Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2006, 19:36   #1
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard Moslimspunkers in het Westen

Aangezien de waarheid in ons land niet meer mag gezegd worden zonder voor racist te worden versleten hier een stukje dat door een jonge Vlaamse vrouw (ex-moslima) is geschreven.

-----------------------------------
Hallo iedereen,

Ik ben zelf een Marokkaans meisje en schrijf onder de naam van een vriendin. Een jaar geleden heb ik de Islam verlaten, omdat ik de lelijkheid van dit geloof niet langer kon negeren.
Laten we eerst eens samen kijken naar het soort moslims dat er zijn. Volgens mij kan je de moslims in 4 categoriën indelen. Je hebt moslims die zelfs het woordje 'koran' niet kunnen schrijven en zich er niets van aantrekken. Dan heb je de gematigde moslims, die net zoals vele Christenen enkel op vrijdag (ipv zondag) naar de moskee gaan. Dan heb je zij, die elke letter uit hun Boek letterlijk volgen. En dan heb je volgens mij de gevaarlijkste groep. Zij die we alle dagen tegenkomen, maar snel voorbij lopen als we hen zien. Ik heb het dan over de jongeren die op straat hangen. Zij zijn niet praktiserend, maar opgelet als iemand hun geloof aanraakt, dan is het oorlog. Deze jongeren zijn niet opgeleid, hangen de hele dag op straat en leven in een staat binnen een staat. In Brussel bvb is Molenbeek allang geen deel meer van Belgie. Hier gelden de islamistische wetten en regels. Democratie is een woord, dat hier al jaren niet meer bestaat. De jongeren werken niet, want ze verdienen het dubbele van ons loon door te stelen of ze krijgen zakgeld van imaams om zo mensen te ronselen voor de jihaad. Wisten jullie dat er in Molenbeek vier moskees zijn waar ze kinderen en jongeren opleiden tot de jihaad? Deze kinderen werden nooit ingeschreven bij de geboorte en zijn dus als het ware spookse tijdbommen die wachten om af te gaan in de naam van Allah. Waarom is er nog niets in Belgie gebeurd? Omdat iedereen met ons land lacht. Geraak je als moslimfundamentalist niet meer binnen in je eigen land, geen probleem, kom naar Belgie, daar mag alles en je hoeft zelfs de taal niet te spreken. Kom naar Molenbeek, net alsof je in Marokko tercht komt. Imaams die trainingen hebben gekregen in landen zoals Afghanistan en dergelijke mogen niet meer binnen in hun land van oorsprong, zoals Turkije, Marokko. Belgie daarentegen zet zijn deuren wagewijd open. Want elk verbod tegen een moslim, wordt gezien als rascisme of politiek oncorrect.

De moslims hier in België zijn fanatiek. Waarom? Niet omdat ze arm zijn of omdat ze geen kansen krijgen. Integendeel. De underdog spelen is altijd de makkelijkste rol om iets gedaan te krijgen. Wist je dat je in Schaerbeek in de Colruyt geen catalogus kan bestellen in het Nederlands of Frans, maar enkel in het Arabisch? En dat de parking aangeduidt staat in het Frans en Arabisch? De meeste moslims hier, denken dat ze niet welkom zijn. Maar in Marokko of een ander land van oorsprong zijn ze dat ook niet. Dus hebben ze enkel hun geloof om zich aan vast te houden en om één geheel, een groep te vormen. Deze moslims dragen hun hoofddoek of baard, zoals punkers in de tijd van de anarchie hun hanenkam met trots droegen. Moslims in Belgie zijn de punkers van de vroegere tijden. Met hun religieus kenmerk willen ze laten tonen dat ze niet akkoord gaan met de waarden van deze maatschappij. Dan is de vraag: Waarom voelen ze zich zo onwelkom? Ze hebben als het ware de rozen onder hun gat zitten...
Het boezemt me dagelijks angst in om te weten hoe deze mensen denken en handelen. Wat zal er gebeuren met Belgie binnen 10 jaar? Als de groep moslims zal bestaan uit 5 miljoen of meer en de helft van het land zal innemen? Moeten we nog langer onze mond houden? We gaven hen een hand, ze namen onze arm en zijn nu bezig met het bovenlichaam. Hoe lang zal het nog duren voor ze ons hele lichaam hebben ingenomen?

Groet, X

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...er=asc&start=0
Oud 26 augustus 2006, 21:14   #2
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

hoe weet je da zij moslim is?
omdat zij marokaans is of wa?
de minister van defensie van Israel Amir Piritz is marokaan, hij is de marokaanse stad Oujda geboren ..

je probeert een berg te verslaan
maar da ga nie lukken, want je bent maar een swakke mens

groett
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 21:54   #3
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
hoe weet je da zij moslim is?
omdat zij marokaans is of wa?
de minister van defensie van Israel Amir Piritz is marokaan, hij is de marokaanse stad Oujda geboren ..

je probeert een berg te verslaan
maar da ga nie lukken, want je bent maar een swakke mens

groett
Hoe dat ik weet dat zij EX-moslima is? Omdat ze het zelf zegt. Heb je de link onderaan aageklikt? Er staat nog veel meer te lezen over haar.
En welke berg bedoel je? Een berg die steunt op leugens gemaakt door swakke mensen. Een berg op lemen voeten, op los zand. Die berg?
Oud 26 augustus 2006, 22:01   #4
smiley

Standaard

Ikzelf was enkele jaren geleden het boegbeeld van de punkermoslima. Lang zwart gewaad, waar je niet kon doorkijken en een hoofddoek tot op de kuiten. Ik voelde me trots en was blij er anders bij te lopen. Waarom ik zo fanatiek met de islam omging kan ik niet verklaren. Ik denk dat het zoals zoveel vrouwen een goede manier is om niet te moeten meedoen aan het schoonheidsideaal van de westerse wereld. Het maakt niet uit of je mooi of lelijk bent in de islam, je kennis en manier van praktiseren zijn genoeg om je hand te komen vragen.
4 Jaar ben ik samen geweest met een Marokkaanse jongen, een week na het huwelijk begonnen de misbruiken. Ik heb het een jaar volgehouden bij hem, omdat ik het thuis niet durfde te vertellen vanwege de schande die rond een scheiding hangt. Eens bij hem buiten, ben ik ook uit de islam gestapt. Wat een verademing.
Hetgeen ik niet snap, is waarom zoveel meisjes zich bekeren. Enkele jaren geleden heb ik een groep voor bekeerlingen opgericht en opmerkelijk was dat elke dag een nieuw meisje zich kwam aanmelden. Het aantal bekeerde vrouwen is imeens en ze zijn jammer genoeg niet meer weg te denken uit ons straatbeeld. Zwarte spoken met blauwe ogen, steeds vergezeld door hun man met baard een arendsogen. Wat zet hen toch aan? Moeten we dan eens niet gaan stilstaan bij de eisen die van de jonge meisjes worden gesteld op schoonheidsvlak? Misschien is er wel iets mis met ons westerse denken op dat gebied?!
Als we eens gaan kijken naar mijn land van oorspong, Marokko, dan is het eerste wat je opvalt de corruptie en de hypocrisie in dit land. Je hoort er 5 keer per dag de adhan (gebedsoproep), je ziet mannen met lange baarden en dergelijke. Uiteindelijk is het allemaal voor de show. Het land wordt geleid door corrupte ministers die al het geld in hun zakken stoppen. Mijn trouwkleedjes mocht ik niet opsturen via de post, want de postbode steelt 8/10 pakjes, maar als er eens een cartoon wordt geplaats over hun profeet, dan staat Marokko op zijn kop. De bedoeling van een geloof is om de mens conservatief en dom te houden, vooral de vrouw dan. Waarom iemand kennis geven over de wetenschap of een kritische kijk op zaken leren vormen, als dit in je eigen nadeel gaat spelen? Waarom zou de overheid zijn bevolking laten mee-regeren of slimmer laten worden? Dat is enkel geldverlies. Hun motto is om de bevolking dom te houden en ergens weg te proppen in de moskee. Laat ze maar geloven dat Allah van hen wilt dat ze elke minuut van de dag zitten te bidden of zitten te reciteren. Op die manier zien ze de zaken niet die in hun land gebeuren. De bevolking wordt wijsgemaakt dat geld en materiele zaken geen rol spelen in dit leven, terwijl de 'grote mannen' hun zakken vullen. De gewone mensen worden bestolen terwijl ze erop staan te kijken en dat allemaal in de naam van Allah.
In Turkije bevoorbeeld geloofd 61% niet in de evolutietheorie, de rest heeft er zelfs nog nooit van gehoord. Ze spelen het spel heel goed, de leiders van arabische landen. Ze hebben een schrijver uitgevonden: Harun Yahya. Hem lieten ze in de naam van Allah wetenschappelijke boeken schrijven, met mooie, dure foto's erin. Deze boeken zijn overal gratisch verkrijbaar en te lezen op internet. Dikke zever dus, want deze schrijver bestaat zelfs niet! Maar als je moet kiezen als arme mens tussen een gratis boek met sprookjes, of een duur boek met de bikkelharde waarheid, die elk fundament waarop je leven is gebouwd zo vanonder je voeten wegveegd, dan is de keuze snel gemaakt.
Toch bezoemt het me angst in dat er onlngs in de krant stond dat in België vorig jaar 17% de evolutietheorie niet geloofde en dit jaar al 21%. Wat zal dit zijn binnen enkele jaren?
Controle op moskees, Islamitische boekenwinkels (zoals die van mijn ex-man), islamitische bibliotheken,... die boeken gratis uitdelen, zouden al een klein begin zijn in verziekte staatjes zoals Schaerbekistan, Molokko, Borgerokko, Saudi-Antwerpen en dergelijke...

Hallo iedereen,

mijn echte naam is niet Sanne. Ik ben in contact gekomen met deze site via twee vriendinnen van mij die tijdens het googlen op mijn naam terecht waren gekomen. Ik wil niet meer met dit geloof in één adem vernoemd worden, dus hadden zij gevraagd om het artikel te verwijderen.
Mijn echte naam is Houda, maar heb een aanvraag gedaan om mijn naam te laten veranderen, ik vond Sanne wel bij mij passen. Als ex-moslim is het namelijk beter dat je niet meer teveel in de kijker loopt. Zou wel eens slecht kunnen aflopen, zeker als ze denken dat je door de duivel bezeten bent. Haha

Wat zijn jullie hilarisch. Kan een Marokkaanse dan niet het Nederlands goed onder de knie hebben. Moeten we allemaal met een typisch accent praten? Zoals ik al zei, ik kan ook zo praten als jullie willen: Ikke Marokkaan, hoe gaat jullie? Nee hoor, doe niet flauw!
Eer ik mijn keuze heb gemaakt, ben ik op zoek gegaan naar sites en boeken die de andere kant van de islam toonden. Mijn man heeft me meerdere keren misbruikt in de naam van de islam. Ik mocht niets van hem. Geen tv kijken, muziek luisteren, parfum dragen, blote voeten hebben, enz. Ik ben toen naar de moskee geweest om te praten met een imaam, en tot mijn verbazing zei deze man dat ik me moest gedragen zoals mijn man zei dat ik me moest gedragen. Mijn man zou mijn hel of mijn paradijs kunnen betekenen. Ik mocht hem niet boos maken en moest me gedragen, anders zouden de Engelen me vervloeken. Ik was hierdoor zo hard geschrokken, dat ikmet een bekeerde zuster ging praten en ook zij zei me hetzelfde. Met mijn man ging het als maar erger. Ik mocht het huis niet meer verlaten zonder mahram en later zelfs niet meer met ook niet. Het werd een hel thuis en ik vroeg me af, of ze wel eens gelijk hadden en ik mijn echtgenoot moest gehoorzamen. Dus ik deed alles voor hem, alleen maakte me dit doodongelukkig.
Waarom ik zonder enige twijfel de islam heb verlaten? Omdat ik hem heel goed ken en hem nu op een andere manier kan bekijken. Ik ben niet meer verblind door de mooie verzen, maar zie er ook de leugens van in. Voor mij is de vrouw onderdrukt in de islam en in eender welk geloof!!! Moslima's schreeuwen van de daken dat ze al meer rechten hadden dan westerse vrouwen en dit al in de tijd van de profeet (saws). Zaken zoals erfrecht, geldbeschikking, etc en dat allemaal terwijl ze hier maar vanaf 1948 stemrecht hadden. Ja idd, moslima's hebben veel rechten, als hun man het toelaat tensminste! Hun grootste plicht is om alles te doen met de toestemming van hun man, dus volgens mij wordt al de rest dan geneutraliseerd tot het niets!!!

Je vroeg naar verzen en hadith die tonen dat volgens mij de vrouw onderdrukt wordt, wel hier komen ze!

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...r=asc&start=15

Laatst gewijzigd door smiley : 26 augustus 2006 om 22:03.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 22:04   #5
smiley

Standaard

Ik schrijf er ook graag de bron bij, zodat je ze kan terug vinden in de boeken. Is wel in het Arabisch.

1) Vrouwen vormen de meerderheid van de bewoners van de hel. (Boekhari 1,2,28 volume 7, boek 62, nr. 124, 125)

2) Vrouwen zijn ondankbaar (Boekhari 1,2,28 boek 7, boek 62, nr. 125)

3) Vrouwen beschikken over minder intelligente capaciteiten dan mannen. (Boekhari 1 6 301)

4) Vrouwen zijn minder spiritueel dan mannen (doordat ze hun regels hebben). (Boekhari 1,6,301)

5) Vrouwen kunnen goede moslims van het rechte pad afbrengen. (Boekhari 1,6,301)

6) Een getuigenis van een vrouw is maar de helft van de getuigenis van een man waard... (Boekhari 1,6,301)

7) Iemands gebed wordt verstoord of ongeldig als er een ezel, een vrouw of een zwarte hond voorbij gaat. (Moeslim - 4 1032, 1034)

De meeste bewoners van de hel zijn vrouwen, vanwege hun ondankbaarheid jegens goede daden en hun echtgenoten. (Boekhari: 2,18,161)

9) Een vrouw mag alleen op een tweedaagse reis gaan met haar man of een 'Dhi-Mahram' (iemand die niet met haar kan trouwen). (Boekhari: 2,21,288)

10) Vrouwen mogen niet langer dan 3 dagen rouwen, alleen voor hun echtgenoot een maand. (over de man zijn rouwproces wordt niets gezegd) (Bukhari: 2,23,369)

11) Een meerderheid van de bewoners van de hel zijn vrouwen. (Boekhari: 2,24,541)

12) De meeste vrouwen zijn brandstof voor de hel. (Moeslim - 4 1926)

13) Vrouwen komen en gaan in de vorm van een duivel. (Moeslim - 8 3240)

14) Een gescheiden vrouw moet instemmen door te knikken voordat men met haar mag trouwen. Een maagd stemt in door te zwijgen. (Moeslim - 8 3303)

15) Als een vrouw een nacht niet in het bed van haar man slaapt vervloeken de engelen haar tot in de morgen. (Moeslim - 8 3366)

16) Als een vrouw weigert naar het bed van haar man te komen, is God ontevreden over haar tot haar man dit weer is. (Moeslim - 8 3367)

17) Een vrouw mag niet meer dan drie dagen reizen tenzij ze met haar man is of met iemand waar ze niet mee kan trouwen. (Boekhari 2 20 192, 193)

1 Niemand mag alleen met een vrouw zijn, tenzij er een beschermer (iemand waar ze niet mee kan trouwen) bij is. (Moeslim - 7 3110 – 12)

19) Een vrouw is als een rib, je kan haar niet recht maken en als je haar met rust laat zal er altijd slechtheid in haar blijven. (Moeslim - 8 3466 – 6

20) Een gebrek in het geloof van een vrouw is dat ze niet mag vasten als ze menstrueert. (Boekhari 3 31 172)

21) Vele mannen hebben de perfectie bereikt, maar slechts drie vrouwen. (Boekhari 4 55 623, 643)

22) Een volk dat door een vrouw geleid wordt zal nooit succesvol zijn. (Boekhari 5 59 709)

23) God vervloekt vrouwen die tatoeëren, tatoeages hebben, gezichtsbeharing verwijderen, ruimte tussen hun tanden maken of vals haar gebruiken. (Boekhari 6 60 408, 409)

24) Vrouwen zijn de grootste veroorzakers van lijden voor mannen. (Boekhari 7 62 33)

25) Een man zou zijn vrouw niet zo moeten slaan als hij zijn kameel slaat en vervolgens met haar naar bed gaan. (Boekhari 8 73 6

26) God vervloekt vrouwen die kunsthaar gebruiken. (Boekhari 7 62 133)

27) Voortekenen doen zich voor in de vorm van een vrouw, een huis of een beest. (Boekhari 7 71 649)

Ik vind dit walgelijke ahadith en kan er niet mee leven!!!
Dan zwijgen we nog maar over de uiterlijke verboden voor de vrouw. Het is verboden voor een vrouw om parfum te dragen, want dat is alsof vreemd gaan met een andere man. Voor een moslimman daarentegen is het verplicht om lekker te ruiken. Een vrouw mag geen juwelen dragen, noch schoenen met een hak. De man moet enkel zijn middel bedekken, terwijl bij de vrouw alles bedekt moet zijn (ook de voeten) buiten haar handen en gezicht. (Volgens een bepaalde gerechtsschool de hanafi, zij baseren zich op één hadith, is dit ook het gezicht). Een vrouw mag haar stem niet verheffen in het openbaar en haar lach niet laten horen. Hierover staat niets voor de man genoteerd... Het enige dat een man moet doen volgens de Quraan is zijn gezin onderhouden, geen goud en zijde dragen en zijn lichaam bedekken van zijn navel tot aan zijn bovenbenen. Degoutant, vind ik het! De verboden voor de vrouw zijn torenhoog en laten de rechten in het niets verdwijnen!
Ik ben ook eens gaan nadenken over het scheppingsverhaal. Ik stelde vragen aan mijn leerkracht islam over mutaies, DNA, geboren afwijkingen en dergelijke. Hoe dit allemaal verklaard kon worden. En hoe het mogelijk is dat Adam (as) 27 meter was en dat Huwa uit zijn rib is geboren. Dat leek me helemaal onmogelijk. En hoe kon de quraan verklaren waarom er mensen zijn die zwart zijn, geel en dergelijke! Deze vragen zoek ik nu allemaal op in de wetenschap, en deze bieden me wel een deftig antwoord. Want het enige dat je uit een imaam krijgt is: IsnhaAllah!of bij Allah is alles mogelijk! Ook heb ik op mijn weg heel wat fouten gevonden in de quraan die ik hier met plezier zou willen noteren, het zijn geen nieuwe zaken, maar voor mij waren ze dat wel.
Heb ik zo mijn keuze om de islam te verlaten goed genoeg verdedigd? Of hebben jullie nog meer bewijzen nodig?

ik weet niet wat jouw band is met de Islam of moslimgemeenschap. Maar ik zou je even willen vermelden dat ik zonder vrees mijnn echte naam kan noteren, Houda, omdat elke familie wel enkele Houda's heeft, daar het een zeer populaire naam is. Dus ik heb niets te vrezen op dat gebied!!! En nogmaals, je zal geen twijfel vindne in mijn verhaal. Ik prijs mezelf elke seconde gelukkig dat ik wel uit de klauwen van de islam heb kunnen ontsnappen. Ik ben meer dan eens overtuigd van mijn keuze!
En mag ik je eens vragen, als je zelf een autochtoon bent, hoe kan je dan een allochtoon herkennen aan zijn schrijven?

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...r=asc&start=30
Oud 26 augustus 2006, 22:42   #6
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Ja ik vond al raar dat ze der echte naam vrijgeeft. Dacht das een risico toch, maar nu die naam zoveel voorkomt, ga dan maar zoeken. Ex-moslims zijn vogelvrij.
Maja Houda is zoiets als er in Holland een paar duizenden Janssens rond rennen, dan ist ook nie te zoeken wie wie is. Als en ne Janssens Moke beledigd op forum ga dan maar zoeken welke het is.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 01:12   #7
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

De Koran is gewoonweg vrouwonvriendelijk, da's een vaststaand feit. Degene die dit niet inziet is gewoonweg blind of lomp.

Heb een tijdje geleden een Koran gekocht en heb hem voor 1/3 gelezen. Ben moeten stoppen omdat ik ziek werd van de agressiviteit jegens 'ongelovigen' en ook de vrouwonvriendelijkheid. Dat boek staat stijf van de testosteron, simple as that,...uit angst voor de vrouwen, denk ik dan(ben eigenlijk zeker).

Jammergenoeg laat onze regering meer-en-meer deze onderdrukking toe, zo blijkt.
Ipv. tegen deze trend in te gaan en op te komen voor vrouwen in een westerse maatschappij, laat men stilaan in bepaalde wijken deze onderdrukking toe. Allemaal onder het mom van verdraagzaamheid
Dat moslims in hun eigen islamitische staat wensen de vrouwen te onderdrukken is hun zaak('t is niet goed te keuren iig), maar dat zij dit ook in Europa willen realiseren, moeten we ten allen tijde zien te vermijden/bestrijden. Alleen hebben we de regering duidelijk niet aan onze kant wat dit betreft

Laatst gewijzigd door zorlac : 27 augustus 2006 om 01:14.
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 01:44   #8
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

Het deel-woord punker wordt door het slijk gehaald ... @|^[{[{^[[{#[@#[
pinbag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 02:05   #9
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

de joden zeggen meer dan dat over islam ..
vertellen meer en meer leugens ...
marokaanse joden nog erger zoals die minister van defensie van Israel Amir Piritz .
Is ook marokaan, hij is de marokaanse stad Oujda geboren ..
hij vertelt ook veel leugens ...
dus leugens zijn gewoon leugens

PUNT
Oud 27 augustus 2006, 02:08   #10
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

up

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 27 augustus 2006 om 02:11.
Oud 27 augustus 2006, 02:51   #11
smiley

Standaard

Citaat:
marokaanse joden nog erger zoals die minister van defensie van Israel Amir Piritz .

PUNT
Islam is niks anders dan leugens.
Oud 27 augustus 2006, 02:57   #12
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Oud 27 augustus 2006, 02:58   #13
smiley

Standaard

Citaat:
Je moet niet over joden beginnen. De islam is niks anders dan leugens. Punt !
Oud 27 augustus 2006, 03:39   #14
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

is ook marokaan, hij is in de marokaanse stad Oujda geboren ..
dus leugens zijn gewoon leugens en blijven gewoon leugens...

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 27 augustus 2006 om 03:40.
Oud 27 augustus 2006, 04:01   #15
smiley

Standaard

Citaat:
is ook marokaan, hij is in de marokaanse stad Oujda geboren ..
dus leugens zijn gewoon leugens en blijven gewoon leugens...
Je moet niet over joden beginnen. De islam is niks anders dan leugens. Punt !

Hier nog iemand die het zegt..

Beste mensen,

Ik ben dus Afghan, woon meer dan 25 jaar in Nederland, ben echt afkomstig uit Afghanistan en 2 jaar na aankomst in Nederland is mijn ogen opengegaan wat Islam echt betekend. Ik heb dus meer dan 23 jaar geleden afstand genomen van Islam en ben actief onder mijn landgenoten wereldwijd om ze ook te helpen Islam te verlaten. Ik ben bijna 45 jaar oud en heb dus heel wat jaren als een praktiserende moslim in Afghanistan en Pakistan geleefd. Ik weet dus van binnen wat Islam is. Als ik hierdoor jullie en anderen van dienst kan zijn, dat zou mij enorm goed doen.
Met vriendelijke groeten
Afghan

De liefdeloosheid, leugen en bedrog dat ik in mijn landgenoten en anderen moslims ontdekte was de reden dat ik begon te twijfelen, en toen heb ik de vertaling van Koran in Farsi gelezen en werd het voor mij steeds duidelijk dat ik al die jaren in een soort geloof vol leugen en geweld geloofde

Ik vind ook dat het tijd geworden is dat we de handen uit de mouw te doen en de masker van het gezicht van Islam weg te halen
Ik wil ook graag veel van anderen leren en heb respect voor alle mensen. Ik houd zelfs van de moslims, alleen ik haat hun religie en het systeem waarin ze vastzitten.

Ik hoop van harte dat ik in staat ben om u en anderen een dienst mag/kan bewijzen om kenniss en ervaringen te mogen uitwisselen.
Ik beweer niet alles over Islam te weten, maar ik weet net genoeg om te weten dat het een gevaarlijke religie is. Een paar dagen geleden werd het in een klein dorpje in Noordoospolder duidelijk wat een aanhanger van Islam in staat is. Ik vind de meeste moslims als een soort tijd-bom. Er hoeft maar weinig te gebeuren om zo'n tijd-bom tot ontploffing te brengen

In Afghanistan hebben we heel veel Hindoe's en Boedisten en ze worden door de moslims met de nek aangekeken en vernederd, dat heeft me heel erg pijn gedaan, want ik kon geen reden vinden om dat gedrag goed te keuren. Daarom was ik destijds als moslim al verbaasd waarom ze dat deden, nu begrijp het beter en heb nog meer afschuw gekregen over het feit dat moslims mensen van ander geloof als een soort 2e rangs mensen beschouwen en ze heel graag vernederen.
Ik hoop dat ooit hun ogen open gaan.

Groetjes
Afghan

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=4791

Laatst gewijzigd door smiley : 27 augustus 2006 om 04:04.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 06:22   #16
guerin
Minister

Standaard

Er zullen er nog wel meer afhakken want er is een anti-moslim sfeer welke er voor zorgt dat de jongeren sceptisch zijn,alleen jammer dat het door een anti-moslim sfeer moet komen...Maar bon,het anti-katholicisme heeft ook zijn hoogtij gehad
Oud 27 augustus 2006, 13:32   #17
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik schrijf er ook graag de bron bij, zodat je ze kan terug vinden in de boeken. Is wel in het Arabisch.

1) Vrouwen vormen de meerderheid van de bewoners van de hel. (Boekhari 1,2,28 volume 7, boek 62, nr. 124, 125)

2) Vrouwen zijn ondankbaar (Boekhari 1,2,28 boek 7, boek 62, nr. 125)

3) Vrouwen beschikken over minder intelligente capaciteiten dan mannen. (Boekhari 1 6 301)

4) Vrouwen zijn minder spiritueel dan mannen (doordat ze hun regels hebben). (Boekhari 1,6,301)

5) Vrouwen kunnen goede moslims van het rechte pad afbrengen. (Boekhari 1,6,301)

6) Een getuigenis van een vrouw is maar de helft van de getuigenis van een man waard... (Boekhari 1,6,301)

7) Iemands gebed wordt verstoord of ongeldig als er een ezel, een vrouw of een zwarte hond voorbij gaat. (Moeslim - 4 1032, 1034)

De meeste bewoners van de hel zijn vrouwen, vanwege hun ondankbaarheid jegens goede daden en hun echtgenoten. (Boekhari: 2,18,161)

9) Een vrouw mag alleen op een tweedaagse reis gaan met haar man of een 'Dhi-Mahram' (iemand die niet met haar kan trouwen). (Boekhari: 2,21,288)

10) Vrouwen mogen niet langer dan 3 dagen rouwen, alleen voor hun echtgenoot een maand. (over de man zijn rouwproces wordt niets gezegd) (Bukhari: 2,23,369)

11) Een meerderheid van de bewoners van de hel zijn vrouwen. (Boekhari: 2,24,541)

12) De meeste vrouwen zijn brandstof voor de hel. (Moeslim - 4 1926)

13) Vrouwen komen en gaan in de vorm van een duivel. (Moeslim - 8 3240)

14) Een gescheiden vrouw moet instemmen door te knikken voordat men met haar mag trouwen. Een maagd stemt in door te zwijgen. (Moeslim - 8 3303)

15) Als een vrouw een nacht niet in het bed van haar man slaapt vervloeken de engelen haar tot in de morgen. (Moeslim - 8 3366)

16) Als een vrouw weigert naar het bed van haar man te komen, is God ontevreden over haar tot haar man dit weer is. (Moeslim - 8 3367)

17) Een vrouw mag niet meer dan drie dagen reizen tenzij ze met haar man is of met iemand waar ze niet mee kan trouwen. (Boekhari 2 20 192, 193)

1 Niemand mag alleen met een vrouw zijn, tenzij er een beschermer (iemand waar ze niet mee kan trouwen) bij is. (Moeslim - 7 3110 – 12)

19) Een vrouw is als een rib, je kan haar niet recht maken en als je haar met rust laat zal er altijd slechtheid in haar blijven. (Moeslim - 8 3466 – 6

20) Een gebrek in het geloof van een vrouw is dat ze niet mag vasten als ze menstrueert. (Boekhari 3 31 172)

21) Vele mannen hebben de perfectie bereikt, maar slechts drie vrouwen. (Boekhari 4 55 623, 643)

22) Een volk dat door een vrouw geleid wordt zal nooit succesvol zijn. (Boekhari 5 59 709)

23) God vervloekt vrouwen die tatoeëren, tatoeages hebben, gezichtsbeharing verwijderen, ruimte tussen hun tanden maken of vals haar gebruiken. (Boekhari 6 60 408, 409)

24) Vrouwen zijn de grootste veroorzakers van lijden voor mannen. (Boekhari 7 62 33)

25) Een man zou zijn vrouw niet zo moeten slaan als hij zijn kameel slaat en vervolgens met haar naar bed gaan. (Boekhari 8 73 6

26) God vervloekt vrouwen die kunsthaar gebruiken. (Boekhari 7 62 133)

27) Voortekenen doen zich voor in de vorm van een vrouw, een huis of een beest. (Boekhari 7 71 649)

Ik vind dit walgelijke ahadith en kan er niet mee leven!!!
Dan zwijgen we nog maar over de uiterlijke verboden voor de vrouw. Het is verboden voor een vrouw om parfum te dragen, want dat is alsof vreemd gaan met een andere man. Voor een moslimman daarentegen is het verplicht om lekker te ruiken. Een vrouw mag geen juwelen dragen, noch schoenen met een hak. De man moet enkel zijn middel bedekken, terwijl bij de vrouw alles bedekt moet zijn (ook de voeten) buiten haar handen en gezicht. (Volgens een bepaalde gerechtsschool de hanafi, zij baseren zich op één hadith, is dit ook het gezicht). Een vrouw mag haar stem niet verheffen in het openbaar en haar lach niet laten horen. Hierover staat niets voor de man genoteerd... Het enige dat een man moet doen volgens de Quraan is zijn gezin onderhouden, geen goud en zijde dragen en zijn lichaam bedekken van zijn navel tot aan zijn bovenbenen. Degoutant, vind ik het! De verboden voor de vrouw zijn torenhoog en laten de rechten in het niets verdwijnen!
Ik ben ook eens gaan nadenken over het scheppingsverhaal. Ik stelde vragen aan mijn leerkracht islam over mutaies, DNA, geboren afwijkingen en dergelijke. Hoe dit allemaal verklaard kon worden. En hoe het mogelijk is dat Adam (as) 27 meter was en dat Huwa uit zijn rib is geboren. Dat leek me helemaal onmogelijk. En hoe kon de quraan verklaren waarom er mensen zijn die zwart zijn, geel en dergelijke! Deze vragen zoek ik nu allemaal op in de wetenschap, en deze bieden me wel een deftig antwoord. Want het enige dat je uit een imaam krijgt is: IsnhaAllah!of bij Allah is alles mogelijk! Ook heb ik op mijn weg heel wat fouten gevonden in de quraan die ik hier met plezier zou willen noteren, het zijn geen nieuwe zaken, maar voor mij waren ze dat wel.
Heb ik zo mijn keuze om de islam te verlaten goed genoeg verdedigd? Of hebben jullie nog meer bewijzen nodig?

ik weet niet wat jouw band is met de Islam of moslimgemeenschap. Maar ik zou je even willen vermelden dat ik zonder vrees mijnn echte naam kan noteren, Houda, omdat elke familie wel enkele Houda's heeft, daar het een zeer populaire naam is. Dus ik heb niets te vrezen op dat gebied!!! En nogmaals, je zal geen twijfel vindne in mijn verhaal. Ik prijs mezelf elke seconde gelukkig dat ik wel uit de klauwen van de islam heb kunnen ontsnappen. Ik ben meer dan eens overtuigd van mijn keuze!
En mag ik je eens vragen, als je zelf een autochtoon bent, hoe kan je dan een allochtoon herkennen aan zijn schrijven?

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...r=asc&start=30
De hadiths zijn, 2 �* 3 eeuwen na de dood van Mohamed (vzmh), bij "elkaar gebracht" en opgeschreven/gebundeld. Dat er ook veel valse hadiths tussenzitten is al gebleken.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 13:36   #18
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Aangezien de waarheid in ons land niet meer mag gezegd worden zonder voor racist te worden versleten hier een stukje dat door een jonge Vlaamse vrouw (ex-moslima) is geschreven.

-----------------------------------
Hallo iedereen,

Ik ben zelf een Marokkaans meisje en schrijf onder de naam van een vriendin. Een jaar geleden heb ik de Islam verlaten, omdat ik de lelijkheid van dit geloof niet langer kon negeren.
Laten we eerst eens samen kijken naar het soort moslims dat er zijn. Volgens mij kan je de moslims in 4 categoriën indelen. Je hebt moslims die zelfs het woordje 'koran' niet kunnen schrijven en zich er niets van aantrekken. Dan heb je de gematigde moslims, die net zoals vele Christenen enkel op vrijdag (ipv zondag) naar de moskee gaan. Dan heb je zij, die elke letter uit hun Boek letterlijk volgen. En dan heb je volgens mij de gevaarlijkste groep. Zij die we alle dagen tegenkomen, maar snel voorbij lopen als we hen zien. Ik heb het dan over de jongeren die op straat hangen. Zij zijn niet praktiserend, maar opgelet als iemand hun geloof aanraakt, dan is het oorlog. Deze jongeren zijn niet opgeleid, hangen de hele dag op straat en leven in een staat binnen een staat. In Brussel bvb is Molenbeek allang geen deel meer van Belgie. Hier gelden de islamistische wetten en regels. Democratie is een woord, dat hier al jaren niet meer bestaat. De jongeren werken niet, want ze verdienen het dubbele van ons loon door te stelen of ze krijgen zakgeld van imaams om zo mensen te ronselen voor de jihaad. Wisten jullie dat er in Molenbeek vier moskees zijn waar ze kinderen en jongeren opleiden tot de jihaad? Deze kinderen werden nooit ingeschreven bij de geboorte en zijn dus als het ware spookse tijdbommen die wachten om af te gaan in de naam van Allah. Waarom is er nog niets in Belgie gebeurd? Omdat iedereen met ons land lacht. Geraak je als moslimfundamentalist niet meer binnen in je eigen land, geen probleem, kom naar Belgie, daar mag alles en je hoeft zelfs de taal niet te spreken. Kom naar Molenbeek, net alsof je in Marokko tercht komt. Imaams die trainingen hebben gekregen in landen zoals Afghanistan en dergelijke mogen niet meer binnen in hun land van oorsprong, zoals Turkije, Marokko. Belgie daarentegen zet zijn deuren wagewijd open. Want elk verbod tegen een moslim, wordt gezien als rascisme of politiek oncorrect.

De moslims hier in België zijn fanatiek. Waarom? Niet omdat ze arm zijn of omdat ze geen kansen krijgen. Integendeel. De underdog spelen is altijd de makkelijkste rol om iets gedaan te krijgen. Wist je dat je in Schaerbeek in de Colruyt geen catalogus kan bestellen in het Nederlands of Frans, maar enkel in het Arabisch? En dat de parking aangeduidt staat in het Frans en Arabisch? De meeste moslims hier, denken dat ze niet welkom zijn. Maar in Marokko of een ander land van oorsprong zijn ze dat ook niet. Dus hebben ze enkel hun geloof om zich aan vast te houden en om één geheel, een groep te vormen. Deze moslims dragen hun hoofddoek of baard, zoals punkers in de tijd van de anarchie hun hanenkam met trots droegen. Moslims in Belgie zijn de punkers van de vroegere tijden. Met hun religieus kenmerk willen ze laten tonen dat ze niet akkoord gaan met de waarden van deze maatschappij. Dan is de vraag: Waarom voelen ze zich zo onwelkom? Ze hebben als het ware de rozen onder hun gat zitten...
Het boezemt me dagelijks angst in om te weten hoe deze mensen denken en handelen. Wat zal er gebeuren met Belgie binnen 10 jaar? Als de groep moslims zal bestaan uit 5 miljoen of meer en de helft van het land zal innemen? Moeten we nog langer onze mond houden? We gaven hen een hand, ze namen onze arm en zijn nu bezig met het bovenlichaam. Hoe lang zal het nog duren voor ze ons hele lichaam hebben ingenomen?

Groet, X

Ja zeg, hoe komt het dat ik die verhalen nooit lees in de gewone pers? Jij weet je bronnen ook wel duidelijk te kiezen..

Heb er wel nog één opmerking bij: Over welke jihad gaat het in die 4 moskeeën van Molenbeek?
1. Als het gaat om de innerlijke strijd tegen zonden is daar niets mis mee.
2. Als het gaat om het brainwashen/recruteren van jihadi's, dan kan die ex-moslima maar beter naar de politie gaan en haar verhaaltje doen.
Oud 27 augustus 2006, 13:41   #19
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Smiley, je bent een echte spammer. Geef de mensen toch gewoon een link naar die betrouwbare faithfreedom of anti-islam site (het bevat geen andere religies dan de islam), dan kunnen gewoon de geïnteresseerden eens een kijkje gaan nemen.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 27 augustus 2006 om 13:41.
Oud 27 augustus 2006, 13:42   #20
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin Bekijk bericht
Er zullen er nog wel meer afhakken want er is een anti-moslim sfeer welke er voor zorgt dat de jongeren sceptisch zijn,alleen jammer dat het door een anti-moslim sfeer moet komen...Maar bon,het anti-katholicisme heeft ook zijn hoogtij gehad
Dus omwille van het feit dat Smiley hier een paar verhaaltjes van die betrouwbare site post, denk je dat moslims massaal aan het afhaken zijn van de islam?

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 27 augustus 2006 om 13:43.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be