Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Dat zijn fotootjes die jij zonder enige context in deze discussie plaatst. Ik ben geneigd te denken dat je dat doet wegens een gebrek aan rationele argumenten.
|
De context is deze discussie mijn beste.
Wat u daar zag, is een baby die te vroeg geboren is. Ook wel prematuur genoemd.
Het is een feit dat deze er zo uitzien. Ik zie niet wat er emotioneel is aan feiten. Er is niéts rationeler dan observatie... observatie is veel rationeler dan de interpretatie van de observatie, die begint vanaf het moment dat we iets namen gaan beginnen geven (een baby - voor mij - respectievelijk een klomp cellen, voor u, ik stel overigens vast dat u dat gaat schreeuwen op de afdeling neonatologie). Let wel: ik kom u nadien niet bezoeken op de afdeling psychiatrie.
Meen je dat, dat je dat zelf niet kan bedenken? Of is dit een "hoe hou ik mensen aan het lijntje-grap"?
Citaat:
Dan wordt een ongewenst klompje cellen weggehaald uit het lichaam van de vrouw.
Ik vind van wel.
|
Wat ik me zo begin af te vragen Raf,
kom je bij je argumentatie voor dat absolute recht van de vrouw verder dan "het mag omdat een ongeborene een klomp cellen is"?
Of mag ik je catalogiseren als niet serieus te nemen wegens niet in staat de mening te onderbouwen?
Ik hoop van niet, want ik leer graag iets bij. En als je argumentatie op niks anders blijkt te berusten dan "het is een klomp cellen" en je in je blootje blijkt te staan (zoals in je avatar) dan weet ik nog niet wat absolute aanhangers van abortus drijft.