![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat zo is, dan moet je me zeggen hoe ze het gedaan heeft, dan kan ik meteen iets doen voor enkele vrienden en vriendinnen die dit beter verdienen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Velen hebben hier een opleiding genoten, en prima jobs: boekhouder, informaticus, statisticus, makelaar,.. en leiden een prima leventje: auto, huis, vakanties,.. en qua mentaliteit uitstekend 'ingeburgerd', wegens hier geboren. Ze hebben me uitgelegd waarom het volgens hen zo slecht gaat met hun mede-Marokkanen hier. Jawel! ze vinden zelf ook dat het niet goed loopt. Ze vertelden me dat de schuld ligt bij de in België wonende Marokkanen, die elk jaar op vakantie gaan stoefen thuis: mooie auto, dure kleren, grote tv, dus alles ligt maar voor het grijpen in Europa, denkt men in het Riff. Wanneer ze dan boordevol jaloezie hierheen komen en zien dat het toch niet zo gratis is, en ze misschien wel een week rijst met bonen zullen moeten eten en alleen naar de Aldi mogen met hun budget, worden ze boos, alsof we hen iets voorgehouden hebben. Velen komen dan in de criminaliteit terecht omdat ze toch al die bucht willen (auto, flat screen, computer,..). De ellende met 'jongeren' schijnt vooral te komen door het feit dat ze van thuis geen zakgeld krijgen (zit niet in hun cultuur) en toch veel dingen willen. Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 26 mei 2010 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar houden de "witte" Vlamingen zich op?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb niet de indiscretie gehad haar die vraag te stellen maar heb wel met de resultaten te doen gehad: een arrogant wicht dat nog geen danku kan zeggen voora alles wat haar op een dienblad wordt aangereikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OPVOEDING en RESPECT voor de medemens, zo simpel is het. Meisjes onder de knot , jongens mogen alles. In het riff krijgen ze wat kletsen van toevallig aanwezige volwassenen als ze wat uitsteken , hier gaan ze ongehinderd hun gang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zge me eens: wist jij dat ze thuis geen zakgeld kregen? En dat die ouders ontzettend zuinig leven? Alleen naar de Zuidmarkt voor eten bijvoorbeeld. Als de appelen in de aanbieding zijn, zeven kilo kopen. En schoenen die krijgen ze, tweedehands, voor 5€. Rara hoe ze toch allemaal splinternieuwe Nikes hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk echter dat de mentaliteit die hen in de verleiding brengt, hun toevlucht te nemen tot crimineel gedrag, gedeeltelijk voortvloeit uit hun geloof, soms zeer indirect. Dat is namelijk van oorsprong de zelfrechtvaardiging van een karavaanrover, lustmoordenaar en sexmaniak. En waar ik véél en véél meer aanstoot aan neem dan aan hun criminaliteit (evenals Eberhard Leclerc vind ik b.v. de banken een erger geval) is de verspreiding en het promoten van hun islamitische voorschriften. Maar ook die neem ik in de eerste plaats België kwalijk, en de naieve autochtonen die deze haat- en discriminatieleer hebben erkend, gedogen dat hij wordt verspreid en opgedrongen en dit zelfs onder het mom van niet-discriminatie verdedigen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik een rijkemanszoontje was, zou ik er misschien wat milder over denken...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe denk je dat die de eindjes aan elkaar knopen? En toch gaan die kinderen inderdaad niet allemaal het verkeerde pad op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan lezen wat je hier over haar schrijft, terwijl je haar personalia (Frans coordonnées, voor degenen die het niet gesnapt hadden) doorgeeft aan een Kallikles? Het verzoek alleen al...
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus ik denk dat veel afhangt van de levensbeschouwing, en die van mijn ouders was niet afkomstig van een karavaanrover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder helemaal akkoord. Ik begin flink respect te verliezen voor Europa in het algemeen, hoewel het in de USA ook bergaf aan het gaan is, en zelfs Nieuw Zeeland en Australië die ons met de vinger wijzen omdat België "vrouwen discrimineert door ze niet met boerka op straat toe te laten".. Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 26 mei 2010 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien lijkt het hem wel 'hot', zo'n ondankbaar wicht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moeten toch schone schijn kunnen maken in het gebergte en zorgen voor de hele stam die ze achterlieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |