Los bericht bekijken
Oud 13 november 2009, 12:20   #689
Burkide
Europees Commissaris

Burkide's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Inderdaad moet ik terug komen op mijn opinie dat men gestuurde, witte mensen op basis van rationele argumenten kan overtuigen. Ik stel echter vast dat men uitsluitend op basis van emotie en blinde angst reageert.

Toch weiger ik te geloven dat alle gestudeerde witte mensen per definitie leugenaars zijn. Het vreemde is dat ik mij steeds op de Europese bronnen en schrijvers heb gericht, maar dat men gewoon doof blijft voor mijn bronnen en aanwijzingen.

Mijn onderzoek is begrensd: (1500-1789)

De adel die ik onderzoek is de geboren adel, de echte adel, de oudste adel, de blauw bloed adel die teruggaat tot de late Middeleeuwen. Deze groep heeft zich altijd afgezet tegen de nieuwe adel, toogadel etc.

Blauw bloed verwijst naar blauwe mannen, zwarte Europeanen in de middeleeuwen, afstammelingen van de Grimaldi Mens en de Garamantes.

Verder breng ik blauw bloed in verband met de vele, vele afbeeldingen, sieraden, kunstvoorwerpen, fonteinen, literaire verwijzingen, familienamen, heraldiek met Moren.

Vervolgens zijn er de persoonsbeschrijvingen die aangeven dat adellijke en koninklijke personen zwart en bruin in uiterlijk waren. Het betreft een gefixeerd mulattenras, met een zwarte of bruine huid, met soms witte, Aziatische of Afrikaanse gezichtstrekken, die onderling huwden en neerkeken op het grauw, de witten.

De reden waarom ik reageer is dat velen mijn draden lezen, niet inloggen, maar mijn theorie overnemen op hun eigen blogs, site's, schoollessen etc.

Door mij hier als een kudde koeien tegen te spreken, of te beledigen of te bespotten dragen jullie bij aan mijn succes want zwarten die meelezen weten ook iets van het dagelijks racisme en het neerkijken op zwarten in Nederland en Belgie. Ze weten dat Belgen handenafhakkers waren.

Dus met dank!
Ik ben te dom/emotioneel/blind angstig om de relatie tussen mijn reactie en jouw antwoord erop te snappen.
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.

Laatst gewijzigd door Burkide : 13 november 2009 om 12:21.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden