Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xrc
Omdat we het over homoseksualiteit hebben.
Dus necrofilie moet kunnen? En binnekort ook pedofilie? (Als een kind zelfstandig genoeg wordt geacht om alleen de wereld rond te varen, is het niet ondenkbaar dat een kind in de toekomst ook over zijn eigen seksualiteit moet oordelen.) Aan die normenvervaging stel ik liever vroeg dan laat een halt.
|
Als zou blijken dat de meeste hetero's de missionarispositie gebruiken, en slechts een minderheid de positie waarbij de vrouw bovenop zit, zal u dan die laatste positie dan veroordelen, wegens "abnormaal"?
Typisch voor homofoben om bij gebrek aan arguùenten er stevast pedofile, necrofilie en bestialiteit er bij te sleuren.
Elke verstandige persoon snapt natuurlijk dat als ik zeg dat er aan anderen geen schade mag berokkend worden, het criterium voor toelaatbare seksualiteit "instemming met het volle verstand" is.
Sommige jongeren zijn op hun 16 jaar al volwassen genoeg om met het volle verstand te beslissen of ze met iemand al dan niet seks willen hebben (en zo ja, wat je dan juist willen toe laten), anderen zijn dat pas op hun 22. Een kind van 13 beschouw ik nog niet als zelfstandig en volwassen genoeg om alleen de wereld rond te varen, of het zou zeer vroegrijp moeten zijn.
Lijken en dieren kunnen bij mijn weten geen toestemming geven.
Homoseksualiteit lijkt veel meer op heteroseksualiteit dan op necrofilie en pedofilie. Bij zowel heteroseksualiteit als homoseksualiteit gaat het over volwassenen die daar bij in stemmen.
Als volwassen met hun volle verstand met seksualiteit in stemmen, dan is het niet aan buitenstaanders om daar een oordeel over te vellen.
Ik moei me niet in uw slaapkamer (zolang je je vrouw niet mishandelt), en verwacht hetzelfde respect terug.