6 december 2009, 08:26
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door <!-- / message -->
Waarom zou u twijfelen aan of ik wat ik neerschrijf al dan niet meen ? Dat lijkt mij een bizarre vraag die alleen maar kan geboren zijn uit zelf-projectie. Natuurlijk meen ik wat ik schrijf. Het zou nogal mankeren.
Verder.
Uw vraag is totale onzin. U vergelijkt appels met peren. U vergelijkt onze contreien, die scheiding tussen kerk en staat kennen, met contreien die geen scheiding tussen kerk en staat kennen. Het is alsof u vraagt: wat is het heetst ? Vijf kilo aardappelen of 9 kilometer spaghetti ? U vergelijkt appels met peren.
Mag ik er u aan herinneren dat de scheiding tussen kerk en staat verwezenlijkt is door ons atheïsten. Niet door jullie Katholieken. Concreet heeft dat gevolg dat wij jullie Katholieken dwingen tot humaan handelen en tot het volgen van onze wetten. Dat jullie dat niet vrijwillig doen heeft het verleden bewezen. Het is ontegensprekelijk door ons atheïsten dat jullie - de godsdienst fanaten - zich humaan gedragen.
Neem ons atheïsten weg uit de samenleving en jullie Katholieken zullen hervallen in jullie oude wrede gewoonten. Zonder ons atheïsten zouden jullie maar wat graag zieltjes van homo's redden, desnoods met een voorproefje van het hellevuur. Het zelfde wat jullie ooit met vrouwen gedaan hebben.
Als ge dan toch wilt vergelijken. Dan moet ge correct vergelijken. Vergelijk dan moslimlanden met tijden dat jullie Katholieken het voor het zeggen hadden. Tijden dat jullie vonden de wereld plat was. Tijden waarin de allereerste golf mondige vrouwen op de brandstapel eindigde. Tijden waarin jullie van cultuur relativisme niet wilden horen. Het bekeren van negertjes. Het houden van slaven. Die tijden zijn gelukkig verandert. Maar niet dankzij jullie Katholieken.
Concreet voegt u de verwezenlijken van ons atheïsten toe aan uw eigen palmares. En dat geheel zet u ten opzichte van de moslim wereld. Die vlieger gaat niet op. Ik beweerde dat de Katholieke Kerk net zo achterlijk is dan de Islam. Ik heb dat niet over onze samenleving beweert. Een belangrijke en essentiële nuance.
Verder.
Dat komt zo en letterlijk uit de vlaams blok propaganda. Het lijkt of u daar geen seconde bij nadenkt. U zou dat beter eens doen. Het is mij namelijk een raadsel hoe u het vlaams blok -ik las dat u actief bent in de partij- kan combineren met een goed Katholiek zijn. Dat strookt met elkaar. Op alle vlakken. Na het referendum in Zwitserland feliciteert Filip Dewinter de Zwitsers en vraagt om een verbod op minaretten ook bij ons. Terwijl het Vaticaan en de Zwitserse bisschoppen spreken van een zware slag voor de godsdienstvrijheid en de integratie.
Welk heer dient u ? Het vlaams blok of het Vaticaan ?
Dat gaat dus over het boek 'De weg van de moslim' van Aboe Bakr Al Djezeïri. Dat boek is - hoewel aangeklaagd - niet verboden. Omdat men dan ook de Bijbel moet verbieden. Want het gaat hier puur over de inhoud van een boek.
U zit een paar berichten terug te beweren dat Leviticus niet meer letterlijk genomen wordt door Katholieken. Ook dat is geen verwezenlijking van jullie Katholieken. Maar van mensen als Calvijn (beïnvloed door Hugo van Sint-Victor). Zo door Katholieken verguist.
Vroegere pogingen - zoals Origenes - werden door jullie Katholieken verbannen, gefolterd en gedood.
De echte messias was trouwens Philo van Alexandrië, als je het mij vraagt.
|
Sterk!

|
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
|
De langverwachte outing van duveltje382
|
|
|