![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik bepaald dat mijn kinderen niet vervuild worden door eender welke religieuze denkwijze van een paar 1000 jaar geleden. Als zij later oud genoeg zijn mogen ze zelf doen wat ze willen en indien zij dan vinden dat er een godsdienst is welke hen ligt en ze deze willen volgen...mogen ze dan zelf weten.
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wat er gezegd werd weet ik niet, de openingspost is van pure VB signatuur, en dus zoals steeds schromelijk overdreven. Ik ben geneigd om de directie te geloven, die ook niets ontkent, maar probeert de ware proportie weer te geven. Het ging bovendien ook over Marikko, hun eetgewoontes, het land, en ook maar niet alleen over de godsdienst. Citaat:
geef eens een naam van links gespuids die daar iets over marokko gezegd heeft, of geef eens een leugen aan die een moslim daar verteld heeft. Graag naam een woordelijke tekst, anders ben je maar wat aan het verzinnen. En en passant ook graag iets wat hij zou moeten vertellen aan kinderen van die leeftijd, en dat hij verzwegen heeft? Citaat:
Ik denk dat je je beter eerst informeert. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
jij bepaalt helemaal niets. de eindtermen zijn bepaald en daar schik je je naar of anders geen diploma. wie de geschiedenis niet kent kan er ook niet uit leren, door dergelijke mensen is het dat de geschiedenisd zich herhaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wat er gezegd werd weet ik niet, de openingspost is van pure VB signatuur, en dus zoals steeds schromelijk overdreven. Ik ben geneigd om de directie te geloven, die ook niets ontkent, maar probeert de ware proportie weer te geven. Het ging bovendien ook over Marikko, hun eetgewoontes, het land, en ook maar niet alleen over de godsdienst. Citaat:
geef eens een naam van links gespuids die daar iets over marokko gezegd heeft, of geef eens een leugen aan die een moslim daar verteld heeft. Graag naam een woordelijke tekst, anders ben je maar wat aan het verzinnen. En en passant ook graag iets wat hij zou moeten vertellen aan kinderen van die leeftijd, en dat hij verzwegen heeft? Citaat:
Ik denk dat je je beter eerst informeert. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als je die kinderen wijsmaakt over cafe's en dergelijke maar niet bijzegt die cafe's daar niet zoals hier zijn dan maak je die kinderen leugens wijs ja.Deze denken dat deze zoals hier dan zijn wat al helemaal niet het geval is. Als je over de godsdienst hebt waarover het ook ging en over hun gewoonten dan is het niet toevallig alweer ze al het andere snel verzwijgen,niks nieuws onder de zon. Ik zou al helemaal niet willen mijn kinderen les krijgen van mensen die een godsdienst of wat dan ook hebben die vrouwonvriendelijk zijn. Eerst is er een islamleraar in de klas komen spreken over Marokko. ![]() Laatst gewijzigd door Marlboro : 27 november 2009 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie heeft dit buiten mij en mijn vrouw dan bepaald volgens jou? Ben benieuwd. Indien ze op deze school blijven krijgen ze toch een diploma hoor ![]() Welke geschiedenis? Waar heb je het over?
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Scholen moeten zich bezighouden met het aanleren van bepaalde zaken, niet met het indoctrineren van kinderen. Als ze al 6 weken over hetzelfde topic aan het neuten zijn, in een algemeen vak als WO, ... dan denk ik dat die leerkracht serieus aan het overdrijven is. Ze mogen iets zeggen over de Islam dat is essentiel , als ze tenminste geen leugens vertellen. Zoals ze over de congo ook de kinderen van alles wijsmaken. Ik denk dat er in deze maar een overdrijft en dat is diegene die die kinderen hun kop probeerd te vergiftigen met al dat politiek correct geleuter. Overigens vind ik het wel positief dat dat meestal contraproductief werkt, maar dat is een ander verhaal. In het school, moet degelijk les gegeven worden, kinderen uitleg geven over de Islam hoort daarbij. Maar er bekeerlingskes of volgzaame dhimies van maken dat gaat voor mij te ver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad waar, maar in de geschiedenisles moet ook niet aan geschiedvervalsing gedaan worden, ... Wordt er nog wel verteld over Karel Martel en de Reconquista van het Iberisch schiereiland ? Wordt er verteld over de niet aflatende aanvallen op oost-europa, De kruistochten, ja met wat sjans halen ze godfried van bouilon nog eens boven en dat is het dan... Pas op over de iquisitie mag ook uitgebreid gesproken worden , net zoals de jodenvervolging, en andere genocides, onder andere die van een baardige vorst uit laken op een paar duizend afrikanen die tegen hun wil voor tuinier mochten spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Denkt u dat in dergelijke lessen over de islam onderwezen wordt hoe de pedofeet (vrede zij met hem) een zesjarige aan zijn harem toevoegde? Dat hij een veelwijver met 23 haremslavinnen was? Dat hij karavanen overviel, en mensen vermoordde en liet vermoorden aan de lopende band? Misschien vindt u dat irrelevante details. Anderen zullen daaruit, al dan niet met een déj�*-vu-impressie, opmaken dat het nu weliswaar de kerk niet is, maar dat u, meneer spherelike, degene bent die "geen verdere informatie duldt". En mocht u ze wel dulden: probeer in die school maar eens deze feiten te onderwijzen! Ik hoop voor u dat het dan met een déj�* vu afloopt, en niet met "du jamais vu". Blijken de lontjes te kort, dan kan alleen de visie van één groep aan bod komen, die van de groep met de kortste lontjes, die van de meest bekrompen groep dus, en dan is het rechtvaardiger en waarheidsgetrouwer, er geen enkele aan bod te laten komen. De kinderen vissen zelf wel uit wat ze moeten denken, hebben daar geen tendentieuze duiding bij nodig. Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 27 november 2009 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat nog veel straffer is, is dat de profeet zijn mosterd ging halen bij een afvallig priester die het hem allemaal influisterde... tot daar de visioenen...
jaja het zal wel weer zo een alternatieve geschiedenis van de Islam zijn... Hoe maakten ze ons dat ook weeral wijs, dat hij de arabische stammen verenigde, ... laat mij niet lachen, bekeren of dood, ja of anders dikke belasting betalen, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar zelfs in de realiteit kan je in de meeste steden in marokko op café gaan met vrouwen. Je kan er (achteraan weg van de straat ) zelfs alcohol nuttigen. zoals steeds hinkt het platteland nog achterop, als je het verbod op alcohol als achterlijk zou beschouwen ten minste. een aantal westerse landen hebben ook geprobeerd om achterlijk te worden en alcohol te verbieden. Alle godsdiensten zijn bij mijn weten vrouwonvriendelijk, omdat hun basis in het verleden ligt toen het nog algemeen zo aanvaard was dat vrouwen minderwaardig waren. ze lijken daar maar niet van los te kunnen komen. Die islamleraar kwam misschien net van daar. Je kan het moeilijk vragen aan iemand die er niet geweest is, of iemand die niet verder dan het zwembad van zijn hotel geraakt is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom dus niet zeggen wij hier vrouwonvriendelijk zijn;het enige waar ik mij wat aan erger is dat als vrouwen hetzelfde werk doen als de man deze niet evenveel betaald worden,dat vind ik niet oke maar voor de rest zijn er belange zo geen schandalige zaken zoals bij moslims het geval is. Er zijn hier in belgie trouwens ook 20 vrouwenbesnijdenissen gebeurt,heeft nog int laatste nieuws gestaan. Mensen die echt denken dat zo'n zaken hier allemaal niet voorkomen zijn er aan voor de moeite. Denk jij dat de islamleraar of de gewone leerkrachten er hebben bijgezegd aan die kinders de islam vrouwonvriendelijk is en hun vrouw mogen slaan en stenigen en vermoorden en noem maar op?IK denk het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerst doen, en daarna vergelijken, zelfde tijd zelfde gewoontes. Dat die van de anderen nog steeds in de verf gezet worden, en die van eigen cultuur nu zedig verzwegen worden, heeft zeker geen historische correctheid als drijfveer. Bovendien kan u geen enkele van uw beweringen ondersteunen met bewijs uit die school en uit die lessen. U neemt gewoon aan dat het zo wet MOET zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
man, we staan zowat op kop in de statistieken voor huiselijk geweld, en toch zijn er die nog het lef hebben om te verwijzen naar een ander, omdat er in een boek staat dat het mag onder omstandigheden. En uitgerekend zoiet neem jij als argument. Jij mag dat eens gaan expliceren bij die kinderen van het 5e leerjaar, waarvan statistisch gezien 1/3 dat zou kunnen meemaken. Jij mag daar gaan vertellen, haarfijn en objectief dat het in de islam toegelten is onder voorwaarden om zijn vrouw te slaan. Ik wens je van harte toe dat één vraagt of zat zijn van de dader ook een voorwaarde is, want zijn of hare pa iedere keer dat hij zat is ma een pandoering geeft. Lijkt mij een prima pedagogisch project, doen zou ik zop zeggen. Zeggen godsdienstleraars aan de kinderen dat de katholieke godsdienst vrouwonvriendelijk is en taken uitsluit voor vrouwen? Dat officieeel volgens de teksten vrouwen onderdannig moeten zijn aan hun man? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/vrouw%20linda%20bogaert.html Wij zijn een groepering van bezorgde ex-moslims die van mening zijn dat de islamitische ideologie een gevaar inhoudt voor de vrijheden in onze Belgische samenleving en tegelijkertijd de integratie van moslims in België verhindert. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...=14057&start=0
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 27 november 2009 om 18:06. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die erin volhardt om in ELK bericht op dit forum minstens vijf keer "iSSlam" te schrijven, schrijft geen intelligente posts. Nooit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Door iSSlam met 2 SSen te schijven wil ik de minder intelligente lezers duidelijk maken dat er iets serieus mis is met iSSlam.
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarin faal je dan jammerlijk. Het enige wat je ermee bereikt, is dat je jezelf en je hele gedachtegoed tot een karikatuur maakt. Islam IS - zoals trouwens elke georganiseerde religie - een achterlijke levensbeschouwing, maar door dit soort van kinderlijke stigmatisering, bereik het tegenovergestelde van wat je eigenlijk wil bereiken. Als je iets aan de kaak wil stellen, schrijf er dan op een volwassen manier over. Het zal je boodschap ten goede komen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 27 november 2009 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |