Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bambina
kom je bij je argumentatie voor dat absolute recht van de vrouw verder dan "het mag omdat een ongeborene een klomp cellen is"?
|
Dat was nooit mijn argument, beste. Probeer me toch niet steeds woorden in de mond te leggen! Dat komt zo lullig over...
Ik heb mijn mening hierover al herhaaldelijk duidelijk gemaakt in de loop van dit topic, maar ik zal het speciaal voor jou nog eens herhalen: ik ben
pro choice. Ieder mens hoort volledige zeggenschap te hebben over het eigen lichaam en dus ook over de voortplanting. Als een vrouw - om welke reden dan ook - voor zichzelf uitmaakt dat ze een zwangerschap niet wil verderzetten, dan is dat haar volste recht.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bambina
Of mag ik je catalogiseren als niet serieus te nemen wegens niet in staat de mening te onderbouwen?
Ik hoop van niet, want ik leer graag iets bij. En als je argumentatie op niks anders blijkt te berusten dan "het is een klomp cellen" en je in je blootje blijkt te staan (zoals in je avatar) dan weet ik nog niet wat absolute aanhangers van abortus drijft. 
|
Ik heb het je elders nog al eens gevraagd en ik vraag het je nu nog eens: stop met je ad hominem opmerkingen.