Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2010, 19:12   #101
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Neuh, dat stel ik niet.

Dit is wat ik zei:
Geef dan eens cijfers ipv vage termen als "gevoelig opvoeren"?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 20:42   #102
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ze krijgt dit gratis voor niks bij aankomst in België?
Met welk statuut is ze naar hier gekomen?
Ik vermoed hier op zijn minst enkele onwaarheden.
Als dat zo is, dan moet je me zeggen hoe ze het gedaan heeft, dan kan ik meteen iets doen voor enkele vrienden en vriendinnen die dit beter verdienen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 20:48   #103
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Als dat zo is, dan moet je me zeggen hoe ze het gedaan heeft, dan kan ik meteen iets doen voor enkele vrienden en vriendinnen die dit beter verdienen.
Het is wachten op de uitleg van ShoshannaKimberley. Als die uitleg er ooit komt.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 21:05   #104
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe "verdien" je dit?
Oud 26 mei 2010, 21:09   #105
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Ik heb nog NOOIT een mohammedaan ontmoet die dankbaar was om wat België voor hem had gedaan, hoewel ik ook een paar politieke vluchtelingen (echte zowel als valse) heb gekend. Dit is een argument tegen al die tegemoetkomingen: we halen er uitsluitend vijanden mee in huis die uit de koran geleerd hebben dat wij slecht zijn. Ze klagen over discriminatie, maar keren toch niet terug naar het land dat door hun geloofsgenoten is opgebouwd. De voorstanders van de gesubsidieerde islamisering zouden zelf de kosten moeten dragen, al was het maar om de anderen, van wie zij dat ook verlangen, het goede voorbeeld te geven.

Artisjok heeft hier al eens ergens verklapt dat zij de verrijkers niet in huis zou nemen. Ik vraag me af wie wel. Er zijn hier toch genoeg forummers die vinden dat er nog een paar honderdduizend bij mogen? Wanneer zullen die eens consequent zijn?
ik kom professioneel ook veel met allerlei mensen in aanraking, ook Marokkanen. Sommigen zijn vrienden geworden.

Velen hebben hier een opleiding genoten, en prima jobs: boekhouder, informaticus, statisticus, makelaar,.. en leiden een prima leventje: auto, huis, vakanties,.. en qua mentaliteit uitstekend 'ingeburgerd', wegens hier geboren.

Ze hebben me uitgelegd waarom het volgens hen zo slecht gaat met hun mede-Marokkanen hier. Jawel! ze vinden zelf ook dat het niet goed loopt.
Ze vertelden me dat de schuld ligt bij de in België wonende Marokkanen, die elk jaar op vakantie gaan stoefen thuis: mooie auto, dure kleren, grote tv, dus alles ligt maar voor het grijpen in Europa, denkt men in het Riff.
Wanneer ze dan boordevol jaloezie hierheen komen en zien dat het toch niet zo gratis is, en ze misschien wel een week rijst met bonen zullen moeten eten en alleen naar de Aldi mogen met hun budget, worden ze boos, alsof we hen iets voorgehouden hebben. Velen komen dan in de criminaliteit terecht omdat ze toch al die bucht willen (auto, flat screen, computer,..).

De ellende met 'jongeren' schijnt vooral te komen door het feit dat ze van thuis geen zakgeld krijgen (zit niet in hun cultuur) en toch veel dingen willen.

Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 26 mei 2010 om 21:17.
ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 21:10   #106
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Uitsluitend?

Wel eens de Nederlandstalige muziekindustrie of vertegenwoordigende sportequipes bestudeerd de laatste jaren?
Wemelt van de 'islamieten'.

Blijkbaar zijn er in de onderhavige groep nogal wat 'vrienden' van mijn cultuur & land.

Het enige echt zorgwekkende tegenwoordig is waar de witte Vlamingen zich ophouden.
Ik neem dat terug; heb me vergaloppeerd. Tenslotte vind ik jouw houding eigenlijk wel sympathiek, Eberhard; je provoceert en scheldt, maar ergens is het wel constructief, en zeker niet wat ik vijandig zou noemen.

Waar houden de "witte" Vlamingen zich op?
Oud 26 mei 2010, 21:11   #107
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb geen idee hoé ze dat gedaan heeft. Volgens mij via de familie hereniging - ze had hier ooms en tantes en nog wat.

Ik heb niet de indiscretie gehad haar die vraag te stellen maar heb wel met de resultaten te doen gehad: een arrogant wicht dat nog geen danku kan zeggen voora alles wat haar op een dienblad wordt aangereikt.
Oud 26 mei 2010, 21:14   #108
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley Bekijk bericht
i
De ellende met 'jongeren' schijnt vooral te komen door het feit dat ze van thuis geen zakgeld krijgen (zit niet in hun cultuur) en toch veel dingen willen.
MWHOEHAHAHAHA watn BULLCRAP weer van jou.
OPVOEDING en RESPECT voor de medemens, zo simpel is het.
Meisjes onder de knot , jongens mogen alles. In het riff krijgen ze wat kletsen van toevallig aanwezige volwassenen als ze wat uitsteken , hier gaan ze ongehinderd hun gang.
Oud 26 mei 2010, 21:19   #109
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
MWHOEHAHAHAHA watn BULLCRAP weer van jou.
OPVOEDING en RESPECT voor de medemens, zo simpel is het.
Meisjes onder de knot , jongens mogen alles. In het riff krijgen ze wat kletsen van toevallig aanwezige volwassenen als ze wat uitsteken , hier gaan ze ongehinderd hun gang.
Och Dude lach jij maar bulderend. Natuurlijk, je hebt gelijk.

Maar zge me eens: wist jij dat ze thuis geen zakgeld kregen?
En dat die ouders ontzettend zuinig leven?
Alleen naar de Zuidmarkt voor eten bijvoorbeeld.
Als de appelen in de aanbieding zijn, zeven kilo kopen.

En schoenen die krijgen ze, tweedehands, voor 5€.
Rara hoe ze toch allemaal splinternieuwe Nikes hebben?
Oud 26 mei 2010, 21:23   #110
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb geen idee hoé ze dat gedaan heeft. Volgens mij via de familie hereniging - ze had hier ooms en tantes en nog wat.

Ik heb niet de indiscretie gehad haar die vraag te stellen maar heb wel met de resultaten te doen gehad: een arrogant wicht dat nog geen danku kan zeggen voora alles wat haar op een dienblad wordt aangereikt.
Kan je me haar coördinaten bezorgen? Mag ook bia PB.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 21:24   #111
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
ik kom professioneel ook veel met allerlei mensen in aanraking. Sommigen zijn vrienden geworden.

Velen hebben hier een opleiding genoten, en prima jobs: boekhouder, informaticus, statisticus, makelaar,.. en leiden een prima leventje: auto, huis, vakanties,.. en qua mentaliteit uitstekend 'ingeburgerd', wegens hier geboren.

Ze hebben me uitgelegd waarom het volgens hen zo slecht gaat met hun mede-Marokkanen hier. Jawel! ze vinden zelf ook dat het niet goed loopt.
Ze vertelden me dat de schuld ligt bij de in België wonende Marokkanen, die elk jaar op vakantie gaan stoefen thuis: mooie auto, dure kleren, grote tv, dus alles ligt maar voor het grijpen in Europa, denkt men in het Riff.
Wanneer ze dan boordevol jaloezie hierheen komen en zien dat het toch niet zo gratis is, en ze misschien wel een week rijst met bonen zullen moeten eten en alleen naar de Aldi mogen met hun budget, worden ze boos, alsof we hen iets voorgehouden hebben. Velen komen dan in de criminaliteit terecht omdat ze toch al die bucht willen (auto, flat screen, computer,..).

Het verschil in levensstandaard is natuurlijk ook een probleem; ik denk dat de huidige financiële crisis dit verschil sterk zal reduceren. We leven al lang boven onze stand en de rekening zal ons gepresenteerd worden in de vorm van hoge inflatie en/of een niet te torsen schuldenlast. Bovendien zal een land als Marokko welvarender worden naarmate de lagere geboortecijfers van de laatste jaren hun effect doen gevoelen op de arbeidsmarkt aldaar.

Ik denk echter dat de mentaliteit die hen in de verleiding brengt, hun toevlucht te nemen tot crimineel gedrag, gedeeltelijk voortvloeit uit hun geloof, soms zeer indirect. Dat is namelijk van oorsprong de zelfrechtvaardiging van een karavaanrover, lustmoordenaar en sexmaniak. En waar ik véél en véél meer aanstoot aan neem dan aan hun criminaliteit (evenals Eberhard Leclerc vind ik b.v. de banken een erger geval) is de verspreiding en het promoten van hun islamitische voorschriften. Maar ook die neem ik in de eerste plaats België kwalijk, en de naieve autochtonen die deze haat- en discriminatieleer hebben erkend, gedogen dat hij wordt verspreid en opgedrongen en dit zelfs onder het mom van niet-discriminatie verdedigen.
Oud 26 mei 2010, 21:30   #112
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Zo breed hadden wij het lange tijd ook bij ons thuis.

Citaat:
Maar zo gedroegen wij ons niet.
Als ik een rijkemanszoontje was, zou ik er misschien wat milder over denken...
Oud 26 mei 2010, 21:34   #113
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
waarom zo persoonlijk? Ik weet niet of zij dat wel zou willen.
Oud 26 mei 2010, 21:35   #114
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo breed hadden wij het lange tijd ook bij ons thuis.

Maar zo gedroegen wij ons niet.
Als ik een rijkemanszoontje was, zou ik er misschien wat milder over denken...
Wat denk je van alle alleenstaande moeders in onze maatschappij?
Hoe denk je dat die de eindjes aan elkaar knopen?

En toch gaan die kinderen inderdaad niet allemaal het verkeerde pad op.
Oud 26 mei 2010, 21:37   #115
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

En dan lezen wat je hier over haar schrijft, terwijl je haar personalia (Frans coordonnées, voor degenen die het niet gesnapt hadden) doorgeeft aan een Kallikles? Het verzoek alleen al...
Oud 26 mei 2010, 21:39   #116
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat denk je van alle alleenstaande moeders in onze maatschappij?
Hoe denk je dat die de eindjes aan elkaar knopen?

En toch gaan die kinderen inderdaad niet allemaal het verkeerde pad op.
Ben zelfs zeer blij dat we het niet breed hadden. Nu ben ik vrij: heb ik veel of weinig geld, ik ben altijd tevreden en heb nooit het gevoel, niet genoeg te hebben.

Dus ik denk dat veel afhangt van de levensbeschouwing, en die van mijn ouders was niet afkomstig van een karavaanrover.
Oud 26 mei 2010, 21:40   #117
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is namelijk van oorsprong de zelfrechtvaardiging van een karavaanrover, lustmoordenaar en sexmaniak. En waar ik véél en véél meer aanstoot aan neem dan aan hun criminaliteit (evenals Eberhard Leclerc vind ik b.v. de banken een erger geval) is de verspreiding en het promoten van hun islamitische voorschriften. Maar ook die neem ik in de eerste plaats België kwalijk, en de naieve autochtonen die deze haat- en discriminatieleer hebben erkend, gedogen dat hij wordt verspreid en opgedrongen en dit zelfs onder het mom van niet-discriminatie verdedigen.
Zeer interessant wat je daar zegt. Kun je alleen wat je zegt over "karavaanrover, lustmoordenaar en sexmaniak" wat toelichten, daar volg ik je niet helemaal. *EDIT* Oeps, ik heb 'm door! Ben beetje traag vanwege de noeste arbeid. LOL.

Verder helemaal akkoord. Ik begin flink respect te verliezen voor Europa in het algemeen, hoewel het in de USA ook bergaf aan het gaan is, en zelfs Nieuw Zeeland en Australië die ons met de vinger wijzen omdat België "vrouwen discrimineert door ze niet met boerka op straat toe te laten"..

Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 26 mei 2010 om 21:46.
Oud 26 mei 2010, 21:44   #118
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
En dan lezen wat je hier over haar schrijft, terwijl je haar personalia (Frans coordonnées, voor degenen die het niet gesnapt hadden) doorgeeft aan een Kallikles? Het verzoek alleen al...
Slaat ook nergens op.

Misschien lijkt het hem wel 'hot', zo'n ondankbaar wicht.
Oud 26 mei 2010, 22:15   #119
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:

Tuurlijk.
Ze moeten toch schone schijn kunnen maken in het gebergte en zorgen voor de hele stam die ze achterlieten.
Oud 26 mei 2010, 22:19   #120
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
of hoe Kallikes er op springt in de hoop nog meer van dat RIF raf hier binnen te kunnen brengen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be