Los bericht bekijken
Oud 4 december 2009, 13:00   #1615
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
George Bush zelf zei dit tegen de U.N:

Wat ik bedoel met erover spreken is erop reageren, niet noodzakelijk het in twijfel trekken. (ex-)Ministers en vroegere staatshoofeden hebben zich trouwens twijfelend uitgelaten over 9/11 of zeggen vlakkaf dat het een samenzwering was.
Stropopredeneringen

(elke keer zal ik een meer zetten)

Je zou toch eens moeten leren te reageren op wat er staat, en niet blind je volgende mantra's op ons loslaten. Je lijkt nog altijd niet te beseffen dat je hiermee mijn punt steeds opnieuw bevestigd. Waarvoor dank, natuurlijk.

Het leuke met conspiracisten is dat ze wat ook gebeurt steeds zien als bevestiging voor hun stelling.
Als de 9/11-inside-job sprookjes weinig of geen aandacht krijgen, dan zien ze daarin een bewijs dat "ze" de Waarheid proberen te onderdrukken.
Krijgen de 9/11-inside-job sprookjes wel ergens aandacht, dan bewijst dat dat het 9/11-inside-job sprookje klopt, anders praatten ze er niet over.
Altijd win-win voor conspiracisten die niet om consistentie geven.

Beste exodus, ik herhaal nogmaals de stelling die je verwoed met irrelevante "argumenten" probeert te ontkrachten:
Na enig onderzoek en levensgevaarlijk undercoverwerk zijn we tot de conclusie gekomen dat het de moeite niet was. Het hele 9/11-inside job gedoe is beperkt tot een kleine verwaarloosbare Internetvijver, zonder enige betekenis in de reële wereld.
Ik zeg niet dat niemand ooit over het 9/11-inside job gedoe spreekt, dat niemand ooit de moeite neemt één van de nepargumenten te weerleggen, en ik zeg ook niet dat er geen andere bewegingen in de VS bestaan.

Citaat:
(ex-)Ministers en vroegere staatshoofeden hebben zich trouwens twijfelend uitgelaten over 9/11 of zeggen vlakkaf dat het een samenzwering was.
Ik blijf hopen dat je met "vroegere staatshoofden" niet Cossiga bedoelt.

Citaat:
Het feit ook dat de ADL een heelder pagina's oppoffert op hun website over zogenaamde conspiracy theories zegt ook wat.

http://www.adl.org/special_reports/r...ca/default.asp

De ADL beschouwt het alleszinds niet als een marginaal fenomeen zoals jij beweert:

Citaat:
Part One: Anger in the Mainstream
The Tea Parties

The rapid growth of anti-government anger in the wake of Obama’s election first became apparent in the spring of 2009, when conservative groups and grass-roots activists organized a nationwide series of anti-government rallies dubbed “Tea Parties.” At these events, and later sequels, anti-government sentiments and conspiracy theories proliferated, with a common theme being that somehow Obama had “stolen” the country from Americans
Heeft met het 9/11-inside-job sprookje niks te maken. Je probeert andere bewegingen te recupereren, zoals ik eerder al schreef.

Citaat:
Ze vallen ook diegene aan die het meeste succes heeft, nl Alex Jones:
Stel u voor!
Het "succes" van Alex Jones bestaat enkel in jouw verbeelding. Hij heeft enkel invloed in ultra-reactionaire en racistische kringen, en bij mensen die niet kritisch kunnen nadenken. Gelukkig nog altijd een kleine minderheid.

Citaat:
Dus wat je zegt klopt dus aan geen kanten, je kan niet ontkennen dat de truth movements en dergelijke aan kracht winnen.
Het magische woord hier is "en dergelijke". De zogenaamde "Truth Movement" heeft met de (overigens zielige) reactionaire anti-Obama gekte niks te maken.

Citaat:
De aritkelen van de ADL zijn enorm gebiased. Je moet niet veel verstand hebben om te zien naar wiens mond de ADL spreekt.
Ja, ze praten naar de mond van de Boze NWO.
(Het verwijt "enorm biased" is wel grappig komende van een blinde fan van Alex Jones.)

Bottomline blijft dat de 9/11-inside-job theorie bitter weinig aanhang heeft, en politiek en maatschappelijk onbestaand is.

Ik vrees voor een volgende lading stropopredeneringen, maar ze zullen aan dat onweerlegbaar feit niks veranderen.