Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre
Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom je je hier zo druk over maakt. Wees nu toch eerlijk, zo'n ''onthaalmoeder'' kan toch gewoon niet?
|
Waarom niet? Er waren blijkbaar genoeg tevreden klanten. Zolang je als ouder weet waaraan je begint, en er geen sprake is van indoctrinatie, wat is dan het probleem?
Citaat:
Als ik met mijn kinderen een plekje zocht er ik kom ergens binnen waar Stalin aan de muur hangt, de internationale klinkt en rode vlaggen hangen denk ik ook: ''Ik zoek wel een ander plekje''.
Hetzelfde geldt voor als de kamer met afbeeldingen van de Paus en kruisbeelden zouden hangen en psalmengezang zou klinken.
Zo ook hier. Wat Hitler, Erikson en nazi-artikelen alleen erger maken is dat het getoonde gedachtengoed mensen op zijn minst uitsluit, nog afgezien van de teksten die de dame uitkraamt. Je wilt daar gewoon je kind niet hebben.
|
En dat is dan aan jou als ouder om daarover te beslissen. Het is niet aan de staat (en ja, K&G is niet de staat, maar ze zijn er wel door onder druk gezet), noch aan K&G om mensen te discrimineren die een mening hebben die niet overeenkomt met de Grote Waarheid.
Citaat:
|
Terecht dat K&G de erkenning intrekt. Ze hadden dat allang eerder moeten doen.
|
Daar was nooit aanleiding toe. En ook nu is de intrekking niet terecht. Er is immers geen bijkomend onderzoek gebeurd, en de intrekking kwam er slechts na externe druk.
Citaat:
|
Is het allemaal nu zo verschrikkelijk? Nee hoor, als zij en haar man zich in die ideologie willen storten doen ze maar. Van mij hoeft ze ook niet te stoppen met haar werk als ze het verder goed doet.
|
De intrekking van die vergunning betekent klantenverlies. Dus broodroof omwille van een dissidente mening, uitgelokt op achterbakse wijze, en zonder enig onderzoek of bewijs van rechtvaardigend gedrag.