Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2009, 17:36   #11
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Hier nog een oud tekstje dat ik hier vroeger nog gepost had over een ex-molsima, niet zomaar eentje, maar een gewezen iSSlamlerares die de koran helemaal vanbuiten kent en die ons ook al waarschuwde.

----------------------------------------------------------------

Aangezien de waarheid in ons land niet meer mag gezegd worden zonder voor racist te worden versleten hier een stukje dat door een jonge Vlaamse vrouw (ex-moslima) is geschreven.

-----------------------------------
Hallo iedereen,

Ik ben zelf een Marokkaans meisje en schrijf onder de naam van een vriendin. Een jaar geleden heb ik de Islam verlaten, omdat ik de lelijkheid van dit geloof niet langer kon negeren.
Laten we eerst eens samen kijken naar het soort moslims dat er zijn. Volgens mij kan je de moslims in 4 categoriën indelen. Je hebt moslims die zelfs het woordje 'koran' niet kunnen schrijven en zich er niets van aantrekken. Dan heb je de gematigde moslims, die net zoals vele Christenen enkel op vrijdag (ipv zondag) naar de moskee gaan. Dan heb je zij, die elke letter uit hun Boek letterlijk volgen. En dan heb je volgens mij de gevaarlijkste groep. Zij die we alle dagen tegenkomen, maar snel voorbij lopen als we hen zien. Ik heb het dan over de jongeren die op straat hangen. Zij zijn niet praktiserend, maar opgelet als iemand hun geloof aanraakt, dan is het oorlog. Deze jongeren zijn niet opgeleid, hangen de hele dag op straat en leven in een staat binnen een staat. In Brussel bvb is Molenbeek allang geen deel meer van Belgie. Hier gelden de islamistische wetten en regels. Democratie is een woord, dat hier al jaren niet meer bestaat. De jongeren werken niet, want ze verdienen het dubbele van ons loon door te stelen of ze krijgen zakgeld van imaams om zo mensen te ronselen voor de jihaad. Wisten jullie dat er in Molenbeek vier moskees zijn waar ze kinderen en jongeren opleiden tot de jihaad? Deze kinderen werden nooit ingeschreven bij de geboorte en zijn dus als het ware spookse tijdbommen die wachten om af te gaan in de naam van Allah. Waarom is er nog niets in Belgie gebeurd? Omdat iedereen met ons land lacht. Geraak je als moslimfundamentalist niet meer binnen in je eigen land, geen probleem, kom naar Belgie, daar mag alles en je hoeft zelfs de taal niet te spreken. Kom naar Molenbeek, net alsof je in Marokko tercht komt. Imaams die trainingen hebben gekregen in landen zoals Afghanistan en dergelijke mogen niet meer binnen in hun land van oorsprong, zoals Turkije, Marokko. Belgie daarentegen zet zijn deuren wagewijd open. Want elk verbod tegen een moslim, wordt gezien als rascisme of politiek oncorrect.

De moslims hier in België zijn fanatiek. Waarom? Niet omdat ze arm zijn of omdat ze geen kansen krijgen. Integendeel. De underdog spelen is altijd de makkelijkste rol om iets gedaan te krijgen. Wist je dat je in Schaerbeek in de Colruyt geen catalogus kan bestellen in het Nederlands of Frans, maar enkel in het Arabisch? En dat de parking aangeduidt staat in het Frans en Arabisch? De meeste moslims hier, denken dat ze niet welkom zijn. Maar in Marokko of een ander land van oorsprong zijn ze dat ook niet. Dus hebben ze enkel hun geloof om zich aan vast te houden en om één geheel, een groep te vormen. Deze moslims dragen hun hoofddoek of baard, zoals punkers in de tijd van de anarchie hun hanenkam met trots droegen. Moslims in Belgie zijn de punkers van de vroegere tijden. Met hun religieus kenmerk willen ze laten tonen dat ze niet akkoord gaan met de waarden van deze maatschappij. Dan is de vraag: Waarom voelen ze zich zo onwelkom? Ze hebben als het ware de rozen onder hun gat zitten...
Het boezemt me dagelijks angst in om te weten hoe deze mensen denken en handelen. Wat zal er gebeuren met Belgie binnen 10 jaar? Als de groep moslims zal bestaan uit 5 miljoen of meer en de helft van het land zal innemen? Moeten we nog langer onze mond houden? We gaven hen een hand, ze namen onze arm en zijn nu bezig met het bovenlichaam. Hoe lang zal het nog duren voor ze ons hele lichaam hebben ingenomen?

Groet, X

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...er=asc&start=0

http://forum.politics.be/showthread.php?t=55212

Laatst gewijzigd door smiley : 27 oktober 2009 om 17:38.
smiley is offline   Met citaat antwoorden