Los bericht bekijken
Oud 27 november 2009, 21:52   #149
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Het understatement van het jaar : "het gebeurd"
man, we staan zowat op kop in de statistieken voor huiselijk geweld, en toch zijn er die nog het lef hebben om te verwijzen naar een ander, omdat er in een boek staat dat het mag onder omstandigheden.
En uitgerekend zoiet neem jij als argument. Jij mag dat eens gaan expliceren bij die kinderen van het 5e leerjaar, waarvan statistisch gezien 1/3 dat zou kunnen meemaken. Jij mag daar gaan vertellen, haarfijn en objectief dat het in de islam toegelten is onder voorwaarden om zijn vrouw te slaan. Ik wens je van harte toe dat één vraagt of zat zijn van de dader ook een voorwaarde is, want zijn of hare pa iedere keer dat hij zat is ma een pandoering geeft. Lijkt mij een prima pedagogisch project, doen zou ik zop zeggen.
Zeggen godsdienstleraars aan de kinderen dat de katholieke godsdienst vrouwonvriendelijk is en taken uitsluit voor vrouwen? Dat officieeel volgens de teksten vrouwen onderdannig moeten zijn aan hun man?
O,je bent al de zoveelste krak om snel mijn woorden te verdraaien.ts.

Ik zeg net het bij ons helaas ook gebeurt.Het grote verschil is het bij ons niet mag en das al een groot verschil dan hetgeen bij moslims het geval is.
Terwijl wij als wij zo'n zaken horen of zien afkeuren vinden moslims het normaal ze hun vrouw mogen slaan en minachten en ze alleen goed zijn voor de was en de plas en kinderen te baren.
Jij spreekt van omstandigheden?Mss eens nagaan welke omstandigheden dit dan zijn,dit ruikt hier enorm naar goedkeuring van u wat die omstandigheden betreft,echt een schande.

Hoevelen gaan er hier nog naar de kerk?Juist,de enige kleine groep zijn ouwe peetjes allemaal en die verdwijnen.Jonge mensen hebben geen zin in die bullshit terwijl het in de islam alweer net anders is.
Op mijn werk zitte er genoeg moslims en de meesten zijn allen dezelfden.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden