niet zeggen. Er zijn meerdere verklaringen van meerdere getuigen, enz..

En zelfs dan nog is het van één getuige. Als de feiten kloppen wat de getuige zegt dan moeten we dat serieus nemen.

Je stelt hier tentoon dat je er werkelijk niets van weet en toch beweer je het te weten. Voor mij stopt de discussie dan ook.

Laatst gewijzigd door exodus : 29 mei 2009 om 09:54.
exodus is offline   Met citaat antwoorden