Los bericht bekijken
Oud 15 december 2009, 13:12   #843
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
eberhard provoceert graag door rechts langs rechts voorbij te steken en onderwijl in een wetteloos getto-taaltje blijven zwelgen. zo van 'ja, die zag je niet aankomen hé'.
een partijtje klassiek etymologisch schermen vindt hij ook leuk.
de 'intelligente', belezen vertegenwoordiger van de straatcultuur die het eens zal komen zeggen. kijk toch eens aan.

maar goed, on topic.
zelfs al steken wij onze moordenaars in een roze jurkje en geven we ze een lintjesfiets, dan is onze samenleving natuurlijk nog steeds honderd keer superieur aan de etnische bakermat van de rappers en de tuigmannen, te weten afrika en andere kokosnotenlanden. de beschaving van een samenleving meet je af aan veel meer factoren dan enkel justitie (waarbij de onze uiteraard ook superieur is aan pakweg het vervolgen van hekserij of het stenigen van overspelige vrouwen in afrika). wat heeft de samenleving voorgebracht? politiek, cultureel, wetenschappelijk? hoe ver staan ze inzake mensenrechten, geestelijke en materiële ontwikkeling?
onze superioriteit is op dat vlak zo zichtbaar en vanzelfsprekend dat dat niet eens een discussie waard is.
wat wel een discussie waard is, is de vraag of de etnische afzet van de kokosnotenlanden thuis hoort in een samenleving die eigenlijk te superieur is voor hen, zoals de onze. wat we zien is dat de etnische afzet van kokosnotenland niet meekan in onze samenleving en dan maar probeert om onze samenleving op het niveau van stammenoorlogen, peniskokers, machetes, kannibalisme en medicijnmannen te brengen. op het niveau van hun eigen oorspronkelijk samenleving dus.
eberhard leclerc heeft daar zowaar een hele thread aan gewijd.
eberhard's beste post vind ik nog altijd die waar hij mij wou bewijzen dat marokkanen géén bangbroeken zijn als ze alleen zijn op straat (in tegenstelling tot in groep) door het posten van een filmpje van een marokkaanse bokser...dat heerschap zou namelijk geen schrik hebben van mij....dat vind ik nog steeds een giller van formaat!

on topic: da's de dictatuur van de middelmaat......
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden