Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2009, 14:07   #9901
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Toch wel grappig dat jij net dat onderschrift hebt...
Oud 28 mei 2009, 14:13   #9902
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht

Ge neemt mij de woorden uit de mond...

ik begreep het ook niet helemaal of ik dat wel juist las...
Oud 28 mei 2009, 14:33   #9903
k9

Standaard

Citaat:
Dat is van vlak voor de iraq invasie het toont gewoon aan dat ik opensta voor mogelijkheden, mits er natuurlijk bewijzen voor zijn.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 17:25   #9904
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
De vraag is, is het wel nog de moeite om in discussie te gaan met de "believers"? De naam zegt het zelf, ze zijn religieus overtuigd van hun gelijk ondanks de soms compleet gekke theoriën, hun wereldbeeld en enkel het hunne is juist en je zal ze nooit, ongeacht hoeveel bewijs je hebt, overtuigen van het tegendeel. De vele documenten en verslagen opgesteld door verscheidene échte experts zijn leugens, maar een zoveelste documentaire door zelfverklaarde experts met veel te veel tijd aan hun handen is automatisch correct.
De discussie verloopt moeizaam juist omdat de disbelievers enkel dogmatish vasthouden aan de zeer beperkte realiteit zoals die wordt voorgeschoteld door corporate massamedia.

Het zijn echter de believers die rekening houden met een veel bredere realiteit, en op de keper beschouwd, heel wat minder dogmatisch ingesteld zijn.

Mag ik er u verder op wijzen dat de leiders uit uw dagelijkse beperkte realiteit veelal deel uitmaken van allerlei obscure broederschappen waar religie, symboliek, occultisme en fucked-up rituals plaatsgrijpen. Daar stelt u zich dan weer geen vragen bij. Vanwaar die selectieve verontwaardiging ????

.

Laatst gewijzigd door straddle : 28 mei 2009 om 17:27.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 17:33   #9905
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vraag is, is het wel nog de moeite om in discussie te gaan met de "believers"? De naam zegt het zelf, ze zijn religieus overtuigd van hun gelijk ondanks de soms compleet gekke theoriën, hun wereldbeeld en enkel het hunne is juist en je zal ze nooit, ongeacht hoeveel bewijs je hebt, overtuigen van het tegendeel. De vele documenten en verslagen opgesteld door verscheidene échte experts zijn leugens, maar een zoveelste documentaire door zelfverklaarde experts met veel te veel tijd aan hun handen is automatisch correct.
Mag ik er u op wijzen dat u de believer bent:

- U volgt en gelooft de door de main stream media vertelde verhaal stroom
- U gelooft de officiële conspiracy zonder kritische analyse
- U bent blind voor de leugens en onwaarheden in de NIST rapporten en aanverwanten

Ik (wij) geloof (geloven) dit net niet
Oud 28 mei 2009, 20:42   #9906
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geloofwaardig... daar zeg je het al. Wat jij geloofwaardig vind is gekleurd door je wereldbeeld. Hoe er maar rekening mee dat je wereldbeeld niet volledig is of niet volledig overeenkomt met de realiteit.

Tuurlijk hebben ze motieven voor 9/11, dat is toch overduidelijk. Zonder 9/11 hadden ze nooit kunnen doen wat ze nu gingen doen. Ze hebben 9/11 goed gebruikt als slogan. Dat is niet te ontkennen. Alleen al dat feit toont aan dat ze een motief gehad hadden (als dat het een inside job is).
Het toont aan dat ze van 9/11 gebruik gemaakt hebben .

Het gaat hier steeds over motief , maar waarvoor dan precies ? Voor het zelf besturen van de vliegtuigen ook voor de explosieven in de torens en de raketten in het Pentagon ? of misschien voor het bewust 'toelaten' van de aanslagen?

Laatst gewijzigd door atmosphere : 28 mei 2009 om 20:46.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 20:48   #9907
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het zijn echter de believers die rekening houden met een veel bredere realiteit,
Rekening houden ? ze weten het zeker zelfs!
Oud 28 mei 2009, 20:56   #9908
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Mag ik er u op wijzen dat u de believer bent:

- U volgt en gelooft de door de main stream media vertelde verhaal stroom
- U gelooft de officiële conspiracy zonder kritische analyse
- U bent blind voor de leugens en onwaarheden in de NIST rapporten en aanverwanten

Ik (wij) geloof (geloven) dit net niet
- Dezelfde media waaruit de alternatieve theoristen hun informatie selecteren .

- Er zijn vele niet-officiële maar wel wetenschappelijke onderzoeken verricht door experts wereldwijd. Dit zijn de meest betrouwbare bronnen .

- De zelf verzonnen onwaarheden , zaken die niet eens door NIST worden beweert
Oud 28 mei 2009, 21:47   #9909
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
De discussie verloopt moeizaam juist omdat de disbelievers enkel dogmatish vasthouden aan de zeer beperkte realiteit zoals die wordt voorgeschoteld door corporate massamedia.
Allé u weet al wat mij voorgeschoteld wordt ofwa? Weet u ook wat mij gaat voorgeschoteld worden als dagschotel in de cafetaria morgen? Aangezien u dit toch allemaal al weet...

Ik was ook even een believer, na mr. David Ray Griffin eens horen spreken hebben over 9/11. Na een paar onjuistheden te vinden, besloot ik eens écht kritisch de zaken te bekijken, en rara, niks van de complottheoriën die hij mij verkocht waren correct...

Citaat:
Het zijn echter de believers die rekening houden met een veel bredere realiteit, en op de keper beschouwd, heel wat minder dogmatisch ingesteld zijn.

Citaat:
Mag ik er u verder op wijzen dat de leiders uit uw dagelijkse beperkte realiteit veelal deel uitmaken van allerlei obscure broederschappen waar religie, symboliek, occultisme en fucked-up rituals plaatsgrijpen. Daar stelt u zich dan weer geen vragen bij. Vanwaar die selectieve verontwaardiging ????
oh man kaken beginnen zeer te doen!
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 22:55   #9910
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Allé u weet al wat mij voorgeschoteld wordt ofwa? Weet u ook wat mij gaat voorgeschoteld worden als dagschotel in de cafetaria morgen? Aangezien u dit toch allemaal al weet...
Zozo ventje, ge wilt ge de slimme uithangen he.

Blijkbaar zit er niet veel goeds in de brol in uw cafetaria. Hebt gij gebakken schoenzool ofzo gegeten vandaag?

Ik gaf u een serieus antwoord op uw eigen betweterij, maar ik zal me op uw nivo houden.

Citaat:
Ik was ook even een believer, na mr. David Ray Griffin eens horen spreken hebben over 9/11. Na een paar onjuistheden te vinden, besloot ik eens écht kritisch de zaken te bekijken, en rara, niks van de complottheoriën die hij mij verkocht waren correct...
Proficiat. Good for you.

Citaat:

oh man kaken beginnen zeer te doen!

Yep, verder dan wat oerkreten gaat blijkbaar niet.

.
Oud 29 mei 2009, 00:02   #9911
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hela Hola! Sebiet no koffiekoeken for you, he.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 00:28   #9912
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Hela Hola! Sebiet no koffiekoeken for you, he.

Wij krijgen onze vareniki of pelmeni of borsh he parcifal?!
Oud 29 mei 2009, 07:01   #9913
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zozo ventje, ge wilt ge de slimme uithangen he.
Kzou nie durven.

Citaat:
Blijkbaar zit er niet veel goeds in de brol in uw cafetaria. Hebt gij gebakken schoenzool ofzo gegeten vandaag?
Over niveau gesproken...

Citaat:
Ik gaf u een serieus antwoord op uw eigen betweterij, maar ik zal me op uw nivo houden.
Serieus antwoord? Die fantasieverhaaltjes noem ik niet "serieus" hoor, met de nobele truthers die rondgaan de sheeple gaan uitlachten om ze zo bewust te maken van de kwade NWO met de men in black die wereldheerschappij en genocide plannen (owja, just, en tussenin ook nog wat fucked-up rituals uitvoeren). Moest ge nu nog een schrijntje bewijs hebben van al die complottheriën...

'nuff said.
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 07:52   #9914
k9

Standaard

Citaat:
Onzin, het is gewoon een feit dat mensen bewijzen willen en een volledig verhaal, dat is er nu gewoonweg niet, er zijn enkele losse flarden en een heleboel verzinsels en speculatie.

Citaat:
Meer onzin, kijk naar straddle, voor hem is het 100% zeker een "inside job" zo zeker zelfs dat hij daar weigerd over te discusieren, dat is een dogma.

Citaat:
.
En waartoe behoord van rompuy en obama dan?

En ook dit zijn grotendeels gebaseerd op speculatie en verzinsels, of was jij toevallig lid van diezelfde broederschappen?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 29 mei 2009, 07:54   #9915
k9

Standaard

Om het hier terug on topic te krijgen: waar is het motief? Zonder motief heeft niemand een poot om op te staan. (en nee "internet" en "wikipedia" zijn geen geldige antwoorden.

Oud 29 mei 2009, 08:48   #9916
exodus

Standaard

Citaat:
Serieus antwoord? Die fantasieverhaaltjes noem ik niet "serieus" hoor, met de nobele truthers die rondgaan de sheeple gaan uitlachten om ze zo bewust te maken van de kwade NWO met de men in black die wereldheerschappij en genocide plannen (owja, just, en tussenin ook nog wat fucked-up rituals uitvoeren). Moest ge nu nog een schrijntje bewijs hebben van al die complottheriën...
Dat sommige leiders meedoen aan rituelen waarbij men zelf verkrachtingen van kinderen niet schuwt is een feit. Zelfs in Belgie hebben we dit gezien met de x-dossiers. Het boek met dezelfde naam daaromtrend is een echte aanrader. Daar worden alle feiten omgesomd aan de hand van PV's en getuigenissen en men kan er echt niet rond.

Ook in andere landen is dit zo, zie onder andere de sexschandalen met hooggeplaatsen in Portugal en de Franklin Cover-up in Amerika. En nog zovele andere landen.

Als Straddle dus zegt dat sommige leiders (en dikwijls redelijk bekende en/of machtige) dan heeft hij gewoonweg gelijk. DAt men ermee lacht bewijst dat men het niet kan vatten en/of de feitne niet bekeken heeft.
Oud 29 mei 2009, 08:54   #9917
k9

Standaard

Citaat:
Dat sommige leiders meedoen aan rituelen waarbij men zelf verkrachtingen van kinderen niet schuwt is een feit. Zelfs in Belgie hebben we dit gezien met de x-dossiers. Het boek met dezelfde naam daaromtrend is een echte aanrader. Daar worden alle feiten omgesomd aan de hand van PV's en getuigenissen en men kan er echt niet rond.
In zowat elke zin erbij zetten dat dit een feit is zal het dat echt niet maken hoor?

Nee dat zijn onbewezen geruchten en verzinsels, dat zijn helemaal geen feiten.

Citaat:
Ook in andere landen is dit zo, zie onder andere de sexschandalen met hooggeplaatsen in Portugal en de Franklin Cover-up in Amerika. En nog zovele andere landen.
Met zo'n beweringen toon je enkel aan dat je de groep zo groot maakt dat het practisch onmogelijk word om het geheim te houden.

Citaat:
Als Straddle dus zegt dat sommige leiders (en dikwijls redelijk bekende en/of machtige) dan heeft hij gewoonweg gelijk. DAt men ermee lacht bewijst dat men het niet kan vatten en/of de feitne niet bekeken heeft.
Zolang er geen bewijs is blijft het parnoia en verzinsels.

Oud 29 mei 2009, 09:03   #9918
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
In zowat elke zin erbij zetten dat dit een feit is zal het dat echt niet maken hoor?

Nee dat zijn onbewezen geruchten en verzinsels, dat zijn helemaal geen feiten.

Met zo'n beweringen toon je enkel aan dat je de groep zo groot maakt dat het practisch onmogelijk word om het geheim te houden.

Zolang er geen bewijs is blijft het parnoia en verzinsels.
Er zijn bewijzen zat. Feiten waar je niet omheen kunt. Lees het boek de X-dossiers uit 1999.

In Nederland hebben ze ook een 2 docu's gemaakt erover in de uitzendingen van het actualiteitsmagazine Zembla. Zeer goeie docu's die in feite een gecondenseerde versie van het boek zijn. Getuigen komen aan het woord onder andere de politiemensen die eerst het onderzoek deden en later van de zaak zijn gehaald.. In Belgie kan en durft men dit gewoon niet uitzenden.

Als je na het zien van deze docu's nog zegt dat er geen bewijzen zijn en dat het verzinsels zijn dan ben je volledig in denial.

Uitzending 1
http://www.youtube.com/watch?v=DK9A1...eature=related

Uitzending 2
http://www.youtube.com/watch?v=pujMl...eature=related

Laatst gewijzigd door exodus : 29 mei 2009 om 09:09.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 09:32   #9919
k9

Standaard

Citaat:
Er zijn bewijzen zat. Feiten waar je niet omheen kunt. Lees het boek de X-dossiers uit 1999.
Heb ik ooit half gelezen staan amper bewezen feiten in veelal speculatie en beweringen.

Honderden mensen zijn met deze dossiers bezig geweest, wil je dan beweren dat die allemaal onder "controle" staan? De hele belgische/vlaamse politiek? Iedereen erin betrokken?

Citaat:
In Nederland hebben ze ook een 2 docu's gemaakt erover in de uitzendingen van het actualiteitsmagazine Zembla. Zeer goeie docu's die in feite een gecondenseerde versie van het boek zijn. Getuigen komen aan het woord onder andere de politiemensen die eerst het onderzoek deden en later van de zaak zijn gehaald.. In Belgie kan en durft men dit gewoon niet uitzenden.

Als je na het zien van deze docu's nog zegt dat er geen bewijzen zijn en dat het verzinsels zijn dan ben je volledig in denial.

Uitzending 1
http://www.youtube.com/watch?v=DK9A1...eature=related

Uitzending 2
http://www.youtube.com/watch?v=pujMl...eature=related
Geen bewijzen ja, ik denk dat jij een probleem hebt om het concept bewijs te bevatten. Blijkbaar is de verklaring van 1 persoon genoeg voor jou.

Oud 29 mei 2009, 09:48   #9920
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Heb ik ooit half gelezen staan amper bewezen feiten in veelal speculatie en beweringen.

Honderden mensen zijn met deze dossiers bezig geweest, wil je dan beweren dat die allemaal onder "controle" staan? De hele belgische/vlaamse politiek? Iedereen erin betrokken?
Natuurlijk niet. Bekijk de getuigenissen van de politiemensen die eerst het onderzoek deden. Ze zijn van de zaak gezet en er zijn "vriendjes" op de zaak gezet die het onderzoek in de doofpot hebben gestopt.

Citaat:
Geen bewijzen ja, ik denk dat jij een probleem hebt om het concept bewijs te bevatten. Blijkbaar is de verklaring van 1 persoon genoeg voor jou.
Verklaring van één persoon. Man toch, je bewijst dat je er werkelijk niets over weet en je hebt de docu zeker niet bekeken. En dat je het boek half gelezen hebt betwijfel ik ook anders zou je zoiets niet zeggen. Er zijn meerdere verklaringen van meerdere getuigen, enz..

En zelfs dan nog is het van één getuige. Als de feiten kloppen wat de getuige zegt dan moeten we dat serieus nemen.

Je stelt hier tentoon dat je er werkelijk niets van weet en toch beweer je het te weten. Voor mij stopt de discussie dan ook.

Laatst gewijzigd door exodus : 29 mei 2009 om 09:54.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be