Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2010, 21:40   #117
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Dat is namelijk van oorsprong de zelfrechtvaardiging van een karavaanrover, lustmoordenaar en sexmaniak. En waar ik véél en véél meer aanstoot aan neem dan aan hun criminaliteit (evenals Eberhard Leclerc vind ik b.v. de banken een erger geval) is de verspreiding en het promoten van hun islamitische voorschriften. Maar ook die neem ik in de eerste plaats België kwalijk, en de naieve autochtonen die deze haat- en discriminatieleer hebben erkend, gedogen dat hij wordt verspreid en opgedrongen en dit zelfs onder het mom van niet-discriminatie verdedigen.
Zeer interessant wat je daar zegt. Kun je alleen wat je zegt over "karavaanrover, lustmoordenaar en sexmaniak" wat toelichten, daar volg ik je niet helemaal. *EDIT* Oeps, ik heb 'm door! Ben beetje traag vanwege de noeste arbeid. LOL.

Verder helemaal akkoord. Ik begin flink respect te verliezen voor Europa in het algemeen, hoewel het in de USA ook bergaf aan het gaan is, en zelfs Nieuw Zeeland en Australië die ons met de vinger wijzen omdat België "vrouwen discrimineert door ze niet met boerka op straat toe te laten"..

Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 26 mei 2010 om 21:46.
ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden