Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Tiens, Dat rapport vind ik niet terug. Misschien heeft Gerry het weer offline gehaald...
En wat betreft die "chembuster"-paal. Iemand enig idee wat dat juist moet voorstellen en/of doen?
|
Nope, zoals we wel meer weten van Allez Proficiat is dit weeral een leuge van zijn zijde. Het rapport heeft nog niet online gestaan. Komt binnenkort.
Die chembuster werkt op orgone energie. (positieve en negatieve geladen ionen deeltjes in de lucht schieten) Zie het liedje van Kate Bush over William Reich de ontdekker. Of zoek het verhaal van william reich op youtube.
Hier technische uitleg ivm:
http://www.orgonite.info/what-is-orgonite.html
Ikzelf ben niet zo overtuigd vd werking (heb er ook eentje staan als test). Heb deze nogthans gekocht van iemand die alle dagen tot over zijn oren in de electronica zit en zelf circuits bouwt, dus zeer goed weet waar hij mee bezig is. Die kerel kent alles van ladingen, spanning, electriciteit, magnetisme etc,...
Anderszijds moet ik ook zeggen dat ik het fenomeen nog niet zo gade heb geslagen

maar we wel merken dat het wolkendek rondom ons huis beweegt. Wishfull thinking ?
Wat chemtrails betreft: het wordt zo langzamerhand duidelijk via alternatieve en ook de reguliere media dat geo modification aan het gebeuren is wereldwijd.
Ze maken daar niet veel geheimen meer rond.
Dus vraag is: vind je het aangeraden voor onze gezondheid en het milieu dat er miljarden tonnen aluminium in de atmosfeer worden gebracht? Aluminium, dat een giftig metaal is...
Ik niet...