Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede
Precies wat ik bedoelde!
Iemand binnen het VB moet toch geweten hebben over de symphatieën van deze oppasmoeder.
|
Veronderstel je gelijk hebt;iemand die weet je voor dezelfde partij stemt die ga je niet gaan aangeven, snap je, ongeacht je met bepaalde zaken niet eens bent.
In mijn huis hang ik ook wat ik wil.
Ik vind trouwens ook dat als die dame haar job correct uitvoerd en dat is blijkbaar ook zo ik geen probleem zie. Ze had zelfs 2 allochtonen kinderen,ik heb nooit horen zeggen ze die gastjes heeft mishandeld zenne.
Iets zeggen zoals die dame heeft gedaan is dom natuurlijk maar ik heb zoiets van;in hoeverre meend die persoon dit dan wel allemaal, waarom laat ze dan 2 allochtone kinderen toe als ze zo'n ideeen heeft en ze dan ook zoals iedere andere toch correct behandeld?
Raar er daar geen vragen worden bijgesteld.
Maar het is en blijft dom om zo'n zaken te gaan verkondigen en deze zaken horen niet vind ik.Maar of je daar nu tegen optreed of niet,dat gaat die persoon in kwestie haar mening niet veranderen zenne.
Wat ik evenzeer hypocriet vind is men wel geen probleem heeft met andere massamoordenaars en extremisten en noem maar op zoals che guevara.Das allemaal geen probleem terwijl deze voor mij even erg zijn.