Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2009, 23:31   #151
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Als rechtstreeks betrokkene en potentieel slachtoffer van een VB-regime is het toch wel normaal dat ik voorzichtig ben, zeker als ik het risico loop om mijn burgerrechten kwijt te spelen.
Ik veronderstel dat U de afgelopen jaren hebt gezien in welke mate de sharia meer of minder waarschijnlijk is geworden in België (al was het maar in de feitelijkheid van de pure cijfers)?
Ik veronderstel dat U weet wat de traditionele partijen de afgelopen 30 jaar daartegen hebben ondernomen?
Ik veronderstel dat U het programma dienaangaande van het VB heeft gelezen?

Voorlopig is het VB dus de enige partij die tussen U en de toekomstige sharia instaat.

Citaat:
"Het zal wel niet zo snel afgeschaft worden" just isn't good enough... Ik wil graag de zekerheid dat het niet zal afgeschaft worden.
Weet dus, dat als je voor het VB stemt en het loopt toch verkeerd af voor ons holebi's, dat u daaraan meegewerkt hebt.
De sharia zal de eerste twintig jaar niet ingevoerd worden in België just isn't good enough...

Weet dus dat als U het VB niet steunt U meegewerkt heeft aan de gevolgen daarvan?

Of dacht U dat de traditionele partijen die binnen twintig jaar met hun vingernagels nog net vasthangen aan de macht dan de moed gaan hebben om het programma van het VB over te nemen?

Misschien bent U zoals de martelaren van de eerste Christenen...wij hopen dat de leeuwen van het Coloseum voor ons van gedacht zullen veranderen?...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 5 juni 2009 om 23:33.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden