![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1601 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Dra zal de Wereld het Licht zien, Jullie Grote Waarheid aanvaarden, en de Profeet Alex Jones aanbidden!" ![]() Vergeet het maar. Het 9/11-inside job gedoe is politiek onbetekenend. Dat is overduidelijk gebleken tijdens de voorbije presidentsverkiezingen in de VS. Zelfs Ron Paul heeft UITDRUKKELIJK en smalend afstand genomen van jullie indianenverhalen. (Dat sommige believers zich wijsmaakten dat hij maar deed alsof is dubbel ironisch te noemen, al zullen ze wellicht niet eens doorhebben waarom.) Ook maatschappelijk stelt het 9/11-inside job gedoe niks voor. De betogingen van de zogenaamde "Truth Movement" zijn anemisch, vaak op het belachelijke af. Zelfs het onnozele Birther-gedoe mobiliseert beter. Uiteraard proberen jullie echte maatschappelijke bewegingen te recupereren (zoals de anti-oorlog beweging), maar daar trapt heus niemand in. Dat jullie een virtueel collectief orgasme krijgen wanneer een acteur of actrice een "inside job"-uitspraak maakt is tekenend voor de intellectuele armoede van de zogenaamde "Truth Movement". Buiten het Internet (en dan nog) is de zogenaamde "Truth Movement" nagenoeg onbestaande. Terecht en begrijpelijk.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 december 2009 om 10:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1602 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard is het zo dat elk degelijk onderzoek heeft aangetoond dat forensisch alles prima klopt. Dat jouw "bronnen" dat verzwijgen verandert niks aan de realiteit. Lees ende leer ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 december 2009 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar, ik hoor bij "ze"!
Wat bedoel je met "icoontje"? Smiley? Avatar? Iets anders?
![]() |
#1606 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alleen al het feit dat er in de MSM aandacht aan wordt geschonken en dat sommige wereldleiders er zich al over uitgelaten hebben bewijst dat het geen marginaal fenomeen is.
Laatst gewijzigd door exodus : 3 december 2009 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1607 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een doordenker wellicht? Misschien is het nuttig ook eens te bedenken waarom critici van de conspiracy theorien zich nooit melden in de msm. Het is niet nodig. ![]() Citaat:
![]() En de media besteed inderdaad af en toe aandacht aan curiosa en bizarre fenomenen. Dat verkoopt goed. Bvb dit : http://www.standaard.be/artikel/deta...MF02122009_024 Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 3 december 2009 om 12:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1608 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Beste exodus, er stond nergens in mijn post dat "alleen mensen uit de entertainment wereld (die) zich erover uitspreken". Dat verzin je. Er stond "Dat jullie een virtueel collectief orgasme krijgen wanneer een acteur of actrice een "inside job"-uitspraak maakt is tekenend voor de intellectuele armoede van de zogenaamde "Truth Movement"." En dat klopt ontegensprekelijk (al is "virtueel collectief orgasme" uiteraard een hyperbool). Denk maar aan Charlie Sheen, Marion Cotillard of Rosie O'Donnell, wiens idiote en totaal ongefundeerde uitspraken op Prisonplanet en elders in Trutherland (en ook op ons aller forum) veel aandacht kregen. Dat wijst op een gebrek aan degelijke inhoudelijke argumenten. Ik vind het uitermate grappig dat zij die anderen voortdurend arrogant de les spellen over "kritisch zijn" en "zelf onderzoeken" zo enthousiast worden als een actrice hen naar de mond praat over onderwerpen waar ze niks van afweet. Mijn ironiemeter vindt het meestal minder grappig. Citaat:
Wanneer de MSM ernstig de 9/11-aanslagen onderzoekt en jullie beweringen kritisch benadert, dan zijn de conclusies vanzelfsprekend niet die van de zogenaamde "Truth Movement". Dan bleiten jullie over een "hit piece". Helaas steeds zonder op de argumenten in te gaan. Wat de "wereldleiders" betreft, ik hoop dat je inmiddels doorhebt dat Cossiga alvast niet in jullie inside-job sprookje gelooft. ![]() Ook hier vind ik het autoriteitsargument grappig komende van ... Bottomline: een beweging wordt beoordeeld op de sterkte van haar argumenten en op haar impact op de samenleving. Voor de zogenaamde "Truth Movement" zijn beide nagenoeg nihil. En daar zullen al jouw stropopredeneringen niks aan veranderen. Maar soit, dit is niet de plaats om in detail op deze idiote complottheorieën in te gaan. Ik verwijs graag naar de relevante threads waar mijn geachte en gewaardeerde collega's met plezier de nepargumenten van de conspiracisten aan hun (virtuele) degens rijgen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 december 2009 om 17:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1609 |
Banneling
|
![]() Kan (een) knipp het afwerken ?
Laatst gewijzigd door Knipp : 3 december 2009 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1610 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1611 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het feit ook dat de ADL een heelder pagina's oppoffert op hun website over zogenaamde conspiracy theories zegt ook wat. http://www.adl.org/special_reports/r...ca/default.asp De ADL beschouwt het alleszinds niet als een marginaal fenomeen zoals jij beweert: Citaat:
Ze vallen ook diegene aan die het meeste succes heeft, nl Alex Jones: Citaat:
De aritkelen van de ADL zijn enorm gebiased. Je moet niet veel verstand hebben om te zien naar wiens mond de ADL spreekt.
Laatst gewijzigd door exodus : 4 december 2009 om 09:33. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees van niet.
Dat ik het niet heb kunnen afwerken was niet doordat ik ineens niet meer uit mijn woorden kwam of omdat ik het schrijven niet meer leuk vond. Het verhaal zelf leende zich niet voldoende aan het bedoelde concept. Ik zou het grondig moeten herwerken, maar liever begin ik eens opnieuw van nul af aan, met een nieuw concept en aangepast verhaal. Eens wereldberoemd zal mijn onafgewerkt meesterwerk een literair curiosum van formaat worden!
![]() |
#1613 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bedenkelijke inhoud van de talrijke pb's die ik als gevolg hier mocht ontvangen doet me echter ernstig twijfelen. ![]()
![]() |
![]() |
#1614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt gij de 7 trappisten aframmelen zonder ze op te zoeken?
![]() |
![]() |
#1615 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() (elke keer zal ik een ![]() Je zou toch eens moeten leren te reageren op wat er staat, en niet blind je volgende mantra's op ons loslaten. Je lijkt nog altijd niet te beseffen dat je hiermee mijn punt steeds opnieuw bevestigd. Waarvoor dank, natuurlijk. Het leuke met conspiracisten is dat ze wat ook gebeurt steeds zien als bevestiging voor hun stelling. Als de 9/11-inside-job sprookjes weinig of geen aandacht krijgen, dan zien ze daarin een bewijs dat "ze" de Waarheid proberen te onderdrukken. Krijgen de 9/11-inside-job sprookjes wel ergens aandacht, dan bewijst dat dat het 9/11-inside-job sprookje klopt, anders praatten ze er niet over. Altijd win-win voor conspiracisten die niet om consistentie geven. Beste exodus, ik herhaal nogmaals de stelling die je verwoed met irrelevante "argumenten" probeert te ontkrachten: Na enig onderzoek en levensgevaarlijk undercoverwerk zijn we tot de conclusie gekomen dat het de moeite niet was. Het hele 9/11-inside job gedoe is beperkt tot een kleine verwaarloosbare Internetvijver, zonder enige betekenis in de reële wereld. Ik zeg niet dat niemand ooit over het 9/11-inside job gedoe spreekt, dat niemand ooit de moeite neemt één van de nepargumenten te weerleggen, en ik zeg ook niet dat er geen andere bewegingen in de VS bestaan. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het "succes" van Alex Jones bestaat enkel in jouw verbeelding. Hij heeft enkel invloed in ultra-reactionaire en racistische kringen, en bij mensen die niet kritisch kunnen nadenken. Gelukkig nog altijd een kleine minderheid. Citaat:
Citaat:
![]() (Het verwijt "enorm biased" is wel grappig komende van een blinde fan van Alex Jones.) Bottomline blijft dat de 9/11-inside-job theorie bitter weinig aanhang heeft, en politiek en maatschappelijk onbestaand is. Ik vrees voor een volgende lading stropopredeneringen, maar ze zullen aan dat onweerlegbaar feit niks veranderen.
![]() |
![]() |
#1616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Westmalle, Westvleteren, Rochefort, ... ![]()
![]() |
![]() |
#1617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb het nu opgezocht.
Chimay en Orval had ik ook kunnen weten. Anderzijds, de drie klopten tenminste! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 december 2009 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze vraag is al meer van uw niveau eh: Kun jij de 23 abdijbieren opnoemen die het logo "Erkend Belgisch Abdijbier" mogen dragen? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben even de tel kwijt, ben ik zo aan 23 geraakt?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 december 2009 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |