Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2009, 08:54   #221
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Zo makkelijk kom jij er niet van af. Dat zijn verzen waarin de vrouwen worden aangespoord om zich te bedekken.

Maar waar wordt gezegd dat de mannen die vrouwen zonder Hijab moeten lastig vallen? Dat het hun plicht is? Daar wil ik een vers voor!
ho! maar lieverd toch! daar best�*�*t helemaal geen vers voor. In feite zijn moslima's helemaal niet verplicht om een hoofddoek te dragen, ze ménen dat ze dat verplicht zijn. En daarom baseren ze zich op het "lastigvallen" vers.

je hebt gelijk: er staat niks in over hoofddoeken, enkel over het feit dat ze hun kleding over zich moeten laten hangen en zich apart als moslima herkenbaar maken. (een soortement "uniform" dus, wat ik hier al eerder zei-).

hier een islamitische site die ook zegt dat het helemaal geen verplichting is om een hoofddoek te dragen (ze zouden dat eens aan de Antwerpse ambtenaren moeten uitdelen):

http://www.submission.org/Dutch/dress.html

---------

oops ik had je vraag verkeerd begrepen.

neen, er staat ook geen vers in waarin staat dat ze "verplicht" zijn om de andere vrouwen lastig te vallen. Als men een slot op de deur moet zetten omdat er inbrekers rondlopen staat ook nergens dat men verplicht is binnen te breken in de huizen die geen slot hebben.
als je je als "vlaamsblokker" herkenbaar moet maken omdat je anders wordt lastiggevallen: wie zijn dan degenen die mensen lastigvallen? de sossen? waarom moet je dan duidelijk laten zien dat je géén sos maar wel vlaamsblokker bent?

daarvoor hoef je geen vers te hebben, dat is deductie.

en de uitleg had ik al drie keer gedaan.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2009 om 09:02.
circe is offline   Met citaat antwoorden