Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2009, 20:01   #222
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Met deze zelfmoord (opmerkelijk hoe de media dit woord niet durven in de mond nemen maar het steeds hebben over "uit het leven gestapt") wordt de façade van deze geperverteerde, immorele westerse "samenleving" nogmaals brutaal doorbroken. Wat heeft al die perfide, bewuste zondigheid "Yasmine" nu opgebracht? Waar staat ze nu, met al dat koketeren op de televisie met haar abnormaliteit, haar onzedige kledij, haar gespeeld "stoer en aantrekkelijk"-karakter? Wat heeft al dat gedweep met het "lesbisch" zijn gebracht? Het kon allemaal niet provocatief, alternatief, vunzig genoeg zijn of het moest gebeuren. Dit mens had werkelijk een ziekelijke obsessie voor vleselijke lusten en het is haar fataal geworden. Ze is ondergegaan omdat ze niet in staat bleek te zijn tegen de snelheid waarop ze zichzelf was aan het kapot maken met haar doodzonden. Ik heb mij expres de "De Morgen"-gazet gekocht omdat ik wist dat elke linkse (zéker als ze deviant seksueel gedrag vertonen en op tv mee komen provoceren) daar wordt uitgewuifd als ware het een heldin. En inderdaad, zo gebeurde het. Wie wil weten hoe leeghoofdig, vals en oppervlakkig de huidige media-elite niet is, moet "De Morgen" van vandaag maar kopen. De ene "media watcher" na de andere meent er "Yasmine" te moeten overladen met alle positieve adjectieven van de wereld, alleen vergeten ze ... dat ze zo ongelukkig was dat ze zelfmoord pleegde! De dood wordt duidelijk geheel verdrongen. Wie niet wist dat Yasmine DOOD was omdat ze ZELFMOORD beging, zou haast na het lezen van "De Morgen" denken dat ze louter even op vakantie ging.

Ik hoop dat iedereen nu wel beseft hoe ronduit gevaarlijk en hypocriet al dat gedweep met linkse abnormaliteit wel is en wat het doet met een mens? En hoe facadistisch het wel niet is? De ene dag nog uitdagend gniffelend en lachend op tv, pronkend met het eigen "lesbisch" zijn, de andere dag al zelfmoord plegen naast een schuur.

We leven in een immorele samenleving die DRINGEND moet terug grijpen naar onze H. Godsdienst en daarmee een leven van matigheid en geluk lijden.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden