[quote][quote=Fozzie;4149696]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Als de sharia de pest is, dan is het VB cholera. Ik wil geen van beiden. Op dit moment is het VB een grotere bedreiging voor de rechten van holebi's dan de sharia (er zijn meer mensen die stemmen voor het VB dan mensen die de sharia hier willen in voeren).
|
Laat mij toe het hierbij niet alleen fundamenteel oneens te zijn maar laat mij ineens ook toe om deze vergelijking als dramaqueen-potpouri te conoteren.
De sharia is , onder andere voor de holebigemeenschap, geenzins de pest (want die is met oa antibiotica te behandelen) maar de dood...en geeneens een zachte dood.
Ik ga mij hier niet uitputten in het googelen naar de wijze waarop holebi's worden geëlimineerd (om het eens proper te zeggen) in de islamitische landen.
Het VB is voor de holebi, ondanks hun linksdolle sektarisme, slechts een snotvalling.
Zoals hierboven aangetoond gaat het slechts om de verovering van de semantische entiteit "huwelijk" annex de tegenstelling in de navelstaarderige en volgens mij egoïstische visie vanwege de holebigemeenschap ivm "ik heb een kinderwens" versus de rechtsverantwoordelijke visie vanwege het VB vanuit de ogen van een onmondige sloeber "ik wil én een vader én een moeder".
Citaat:
De dag dat er een partij op komt die de invoering van de sharia in haar programma heeft, dan ga ik die nog vuriger bestrijden dan dat ik nu het VB bestrijdt.
|
Met alle respect: waar heeft U de afgelopen twintig jaar verbleven?
Die "partij" zoals U dat noemt is alive and kicking.
Die "partij" heeft op dit ogenblik meer dan één miljoen leden in België alleen mijn beste en is daarbij kop en schouder de grootste "partij" op dit ogenblik.
Jaarlijks worden die (met uw steun) met pakvast 100.000 entiteiten groter.
En dat ZONDER verkiezingen, ZONDER tegenwerpelijk debat, ZONDER gebonden te zijn aan de rechtsstaat.
In tegendeel: door het "discriminatie"gekrijs van links hebben wij nu wetten die kritiek op deze "partij" degraderen tot "islamofobie" en aldus strafbaar maken.
Die "partij" noemt de ISLAM.
Die "partij" is er dank zij de oikofobie van links in geslaagd om de status "religie" te behalen waardoor ze quasi totaal onaantastbaar is en zeker niet onderworpen aan onze steeds enger wordende wettencarcan.
Zij heeft met andere woorden via de linkse wetten de status van "onschendbaarheid" verworven.
Citaat:
Ik stem voor personen waarvan ik weet dat ze de holebirechten zullen verdedigen tegen gelijk welke dreiging, eender of die nu komt van het VB of van fundamentalistische gelovigen.
|
Dan heeft U, indien je niet echt wereldvreemd of autodestructief bent, slechts één enkele keuze: stem VB.
Citaat:
Bevolkingsgroepen tegen elkaar op zetten om er zelf beter van te worden is een strategie van het VB waar ik niet in trap.
Tegen holebi's zegt het VB "stem op ons, want wij gaan je beschermen tegen fundamentalistische gelovigen", tegen fundamentalistische gelovigen zegt hetzelfde VB "stem op ons, dan beschermen we uw traditionele gezinswaarden tegen holebi's".
|
U vergist zich...
De holebi's zijn volgens het VB geen bedreiging voor de traditionele gezinswaarden zolang ze het VB het recht niet ontnemen van hun eigen invulling van het begrip "huwelijk" en "gezinswaarden".
Citaat:
Als het aan het VB ligt komt er geen islamitische sharia, dat is waar. Maar het VB staat wel voor de katholieke variant er van (geen rechten voor holebi's, holebi's hebben minderwaardige relatie en moeten "begeleid" worden naar een heterohuwelijk), een sharia-light dus...
|
Gans de top van het VB is agnost.
Het katholicisme spuwt het VB uit (zoals ze vroeger ook Daens uitspuwde).
En het VB wordt nu beschuldigd voor praktijken die toegepast worden door haar vijanden?
Als er één zaak is waar we het over eens kunnen zijn dan is het wel het feit dat binnen een anderhalve generatie ivm de holebigemeenschap geen futiele randdiscussies over de invulling van semantische entiteit "huwelijk" meer zal voorkomen.
Ik ben er zeker van dat ik U de reden daarvoor niet hoef te duiden.
Maar met mijn goed hart en slecht karakter doe ik het toch:
http://www.youtube.com/watch?v=4_3RUwAJ_MI