Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2010, 18:32   #764
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Je vergeet een cruciaal element: daarmee wordt uitgedrukt: ik vind dat ik de voorschriften van de sjari'a moet opvolgen, m.n. de koran. En in de koran staat slechts vaag en onduidelijk dat ze hun hoofd moeten bedekken. Daarnaast staan er veel duidelijker voorschriften in over heel wat minder onschuldige praktijken, die grosso modo, wat het samenleven met anderen betreft, allemaal op onverdraagzaamheid en vijandigheid neerkomen, waarbij de meest vijandige verzen die met een mildere toon volgens de soenna hebben afgeschaft.

Kortom: met zo'n hoofddoek op lopen betekent gewoon: ik verklaar jullie ongelovigen de oorlog (maar in een taal, met een symboliek, die jullie domme inboorlingen niet begrijpen; we maken jullie wijs dat het géén symbool is, dat het gewoon een hoofddeksel is).

Waar ze voor vechten, is het recht, ons de oorlog te verklaren, want oorlog is de kern van hun geloof en was de broodwinning van de pedofeet (vzmh).
Ik denk dat Gwyndion op het eerste deel van mijn vraag antwoordde.

Heb jij je al afgevraagd hoe het komt dat de hoofddoek steeds meer te zien in in het straatbeeld? Waarom Marokkaanse meisjes hier in België de hoofddoek dragen en niet in Marokko wanneer ze daar op vakantie zijn?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden