Los bericht bekijken
Oud 4 februari 2010, 22:06   #6541
Spinoza
Minister-President

Spinoza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Nog nooit heb ik geschreven of gezegd: Nederlanders zijn ... Nogal wat andere Vlamingen doen dat wel. Ze hanteren dan precies dezelfde redenering als jou: ik heb nogal wat slechte ervaringen gehad, ik ken anderen die ook slechte ervaringen hebben gehad ... Nederlanders zijn dus zo. Je bent dus geen haar beter dan de gemiddelde "Hollanderhater", maar de keerzijde van dezelfde medaille.
De houding van de Vlamingen gaat wel even wat verder dan het gedrag van wat dronken Nederlanders in Antwerpen. Over dronken Engelsen die Amsterdam onveilig maken hoor je echt niet dezelfde reacties die ons Nederlanders ten deel vallen als we weer eens tegen jullie kathedraal aanpissen. Alleen al jullie politici die zich regelmatig minachtend uitlaten over Nederland(ers) zijn voldoende bewijs dat er iets grondig mis. Hugo Chavez is eigenlijk de enige die ik kan bedenken die dat ook doet, zich neerbuigend uitlaten over andere volken. Maar geloof wat je wilt. Dit soort discussies heb ik al eindeloos gevoerd. Daarom weet ik dat jij noch ik van standpunt zullen veranderen.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden