![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() Ik was nog geen 10 jaar, nog klein en cute, toen ik Yasmine voor het eerst zag optreden hier bij ons in de stad.. Ik zat toen op m'n blote knieën op het podium helemaal vanvoor tussen de kindjes en ze heeft een paar keer heel lief naar mij gelachen
![]() 't Is eigenlijk vandaag pas dat ik mij slecht voel na het heengaan van al die groten... Word ik ook oud, misschien? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemde redenering voor iemand die zichzelf als religieus beschouwt. Ik ken er een paar die vinden dat mensen die zich aan religie vastklampen geen recht meer hebben op respect, medeleven, begrip etc. Lijkt me van hetzelfde gehalte.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze in dit topic ongepast is. Een beetje fatsoen zou je niet misstaan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over het algemeen, in zeker in dit topic, kan die foto onder uw nickname ook als ongepast en onfatsoenlijk bestempeld worden voor 'dit' forum. Zo kan ik ook beginnen hoor. ![]() Dit is een discussie forum, geen rouwregister. Daar kan je andere plaatsen voor opzoeken. Laatst gewijzigd door De Prof : 26 juni 2009 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een echtscheiding overkomt zovelen, zou het niet veel dieper gezeten hebben? Ik stel me de vraag waarom kwam ze er niet mee naar buiten. Blijkbaar heerst er nog een groot taboe hieromtrent. Ook op dit forum krijg je al tegenwind, als je verder durft gaan. Alle aandacht moet gaan naar het 'overlijden van Yasmine en hoe slecht we ons daar bij 'moeten' voelen. De zelfmoord van de onbekende Hilde Rens, is bijzaak. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Minister-President
|
![]() Geldt dat ook niet voor u?
![]() Daarbij,nergens staat er dat deze topic een rouwregister is waar enkel medeleven mag neergeschreven worden. Iedereen heeft toch de vrijheid om zijn of haar mening te ventileren omtrent de dood van deze BV. Blijkbaar hebben jullie daar 'veel' problemen mee. ![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 26 juni 2009 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Staatssecretaris
|
![]() Een groot verschil tussen Hilde Rens en de Yasmine van op TV?
Geen idee. Ik heb ze zelf twee keer ontmoet. Een keertje toevallig in Antwerpen, en verder eens na een weergaloos Cohen-concert in Tongeren. Iedereen heeft waarschijnlijk zaken waar hij liever niet over spreekt, maar Yasmine leek mij een zeer oprecht mens, een artieste met een wellicht zeldzaam grote honger naar "ware liefde" en passie. Leeuwenmoed bij het uitschreeuwen van haar hunkering. En dan verteerd worden door die honger en ontroostbaar LDVD. Het leven kan wreed zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar met godsdienstwaanzinnigen en fanatieke mensen valt er absoluut niet, maar dan ook helemaal niet de discussieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tja, de één is al wat gevoeliger dan de ander hé. De één staat ook meer stil bij wat een ander voelt en denkt dan de ander. Ik trek me vlug iets aan. Laatst op Netlog een jonge gast, mss 17 of 18 jaar die er een eind aan gemaakt had. Ik kom toevallig op zijn Netlog, zie zijn tekstjes, zijn foto's, zijn lievelingsliedjes.... en dan lees ik dat hij uit liefdesverdriet een eind aan zijn leven gemaakt heeft. Nee, ik kende hem niet, totaal niet. Maar toch raakte het me enorm. Je kijkt op zijn profiel, leert hem een klein beetje kennen om dan te lezen dat hij er niet meer is. Dan gaat er heel wat in me om en vraag ik me af: "shit zeg, waarom toch" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is wel een oplossing om in ene keer van alle pijn en miserie van af te zijn ...
![]() Lichtje uit en niets meer ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar "lichtjes uit en niets meer" wil ook zeggen dat er nooit meer vreugde, verliefdheid, zonneschijn,.... kan komen. En daarvan zijn de nabestaanden zich bewust. Dat is wat je zo iemand zou willen inpeperen maar dat lukt niet zomaar natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge zou er beter eens een voorbeeld aan nemen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 juni 2009 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Minister
|
![]() Met deze zelfmoord (opmerkelijk hoe de media dit woord niet durven in de mond nemen maar het steeds hebben over "uit het leven gestapt") wordt de façade van deze geperverteerde, immorele westerse "samenleving" nogmaals brutaal doorbroken. Wat heeft al die perfide, bewuste zondigheid "Yasmine" nu opgebracht? Waar staat ze nu, met al dat koketeren op de televisie met haar abnormaliteit, haar onzedige kledij, haar gespeeld "stoer en aantrekkelijk"-karakter? Wat heeft al dat gedweep met het "lesbisch" zijn gebracht? Het kon allemaal niet provocatief, alternatief, vunzig genoeg zijn of het moest gebeuren. Dit mens had werkelijk een ziekelijke obsessie voor vleselijke lusten en het is haar fataal geworden. Ze is ondergegaan omdat ze niet in staat bleek te zijn tegen de snelheid waarop ze zichzelf was aan het kapot maken met haar doodzonden. Ik heb mij expres de "De Morgen"-gazet gekocht omdat ik wist dat elke linkse (zéker als ze deviant seksueel gedrag vertonen en op tv mee komen provoceren) daar wordt uitgewuifd als ware het een heldin. En inderdaad, zo gebeurde het. Wie wil weten hoe leeghoofdig, vals en oppervlakkig de huidige media-elite niet is, moet "De Morgen" van vandaag maar kopen. De ene "media watcher" na de andere meent er "Yasmine" te moeten overladen met alle positieve adjectieven van de wereld, alleen vergeten ze ... dat ze zo ongelukkig was dat ze zelfmoord pleegde! De dood wordt duidelijk geheel verdrongen. Wie niet wist dat Yasmine DOOD was omdat ze ZELFMOORD beging, zou haast na het lezen van "De Morgen" denken dat ze louter even op vakantie ging.
Ik hoop dat iedereen nu wel beseft hoe ronduit gevaarlijk en hypocriet al dat gedweep met linkse abnormaliteit wel is en wat het doet met een mens? En hoe facadistisch het wel niet is? De ene dag nog uitdagend gniffelend en lachend op tv, pronkend met het eigen "lesbisch" zijn, de andere dag al zelfmoord plegen naast een schuur. We leven in een immorele samenleving die DRINGEND moet terug grijpen naar onze H. Godsdienst en daarmee een leven van matigheid en geluk lijden.
![]() |
![]() |
#217 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Nick_ : 26 juni 2009 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Minister
|
![]() Ja, ze was zo gelukkig met haar leven en zo goedlachs dat ze zichzelf van kant maakte.
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
T'zal er niet ver naast zitten denk ik... |
|
![]() |
![]() |