Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2009, 15:38   #101
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Voor uw informatie :

Een katholieke school hoeft enkel katholieke godsdienst te geven
Een gemeenteschool (bij ons toch) moet les in alle erkende godsdiensten en levensbeschouwingen organiseren als daar vraag naar is.

Dit is nog iets totaal anders dan een andere religie bestuderen, dit kan perfect zonder daar les in te geven.
Dan kan zijn.

Maar ik bepaald dat mijn kinderen niet vervuild worden door eender welke religieuze denkwijze van een paar 1000 jaar geleden. Als zij later oud genoeg zijn mogen ze zelf doen wat ze willen en indien zij dan vinden dat er een godsdienst is welke hen ligt en ze deze willen volgen...mogen ze dan zelf weten.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 15:52   #102
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Je ontwijkt hetgeen wat de openingspost betreft; het gaat hem erom deze al meer dan 4-5 weken lang erover bezig zit en altijd maar een stap verder gaat maar wel snel de belangrijkste zaken verzwijgt ivm de islam,lol.
:
het gaat over 2 u 4 -5 weken lang, 2uuuuuuuur
wat er gezegd werd weet ik niet, de openingspost is van pure VB signatuur, en dus zoals steeds schromelijk overdreven. Ik ben geneigd om de directie te geloven, die ook niets ontkent, maar probeert de ware proportie weer te geven. Het ging bovendien ook over Marikko, hun eetgewoontes, het land, en ook maar niet alleen over de godsdienst.

Citaat:
Kinderen kunnen geen eigen keuze maken als ze op school al gebrainwashed worden door links gespuis en moslims die leugens komen vertellen.
Ik zou niet willen ook zo iemand mijn kinderen blaaskes en leugens komt wijsmaken en al het andere verzwijgt.
:
Kun jij daar zelf serieus bij blijven? Als jij thuis de taal gebruikt die je hier hanteert, en je dult geen tweede klok vanuit de school, dan denk ik dat het duidelijk is wie wie indoctrineert.
geef eens een naam van links gespuids die daar iets over marokko gezegd heeft, of geef eens een leugen aan die een moslim daar verteld heeft. Graag naam een woordelijke tekst, anders ben je maar wat aan het verzinnen. En en passant ook graag iets wat hij zou moeten vertellen aan kinderen van die leeftijd, en dat hij verzwegen heeft?

Citaat:
Je spreekt van zwaksten eerst?
Begin gvdm dan eerst eens met de eigen mensen hier die nu dakloos zijn en nu buiten moeten slapen terwijl gvdm illegalen speciaal voor hen tenten worden opgezet,manman,de zwaksten eerst,de ilegalen eerst.
Weet jij eigenlijk wel wat de 4e wereld is ? Waar mijn zoon mee bezig is?
Ik denk dat je je beter eerst informeert.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 15:57   #103
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dan kan zijn.

Maar ik bepaald dat mijn kinderen niet vervuild worden door eender welke religieuze denkwijze van een paar 1000 jaar geleden. Als zij later oud genoeg zijn mogen ze zelf doen wat ze willen en indien zij dan vinden dat er een godsdienst is welke hen ligt en ze deze willen volgen...mogen ze dan zelf weten.
Grootspraak
jij bepaalt helemaal niets. de eindtermen zijn bepaald en daar schik je je naar of anders geen diploma.
wie de geschiedenis niet kent kan er ook niet uit leren, door dergelijke mensen is het dat de geschiedenisd zich herhaalt.
Oud 27 november 2009, 16:00   #104
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je ontwijkt hetgeen wat de openingspost betreft; het gaat hem erom deze al meer dan 4-5 weken lang erover bezig zit en altijd maar een stap verder gaat maar wel snel de belangrijkste zaken verzwijgt ivm de islam,lol.
:
wat er gezegd werd weet ik niet, de openingspost is van pure VB signatuur, en dus zoals steeds schromelijk overdreven. Ik ben geneigd om de directie te geloven, die ook niets ontkent, maar probeert de ware proportie weer te geven. Het ging bovendien ook over Marikko, hun eetgewoontes, het land, en ook maar niet alleen over de godsdienst.

Citaat:
Kinderen kunnen geen eigen keuze maken als ze op school al gebrainwashed worden door links gespuis en moslims die leugens komen vertellen.
Ik zou niet willen ook zo iemand mijn kinderen blaaskes en leugens komt wijsmaken en al het andere verzwijgt.
:
Kun jij daar zelf serieus bij blijven? Als jij thuis de taal gebruikt die je hier hanteert, en je dult geen tweede klok vanuit de school, dan denk ik dat het duidelijk is wie wie indoctrineert.
geef eens een naam van links gespuids die daar iets over marokko gezegd heeft, of geef eens een leugen aan die een moslim daar verteld heeft. Graag naam een woordelijke tekst, anders ben je maar wat aan het verzinnen. En en passant ook graag iets wat hij zou moeten vertellen aan kinderen van die leeftijd, en dat hij verzwegen heeft?

Citaat:
Je spreekt van zwaksten eerst?
Begin gvdm dan eerst eens met de eigen mensen hier die nu dakloos zijn en nu buiten moeten slapen terwijl gvdm illegalen speciaal voor hen tenten worden opgezet,manman,de zwaksten eerst,de ilegalen eerst.
Oud 27 november 2009, 16:05   #105
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Ene keer posten is genoeg zenne
Als je die kinderen wijsmaakt over cafe's en dergelijke maar niet bijzegt die cafe's daar niet zoals hier zijn dan maak je die kinderen leugens wijs ja.Deze denken dat deze zoals hier dan zijn wat al helemaal niet het geval is.

Als je over de godsdienst hebt waarover het ook ging en over hun gewoonten dan is het niet toevallig alweer ze al het andere snel verzwijgen,niks nieuws onder de zon.

Ik zou al helemaal niet willen mijn kinderen les krijgen van mensen die een godsdienst of wat dan ook hebben die vrouwonvriendelijk zijn.

Eerst is er een islamleraar in de klas komen spreken over Marokko.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 27 november 2009 om 16:06.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 16:12   #106
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Grootspraak
jij bepaalt helemaal niets. de eindtermen zijn bepaald en daar schik je je naar of anders geen diploma.
wie de geschiedenis niet kent kan er ook niet uit leren, door dergelijke mensen is het dat de geschiedenisd zich herhaalt.
Nochtans gaan mijn kinderen naar een school zonder enige godsdienstles.
Wie heeft dit buiten mij en mijn vrouw dan bepaald volgens jou? Ben benieuwd.
Indien ze op deze school blijven krijgen ze toch een diploma hoor

Welke geschiedenis? Waar heb je het over?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 16:25   #107
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
[/b]
zes weken 2u = maanden = een half jaar lang
gemeenteschool = staatschool
in het belang van uw kind, of om uw fobie?

de andere argumenten zouden we dan ook moeten natrekken alvorens ze sereius te nemen.

besefffen jullie nu echt niet dat door jullie overdrijvingen en begripsverwarringen jullie totaal ongeloofwaardig maken?

Scholen moeten zich bezighouden met het aanleren van bepaalde zaken, niet met het indoctrineren van kinderen.

Als ze al 6 weken over hetzelfde topic aan het neuten zijn, in een algemeen vak als WO, ... dan denk ik dat die leerkracht serieus aan het overdrijven is.

Ze mogen iets zeggen over de Islam dat is essentiel , als ze tenminste geen leugens vertellen. Zoals ze over de congo ook de kinderen van alles wijsmaken.

Ik denk dat er in deze maar een overdrijft en dat is diegene die die kinderen hun kop probeerd te vergiftigen met al dat politiek correct geleuter. Overigens vind ik het wel positief dat dat meestal contraproductief werkt, maar dat is een ander verhaal.

In het school, moet degelijk les gegeven worden, kinderen uitleg geven over de Islam hoort daarbij. Maar er bekeerlingskes of volgzaame dhimies van maken dat gaat voor mij te ver.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 16:29   #108
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Grootspraak

Dat is inderdaad waar, maar in de geschiedenisles moet ook niet aan geschiedvervalsing gedaan worden, ...

Wordt er nog wel verteld over Karel Martel en de Reconquista van het Iberisch schiereiland ? Wordt er verteld over de niet aflatende aanvallen op oost-europa, De kruistochten, ja met wat sjans halen ze godfried van bouilon nog eens boven en dat is het dan...

Pas op over de iquisitie mag ook uitgebreid gesproken worden , net zoals de jodenvervolging, en andere genocides, onder andere die van een baardige vorst uit laken op een paar duizend afrikanen die tegen hun wil voor tuinier mochten spelen.
Oud 27 november 2009, 16:35   #109
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb dus een deja vu, nu is het de kerk niet, want die hebben niets te zeggen in een gemeenteschool, nu is het de politiek die geen verdere informatie dult. We zijn dus op 50 jaar geen stap geevolueerd wat dat betreft.
Met de nodige déj�*-vu-indrukken kan men inderdaad op 50 jaar niets nieuws leren kennen, heeft men alles altijd al eens meegemaakt.

Denkt u dat in dergelijke lessen over de islam onderwezen wordt hoe de pedofeet (vrede zij met hem) een zesjarige aan zijn harem toevoegde? Dat hij een veelwijver met 23 haremslavinnen was? Dat hij karavanen overviel, en mensen vermoordde en liet vermoorden aan de lopende band?

Misschien vindt u dat irrelevante details. Anderen zullen daaruit, al dan niet met een déj�*-vu-impressie, opmaken dat het nu weliswaar de kerk niet is, maar dat u, meneer spherelike, degene bent die "geen verdere informatie duldt". En mocht u ze wel dulden: probeer in die school maar eens deze feiten te onderwijzen! Ik hoop voor u dat het dan met een déj�* vu afloopt, en niet met "du jamais vu".

Blijken de lontjes te kort, dan kan alleen de visie van één groep aan bod komen, die van de groep met de kortste lontjes, die van de meest bekrompen groep dus, en dan is het rechtvaardiger en waarheidsgetrouwer, er geen enkele aan bod te laten komen. De kinderen vissen zelf wel uit wat ze moeten denken, hebben daar geen tendentieuze duiding bij nodig.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 27 november 2009 om 16:40.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 16:43   #110
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat is inderdaad waar, maar in de geschiedenisles moet ook niet aan geschiedvervalsing gedaan worden, ...

Wordt er nog wel verteld over Karel Martel en de Reconquista van het Iberisch schiereiland ? Wordt er verteld over de niet aflatende aanvallen op oost-europa, De kruistochten, ja met wat sjans halen ze godfried van bouilon nog eens boven en dat is het dan...

Pas op over de iquisitie mag ook uitgebreid gesproken worden , net zoals de jodenvervolging, en andere genocides, onder andere die van een baardige vorst uit laken op een paar duizend afrikanen die tegen hun wil voor tuinier mochten spelen.
Serieus geschiedenisonderwijs is met moslims in de klas niet mogelijk. Ik geef mijn kinderen zelf aanvullende lessen.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 16:43   #111
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat nog veel straffer is, is dat de profeet zijn mosterd ging halen bij een afvallig priester die het hem allemaal influisterde... tot daar de visioenen...

jaja het zal wel weer zo een alternatieve geschiedenis van de Islam zijn...

Hoe maakten ze ons dat ook weeral wijs, dat hij de arabische stammen verenigde, ... laat mij niet lachen, bekeren of dood, ja of anders dikke belasting betalen, ...
Oud 27 november 2009, 16:52   #112
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ene keer posten is genoeg zenne
Als je die kinderen wijsmaakt over cafe's en dergelijke maar niet bijzegt die cafe's daar niet zoals hier zijn dan maak je die kinderen leugens wijs ja.Deze denken dat deze zoals hier dan zijn wat al helemaal niet het geval is.

Als je over de godsdienst hebt waarover het ook ging en over hun gewoonten dan is het niet toevallig alweer ze al het andere snel verzwijgen,niks nieuws onder de zon.

Ik zou al helemaal niet willen mijn kinderen les krijgen van mensen die een godsdienst of wat dan ook hebben die vrouwonvriendelijk zijn.

Eerst is er een islamleraar in de klas komen spreken over Marokko.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een grote leugenaar ben wat cafés betreft. Toen mijn kinderen nog op school zaten, maakten wij bij de schoolfeesten ook een café voor kinderen waar geen alcohol geschonken werd, ik heb dus generaties van kinderen belogen.
Maar zelfs in de realiteit kan je in de meeste steden in marokko op café gaan met vrouwen. Je kan er (achteraan weg van de straat ) zelfs alcohol nuttigen.
zoals steeds hinkt het platteland nog achterop, als je het verbod op alcohol als achterlijk zou beschouwen ten minste. een aantal westerse landen hebben ook geprobeerd om achterlijk te worden en alcohol te verbieden.

Alle godsdiensten zijn bij mijn weten vrouwonvriendelijk, omdat hun basis in het verleden ligt toen het nog algemeen zo aanvaard was dat vrouwen minderwaardig waren. ze lijken daar maar niet van los te kunnen komen.

Die islamleraar kwam misschien net van daar. Je kan het moeilijk vragen aan iemand die er niet geweest is, of iemand die niet verder dan het zwembad van zijn hotel geraakt is.
Oud 27 november 2009, 16:58   #113
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een grote leugenaar ben wat cafés betreft. Toen mijn kinderen nog op school zaten, maakten wij bij de schoolfeesten ook een café voor kinderen waar geen alcohol geschonken werd, ik heb dus generaties van kinderen belogen.
Maar zelfs in de realiteit kan je in de meeste steden in marokko op café gaan met vrouwen. Je kan er (achteraan weg van de straat ) zelfs alcohol nuttigen.
zoals steeds hinkt het platteland nog achterop, als je het verbod op alcohol als achterlijk zou beschouwen ten minste. een aantal westerse landen hebben ook geprobeerd om achterlijk te worden en alcohol te verbieden.

Alle godsdiensten zijn bij mijn weten vrouwonvriendelijk, omdat hun basis in het verleden ligt toen het nog algemeen zo aanvaard was dat vrouwen minderwaardig waren. ze lijken daar maar niet van los te kunnen komen.

Die islamleraar kwam misschien net van daar. Je kan het moeilijk vragen aan iemand die er niet geweest is, of iemand die niet verder dan het zwembad van zijn hotel geraakt is.
Mogen wij vrouwen slaan?Het gebeurd maar wij krijgen dan terecht ene boete en noem maar op,ben hen word dit goedkeurd,het mag,hun godsdienst dus het mag en ze mogen ze zelfs in deze landen stenigen en zelfs in turkije zijn er minstens 200 eremoorden gebeurt,allemaal normaal.
Kom dus niet zeggen wij hier vrouwonvriendelijk zijn;het enige waar ik mij wat aan erger is dat als vrouwen hetzelfde werk doen als de man deze niet evenveel betaald worden,dat vind ik niet oke maar voor de rest zijn er belange zo geen schandalige zaken zoals bij moslims het geval is.
Er zijn hier in belgie trouwens ook 20 vrouwenbesnijdenissen gebeurt,heeft nog int laatste nieuws gestaan.
Mensen die echt denken dat zo'n zaken hier allemaal niet voorkomen zijn er aan voor de moeite.

Denk jij dat de islamleraar of de gewone leerkrachten er hebben bijgezegd aan die kinders de islam vrouwonvriendelijk is en hun vrouw mogen slaan en stenigen en vermoorden en noem maar op?IK denk het niet.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 17:02   #114
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Met de nodige déj�*-vu-indrukken kan men inderdaad op 50 jaar niets nieuws leren kennen, heeft men alles altijd al eens meegemaakt.

Denkt u dat in dergelijke lessen over de islam onderwezen wordt hoe de pedofeet (vrede zij met hem) een zesjarige aan zijn harem toevoegde? Dat hij een veelwijver met 23 haremslavinnen was? Dat hij karavanen overviel, en mensen vermoordde en liet vermoorden aan de lopende band?

Misschien vindt u dat irrelevante details. Anderen zullen daaruit, al dan niet met een déj�*-vu-impressie, opmaken dat het nu weliswaar de kerk niet is, maar dat u, meneer spherelike, degene bent die "geen verdere informatie duldt". En mocht u ze wel dulden: probeer in die school maar eens deze feiten te onderwijzen! Ik hoop voor u dat het dan met een déj�* vu afloopt, en niet met "du jamais vu".

Blijken de lontjes te kort, dan kan alleen de visie van één groep aan bod komen, die van de groep met de kortste lontjes, die van de meest bekrompen groep dus, en dan is het rechtvaardiger en waarheidsgetrouwer, er geen enkele aan bod te laten komen. De kinderen vissen zelf wel uit wat ze moeten denken, hebben daar geen tendentieuze duiding bij nodig.
ik denk dat u zich eens moet gaan verdiepen in de geschiedinis van onze europese vorstenhuizen rond die tijd, daar werden ook kinderen uitgehuwelijkt, daar deed men ook aan veelwijverij (onoficieel dan om 1 bloedlijn te behouden), daar bestond het herenrecht dat de heer het recht gaf op ontmaagden van iedere bruid enz.
Eerst doen, en daarna vergelijken, zelfde tijd zelfde gewoontes. Dat die van de anderen nog steeds in de verf gezet worden, en die van eigen cultuur nu zedig verzwegen worden, heeft zeker geen historische correctheid als drijfveer.

Bovendien kan u geen enkele van uw beweringen ondersteunen met bewijs uit die school en uit die lessen. U neemt gewoon aan dat het zo wet MOET zijn.
Oud 27 november 2009, 17:17   #115
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Mogen wij vrouwen slaan?Het gebeurd maar wij krijgen dan terecht ene boete en noem maar op,ben hen word dit goedkeurd,het mag,hun godsdienst dus het mag en ze mogen ze zelfs in deze landen stenigen en zelfs in turkije zijn er minstens 200 eremoorden gebeurt,allemaal normaal.
Kom dus niet zeggen wij hier vrouwonvriendelijk zijn;het enige waar ik mij wat aan erger is dat als vrouwen hetzelfde werk doen als de man deze niet evenveel betaald worden,dat vind ik niet oke maar voor de rest zijn er belange zo geen schandalige zaken zoals bij moslims het geval is.
Er zijn hier in belgie trouwens ook 20 vrouwenbesnijdenissen gebeurt,heeft nog int laatste nieuws gestaan.
Mensen die echt denken dat zo'n zaken hier allemaal niet voorkomen zijn er aan voor de moeite.

Denk jij dat de islamleraar of de gewone leerkrachten er hebben bijgezegd aan die kinders de islam vrouwonvriendelijk is en hun vrouw mogen slaan en stenigen en vermoorden en noem maar op?IK denk het niet.
Het understatement van het jaar : "het gebeurd"
man, we staan zowat op kop in de statistieken voor huiselijk geweld, en toch zijn er die nog het lef hebben om te verwijzen naar een ander, omdat er in een boek staat dat het mag onder omstandigheden.
En uitgerekend zoiet neem jij als argument. Jij mag dat eens gaan expliceren bij die kinderen van het 5e leerjaar, waarvan statistisch gezien 1/3 dat zou kunnen meemaken. Jij mag daar gaan vertellen, haarfijn en objectief dat het in de islam toegelten is onder voorwaarden om zijn vrouw te slaan. Ik wens je van harte toe dat één vraagt of zat zijn van de dader ook een voorwaarde is, want zijn of hare pa iedere keer dat hij zat is ma een pandoering geeft. Lijkt mij een prima pedagogisch project, doen zou ik zop zeggen.
Zeggen godsdienstleraars aan de kinderen dat de katholieke godsdienst vrouwonvriendelijk is en taken uitsluit voor vrouwen? Dat officieeel volgens de teksten vrouwen onderdannig moeten zijn aan hun man?
Oud 27 november 2009, 17:59   #116
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hopelijk overstijgt uw intelligentie het nieveau van deze post.
Dat was nochtans een intelligente post. Dat u dat niet inziet ligt niet aan mij.

Citaat:
uren samenzitten in de klas, naar elkaar luisteren, samen eten, samen spelen, samen een groepswerk maken.
Dat gaat over eigen ervaringen, eigen waarnemingen, eigen aanvoelen.
Tot daar niks mis. Dat was ook het punt niet.
Citaat:
en geen geleuter over al dan niet politiek correcte theorien
Oh maar als men de angst voor het 'onbekende' en het 'vreemde' wil wegnemen, wat de doelstelling is van het politiek gekleurde onderwijs. Dan moet men over de iSSlam schrijven en onderwijzen zoals een linda bogaert in samenwerking met de universtiteit van Gent (en prof de ley) dat doet. (Professoren zoals een Urbain Vermeulen of een Koenraad Elst worden tegenwoordig als 'racist' in de hoek gezet) Leugens om bestwil als het ware, de iSSlam mooier voorstellen dan die is, anders schiet men het doel voorbij. De enige die daar voordeel uit haalt is iSSlam en niks of niemand anders. Die iSSlamleraar die voor de klas komt spreken en die als goede moslim zieltjes tracht te winnen, kan zijn geluk vast niet op. Die iSSlamleraar over iSSlam het vuur aan de schenen leggen is er vast niet bij anders schiet men het doel, kinderen niet van iSSlam doen weglopen en zeker moslims niet 'beledigen', voorbij.

Citaat:
Kijk, de moslims zijn er en zullen er blijven. Uw kinderen er leren mee omgaan is net zo goed een opvoedingstaak aks een ander.
Moslims en niet-moslims kunnen best de nare waarheid over iSSlam en de 'profeet' mohammed onderwezen worden, en dit ten bate van iedereen. Hetgeen ex-moslims tot doel hebben gesteld.
http://www.exmoslim.org/vrouw%20linda%20bogaert.html

Wij zijn een groepering van bezorgde ex-moslims die van mening zijn dat de islamitische ideologie een gevaar inhoudt voor de vrijheden in onze Belgische samenleving en tegelijkertijd de integratie van moslims in België verhindert.

Citaat:
Mensen die hun kinderen afschermen, en hen enkel de volgns hun (gekleurde) correcte informatie meegeven, bewijzen hun kinderen geen dienst.
Dat was nu net wat ik in mijn post schreef. Met de nare waarheid over iSSlam te verzwijgen en enkel de gekleurde leugenachtige suikerversie van iSSlam mee te geven bewijst men de kinderen geen dienst. De enige die daar voordeel uit haalt is iSSlam.

Citaat:
Ze willen enkel dat hun éénzijdig en bekrompen gedachtengoed doorgaat in hun kinderen.
Sinds wanneer is de gehele waarheid vertellen bekrompen ? En eenzijdige berichtgeving, dat is nu net wat er in de school gaande is anders schiet men het doel dat zij voorop stellen voorbij. Indien zij dat niet zouden doen dan zouden zij immers afkeer krijgen van iSSlam en dat is niet de bedoeling. Noch dat van de schooldirectie, noch dat van de iSSlamleraar.

Citaat:
Tegelijk beweren dat er binnen de islam ontolereerbare druk wordt uitgeoefend op bvb vrouwen. Begin bij uzelf, en laat uw kinderen hun eigen keuze maken, en geef hen beide klokken en klepels om dat met kennis van zaken te kunnen doen.
Dat is nu net het punt. De kinderen krijgen niet beide klokken en klepels, zij kunnen aldus niet hun eigen keuze maken omdat zij kennis van zaken missen.

Citaat:
mijn oudste docher geeft nu les, vooral aan moslimmeisjes, en zal waarschijnklijk op die paar jaar al meer gedaan hebben voor de moslimvrouw, dan jij met je slogans in je hele leven zal doen.
Moslims aanzetten hun eigen bronteksten te lezen, die bronteksten die iSSlamapologeten en promoters verzwijgen of verdraaien, wat is daar mis mee ? Het gaat trouwens om veel meer dan de moslimvrouw. Onze vrijheden (die reeds zijn aangetast) staan op het spel.

Citaat:
mijn oudste zoon werkt in de 4e wereldbeweging, in eigen land. En geloof het of niet, je vind er alle vokeren, op de bodem van onze maatschappij. zijn slogan is de zwaksten eerst, lijkt mij beter dan die andere die op afkomst wijst.
Wie heeft het over afkomst ? En over zwakheid gesproken. ISSlam is niet zwak. (weliswaar een reus op lemen voeten) En er over blijven liegen maakt die alleen maar sterker.

Citaat:
De volgende probeert wat te doen aan planten in afrika en hun ziektes

De laatste studeert nog geneeskunde, afwachten waar die terecht komt.
Niks mis mee

Citaat:
Maar zoals u kunt zien zijn ze niet "aangetast" dor hun verblijf tussen de allochtonen, eerder sociaal en menselijk bewust geworden.
Help!! mijn dochter is moslim
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...=14057&start=0

Laatst gewijzigd door smiley : 27 november 2009 om 18:06.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 18:07   #117
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dat was nochtans een intelligente post.
Iemand die erin volhardt om in ELK bericht op dit forum minstens vijf keer "iSSlam" te schrijven, schrijft geen intelligente posts. Nooit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 18:11   #118
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Iemand die erin volhardt om in ELK bericht op dit forum minstens vijf keer "iSSlam" te schrijven, schrijft geen intelligente posts. Nooit.
Door iSSlam met 2 SSen te schijven wil ik de minder intelligente lezers duidelijk maken dat er iets serieus mis is met iSSlam.
Oud 27 november 2009, 18:19   #119
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Door iSSlam met 2 SSen te schijven wil ik de minder intelligente lezers duidelijk maken dat er iets serieus mis is met iSSlam.
Daarin faal je dan jammerlijk. Het enige wat je ermee bereikt, is dat je jezelf en je hele gedachtegoed tot een karikatuur maakt. Islam IS - zoals trouwens elke georganiseerde religie - een achterlijke levensbeschouwing, maar door dit soort van kinderlijke stigmatisering, bereik het tegenovergestelde van wat je eigenlijk wil bereiken. Als je iets aan de kaak wil stellen, schrijf er dan op een volwassen manier over. Het zal je boodschap ten goede komen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 18:21   #120
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Daarin faal je dan jammerlijk. Het enige wat je ermee bereikt, is dat je jezelf en je hele gedachtegoed tot een karikatuur maakt. Islam IS - zoals trouwens elke georganiseerde religie - een achterlijke levensbeschouwing, maar door dit soort van kinderlijke stigmatisering, bereik het tegenovergestelde van wat je eigenlijk wil bereiken. Als je iets aan de kaak wil stellen, schrijf er dan op een volwassen manier over. Het zal je boodschap ten goede komen.
Het is niet omdat u daar zo over denkt dat anderen daar ook zo over denken. De vergelijking met het nazisme is trouwens niet zomaar uit de lucht gegrepen.

Laatst gewijzigd door smiley : 27 november 2009 om 18:23.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be