Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater
Als je de laatste 25 jaar op de planeet Pluto hebt geleefd zie dat uiteraard niet. Ooit al geweten dat Joden, Christenen, Boeddhisten, Paganisten, Atheïsten, Hindoestanen andersgelovigen de strot over snijden.
Als ik even een conclusie maak ligt Islamisme dicht bij Satanisme. Onderstaande foto bewijst dit met dze bloederige rituelen..
|
niks Pluto. jij ziet alleen de klootzakkerij van een bepaalde groep moslims, nl de randgevallen in europa en de herrieschoppers in het MO. want dat is wat men u doelbewust laat zien en wat men goed benadrukt. wie? ja de pers in handen van... zionisten. waarom? westerlingen moeten gebruikt worden nu in de oorlog tegen de islam, ten voordele van israel.
satanisme? lees eens de talmoed vriend. de koran is er niks tegen. en uw ogen zullen beginnen opengaan waarom de zionisten de wereld willen pakken, iedereen willen manipuleren en domineren (met geld), waarom dat alles heimelijk wordt gedaan, waarom doorheen de geschiedenis elke maar dan ook elke etnische groep last heeft gehad met het uitverkoren volk en hun drang naar werelddominantie.
de moslims weten dat de zionisten en het judaisme/talmudisme het westen al lang ''gepakt'' hebben en met ons domme goyim / gentiles doet wat ze willen, want dat zijn we: domme goys die enkel gebruikt dienen te worden. wij zijn al lang verslagen en onderworpen aan dat judaisme. het zijn de moslims die zich nog verzetten en dit met hand en tand zullen blijven doen.
Ik raad u ook eens aan te bestuderen hoe de Balfour verklaring er is gekomen. Hoe het jodendom zelf eerst de oorlog had verklaard aan het westen / duitsland en een economische boycot tegen duitsland had uitgeroepen. hoe de VS werkelijk in de WO2 is gesleurd en eerst een grote bondgenoot van duitsland was, een bondgenoot tegen het joods geinspireerde bolsjevisme.
Als je de onderliggende strijd westen tegen islam beter wil begrijpen, dan moet je die dingen durven onder ogen nemen en durven bestuderen zonder de minste vooroordelen of angst voor taboes. Ik heb het ook niet direct voor de islam cultuur, maar je zal ten minste begrijpen waarom die zich zo hardnekkig verzetten tegen het westen.
Probeer dat maar eens te bespreken, je zal direct zien wat er met je freedom of speech gebeurt. Maar ik verwijt u niks. Mijn ogen zijn ook maar pas na 50 jaar beginnen opengaan. Maar dan wel tegoei.