Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2009, 09:07   #201
Omar Torrijos
Banneling

Standaard

Ik was nog geen 10 jaar, nog klein en cute, toen ik Yasmine voor het eerst zag optreden hier bij ons in de stad.. Ik zat toen op m'n blote knieën op het podium helemaal vanvoor tussen de kindjes en ze heeft een paar keer heel lief naar mij gelachen

't Is eigenlijk vandaag pas dat ik mij slecht voel na het heengaan van al die groten...

Word ik ook oud, misschien?
Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 09:09   #202
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Verbaast me niets. Men hoort ook niet anders dan dat mensen religie afzweren...
Dus als mensen religie afzweren, zijn het geen naasten meer die recht hebben op respect, medeleven, begrip etc.?

Vreemde redenering voor iemand die zichzelf als religieus beschouwt.

Ik ken er een paar die vinden dat mensen die zich aan religie vastklampen geen recht meer hebben op respect, medeleven, begrip etc. Lijkt me van hetzelfde gehalte.
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 09:42   #203
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Waarom?
Omdat mijn mening je niet aan staat?
Omdat ze in dit topic ongepast is. Een beetje fatsoen zou je niet misstaan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 10:03   #204
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Blijkbaar was "die lach, die prachtige stem, die verschijning puur fake.
Van binnen leefde ze in een hel.
Daar zou je beter even bij stil staan.
wie zegt dat ? mischien was het alleen op het laastst zo negatief ?
hoe goed kennen we onszelf ?
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 10:04   #205
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Omdat ze in dit topic ongepast is. Een beetje fatsoen zou je niet misstaan.

Over het algemeen, in zeker in dit topic, kan die foto onder uw nickname ook als ongepast en onfatsoenlijk bestempeld worden voor 'dit' forum.

Zo kan ik ook beginnen hoor.

Dit is een discussie forum, geen rouwregister.
Daar kan je andere plaatsen voor opzoeken.

Laatst gewijzigd door De Prof : 26 juni 2009 om 10:16.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 10:15   #206
De Prof
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
wie zegt dat ? mischien was het alleen op het laastst zo negatief ?
hoe goed kennen we onszelf ?
Wat is 'laatst' hé.
Een echtscheiding overkomt zovelen, zou het niet veel dieper gezeten hebben?

Ik stel me de vraag waarom kwam ze er niet mee naar buiten.
Blijkbaar heerst er nog een groot taboe hieromtrent.
Ook op dit forum krijg je al tegenwind, als je verder durft gaan.

Alle aandacht moet gaan naar het 'overlijden van Yasmine en hoe slecht we ons daar bij 'moeten' voelen.
De zelfmoord van de onbekende Hilde Rens, is bijzaak.
Oud 26 juni 2009, 10:24   #207
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over het algemeen, in zeker in dit topic, kan die foto onder uw nickname ook als ongepast en onfatsoenlijk bestempeld worden voor 'dit' forum.

Zo kan ik ook beginnen hoor.

Dit is een discussie forum, geen rouwregister.
Daar kan je andere plaatsen voor opzoeken.
Nogmaals, je hoeft hier niet te posten. Echt niet.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 10:45   #208
De Prof
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nogmaals, je hoeft hier niet te posten. Echt niet.
Geldt dat ook niet voor u?
Daarbij,nergens staat er dat deze topic een rouwregister is waar enkel medeleven mag neergeschreven worden.

Iedereen heeft toch de vrijheid om zijn of haar mening te ventileren omtrent de dood van deze BV.
Blijkbaar hebben jullie daar 'veel' problemen mee.

Laatst gewijzigd door De Prof : 26 juni 2009 om 10:46.
Oud 26 juni 2009, 10:56   #209
Felix (be)
Staatssecretaris

Standaard

Een groot verschil tussen Hilde Rens en de Yasmine van op TV?

Geen idee.
Ik heb ze zelf twee keer ontmoet.
Een keertje toevallig in Antwerpen, en verder eens na een weergaloos Cohen-concert in Tongeren.

Iedereen heeft waarschijnlijk zaken waar hij liever niet over spreekt,
maar Yasmine leek mij een zeer oprecht mens,
een artieste met een wellicht zeldzaam grote honger naar "ware liefde" en passie.
Leeuwenmoed bij het uitschreeuwen van haar hunkering.

En dan verteerd worden door die honger en ontroostbaar LDVD.

Het leven kan wreed zijn.
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 13:25   #210
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als iemand sterft die ik persoonlijk ken, of nog meer die me dierbaar is, ben ik daar ook kapot van.
Maar iemand ik van haar of pluim ken, maar wel 'bekend' is als media-figuur daar kan ik me niet verdrietig om voelen.

Mensen die ik niet persoonlijk ken hebben voor mij een gelijke waarde.
Ik ga dan ook geen 'innige deelneming' op het net zetten omdat de overledene toevallig een 'BV' is.
Ik zou begot ook niet weten waarom ik bedroefd zou moeten zijn voor iemand die ik van haar of pluimen ken.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 13:41   #211
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Dus als mensen religie afzweren, zijn het geen naasten meer die recht hebben op respect, medeleven, begrip etc.?

Vreemde redenering voor iemand die zichzelf als religieus beschouwt.

Ik ken er een paar die vinden dat mensen die zich aan religie vastklampen geen recht meer hebben op respect, medeleven, begrip etc. Lijkt me van hetzelfde gehalte.
Och, niet luisteren naar zo'n idioten. Er zijn er die ook net omwille van een religie niets meer zien zitten of zelfmoord plegen. Religie is immers niet alleen zingeving maar ook beperking van vrijheid en eigenheid. Voor de één dus een houvast en voor de ander een reden om alle levensmoed te verliezen. En ik kan me echt wel ervaringsdeskundig noemen als het religie aangaat hoor
Maar met godsdienstwaanzinnigen en fanatieke mensen valt er absoluut niet, maar dan ook helemaal niet de discussieren.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 13:48   #212
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik zou begot ook niet weten waarom ik bedroefd zou moeten zijn voor iemand die ik van haar of pluimen ken.

Tja, de één is al wat gevoeliger dan de ander hé. De één staat ook meer stil bij wat een ander voelt en denkt dan de ander. Ik trek me vlug iets aan. Laatst op Netlog een jonge gast, mss 17 of 18 jaar die er een eind aan gemaakt had. Ik kom toevallig op zijn Netlog, zie zijn tekstjes, zijn foto's, zijn lievelingsliedjes.... en dan lees ik dat hij uit liefdesverdriet een eind aan zijn leven gemaakt heeft.
Nee, ik kende hem niet, totaal niet. Maar toch raakte het me enorm. Je kijkt op zijn profiel, leert hem een klein beetje kennen om dan te lezen dat hij er niet meer is. Dan gaat er heel wat in me om en vraag ik me af: "shit zeg, waarom toch"
Oud 26 juni 2009, 14:11   #213
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

't Is wel een oplossing om in ene keer van alle pijn en miserie van af te zijn ...
Lichtje uit en niets meer ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 14:50   #214
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
't Is wel een oplossing om in ene keer van alle pijn en miserie van af te zijn ...
Lichtje uit en niets meer ...
Ja idd, vooral een oplossing voor allen die in een donkere tunnel zitten en zeker zijn dat er niets meer komt na die pijn en miserie

Maar "lichtjes uit en niets meer" wil ook zeggen dat er nooit meer vreugde, verliefdheid, zonneschijn,.... kan komen. En daarvan zijn de nabestaanden zich bewust. Dat is wat je zo iemand zou willen inpeperen maar dat lukt niet zomaar natuurlijk.
Oud 26 juni 2009, 14:58   #215
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Niet zo geprikkeld zijn, beste Andro. Ik ben ervan overtuigd dat Globalmedia daar niets negatiefs mee bedoelde.

En het valt natuurlijk niet te ontkennen dat Hilde bijgedragen heeft aan de positieve beeldvorming omtrent holebi's.
zeer zeker.

ge zou er beter eens een voorbeeld aan nemen.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 juni 2009 om 15:01.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 19:46   #216
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Met deze zelfmoord (opmerkelijk hoe de media dit woord niet durven in de mond nemen maar het steeds hebben over "uit het leven gestapt") wordt de façade van deze geperverteerde, immorele westerse "samenleving" nogmaals brutaal doorbroken. Wat heeft al die perfide, bewuste zondigheid "Yasmine" nu opgebracht? Waar staat ze nu, met al dat koketeren op de televisie met haar abnormaliteit, haar onzedige kledij, haar gespeeld "stoer en aantrekkelijk"-karakter? Wat heeft al dat gedweep met het "lesbisch" zijn gebracht? Het kon allemaal niet provocatief, alternatief, vunzig genoeg zijn of het moest gebeuren. Dit mens had werkelijk een ziekelijke obsessie voor vleselijke lusten en het is haar fataal geworden. Ze is ondergegaan omdat ze niet in staat bleek te zijn tegen de snelheid waarop ze zichzelf was aan het kapot maken met haar doodzonden. Ik heb mij expres de "De Morgen"-gazet gekocht omdat ik wist dat elke linkse (zéker als ze deviant seksueel gedrag vertonen en op tv mee komen provoceren) daar wordt uitgewuifd als ware het een heldin. En inderdaad, zo gebeurde het. Wie wil weten hoe leeghoofdig, vals en oppervlakkig de huidige media-elite niet is, moet "De Morgen" van vandaag maar kopen. De ene "media watcher" na de andere meent er "Yasmine" te moeten overladen met alle positieve adjectieven van de wereld, alleen vergeten ze ... dat ze zo ongelukkig was dat ze zelfmoord pleegde! De dood wordt duidelijk geheel verdrongen. Wie niet wist dat Yasmine DOOD was omdat ze ZELFMOORD beging, zou haast na het lezen van "De Morgen" denken dat ze louter even op vakantie ging.

Ik hoop dat iedereen nu wel beseft hoe ronduit gevaarlijk en hypocriet al dat gedweep met linkse abnormaliteit wel is en wat het doet met een mens? En hoe facadistisch het wel niet is? De ene dag nog uitdagend gniffelend en lachend op tv, pronkend met het eigen "lesbisch" zijn, de andere dag al zelfmoord plegen naast een schuur.

We leven in een immorele samenleving die DRINGEND moet terug grijpen naar onze H. Godsdienst en daarmee een leven van matigheid en geluk lijden.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 19:49   #217
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Met deze zelfmoord (opmerkelijk hoe de media dit woord niet durven in de mond nemen maar het steeds hebben over "uit het leven gestapt") wordt de façade van deze geperverteerde, immorele westerse "samenleving" nogmaals brutaal doorbroken. Wat heeft al die perfide, bewuste zondigheid "Yasmine" nu opgebracht? Waar staat ze nu, met al dat koketeren op de televisie met haar abnormaliteit, haar onzedige kledij, haar gespeeld "stoer en aantrekkelijk"-karakter? Wat heeft al dat gedweep met het "lesbisch" zijn gebracht? Het kon allemaal niet provocatief, alternatief, vunzig genoeg zijn of het moest gebeuren. Dit mens had werkelijk een ziekelijke obsessie voor vleselijke lusten en het is haar fataal geworden. Ze is ondergegaan omdat ze niet in staat bleek te zijn tegen de snelheid waarop ze zichzelf was aan het kapot maken met haar doodzonden. Ik heb mij expres de "De Morgen"-gazet gekocht omdat ik wist dat elke linkse (zéker als ze deviant seksueel gedrag vertonen en op tv mee komen provoceren) daar wordt uitgewuifd als ware het een heldin. En inderdaad, zo gebeurde het. Wie wil weten hoe leeghoofdig, vals en oppervlakkig de huidige media-elite niet is, moet "De Morgen" van vandaag maar kopen. De ene "media watcher" na de andere meent er "Yasmine" te moeten overladen met alle positieve adjectieven van de wereld, alleen vergeten ze ... dat ze zo ongelukkig was dat ze zelfmoord pleegde! De dood wordt duidelijk geheel verdrongen. Wie niet wist dat Yasmine DOOD was omdat ze ZELFMOORD beging, zou haast na het lezen van "De Morgen" denken dat ze louter even op vakantie ging.

Ik hoop dat iedereen nu wel beseft hoe ronduit gevaarlijk en hypocriet al dat gedweep met linkse abnormaliteit wel is en wat het doet met een mens? En hoe facadistisch het wel niet is? De ene dag nog uitdagend gniffelend en lachend op tv, pronkend met het eigen "lesbisch" zijn, de andere dag al zelfmoord plegen naast een schuur.

We leven in een immorele samenleving die DRINGEND moet terug grijpen naar onze H. Godsdienst en daarmee een leven van matigheid en geluk lijden.
Zelfs Yasmine zou zich een breuk lachen met uw posts.
Oud 26 juni 2009, 19:52   #218
Nick_
Perm. Vertegenwoordiger VN

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Laatst gewijzigd door Nick_ : 26 juni 2009 om 19:52.
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 19:54   #219
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andro Bekijk bericht
Zelfs Yasmine zou zich een breuk lachen met uw posts.
Ja, ze was zo gelukkig met haar leven en zo goedlachs dat ze zichzelf van kant maakte.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 19:56   #220
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, ze was zo gelukkig met haar leven en zo goedlachs dat ze zichzelf van kant maakte.
Preuße, jongen, volgens mij ben jij de man in dit filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=6wFOgt2LzoI

T'zal er niet ver naast zitten denk ik...
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be