![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Alleen dat al kan niet door de beugel want het ontneemt zonlicht. Zie maar naar de satellietfoto's, welk levend verstandig wezen kan daar mee akkoord zijn dat men zijn zonlicht afneemt? Dat is ook wat het symposion tracht te doen. De feiten te onderzoeken en antwoorden te vinden.
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb die wijze beslissing ook genomen voor Parcifal en Cdude na hun infantiele reacties gisteren. En ik plan het meer toe te passen hier. Gewoon negeerlijst, ik wens alleen nog energie te steken in verstandige discussies. Dat is de reden waarom ik hier ben. Pro of contra, maakt niet uit, maar ik ben die inhoudsloze verwijten stilaan beu. Persoonlijk doe ik dat ook niet als ik niet eens ben met een mening. Dat is een kleuterklasmentaliteit mijns insziens. (is geen verwijt, is een vergelijk) Als je je niet kan verweren beledig je je klasgenoot maar... Wat ze ook joelen vanaf nu raakt het me niet meer ![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Kleuterklas mentaliteit genereer je met kleuterklas stellingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Sorry beste virend Cdude, je mag é"'(ç�*"'&&é"&éé""#### !!!
Zoveel je wilt. Ik lees enkel: Citaat:
![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 18 mei 2010 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik trek mijn NWO card (1995)
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Fnord. Fnord. Fnord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vanaf grond niveau krijg je helemaal geen goed overzicht van het patroon van de strepen , daarom ook ben ik zo veel mogelijk sateliet beelden van trails gaan bekijken, ook beelden van dagen dat mensen meenden chemtrails te hebben gezien . Er blijkt geen patroon of orde in zitten. Bovendien zou de commerciële luchtvaart, om patronen te kunnen trekken steeds enorme omwegen moeten vliegen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Daarnet een paar belforters tegengekomen in het Albertpark op het Zuid in Gent die aan het leuren waren met foldertjes voor hun symposiumpje.
2 slungelinge gasten met troebele blik en 1 meisje met zo'n klitterig rastakapsel. De vooroordelen zijn alweer eens bevestigd. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 21 mei 2010 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 21 mei 2010 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het wel graag willen zien of bijwonen, gewoon uit nieuwsgierigheid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Burger
|
![]()
Er is maar één ding in overvloed op deze aardkloot....en dat is verstand iedereen denkt er genoeg van te hebben! http://www.wacbelgium.be http://nl.netlog.com/Marc_Vg Laatst gewijzigd door Marc.vg : 26 mei 2010 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() "We are change"???
Eerder "we are Klang". Dat motto lijkt me toepaslijker. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 26 mei 2010 om 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Vreemdeling
|
![]() Voor wie het interesseert:
De trailer van de film die in premiere gaat op het pseudowetenschappelijke symposium van de Belfort-group staat op momenteel op het internet. Zoals verwacht betreft het een onnozele aaneenschakeling van YouTube-fragmenten en screenshots. Uiteraard wordt er aan het eind van de trailer opgeroepen om geld te storten "voor verder onderzoek". De Belfort-groupies hebben hun *kuch* wetenschappelijk rapport over zgn. chemtrails ook online gezet ("deze belangrijke kennis delen wij met iedereen die wil!"), maar je moet je wel lid maken van hun forum om het te kunnen consulteren. En in afwachting van hun hoogmis op 29 mei doen de Belforters nu dagelijks een regendansje in de tuin rond hun chembuster-totempaal. Inderdaad, enkel de aluminium hoedjes ontbreken nog: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De bewijzen beginnen meer en meer door te wegen zoals je merkt in het dossier ! Zie hier deze video: Nog steeds niet overtuigd??? ![]() http://www.youtube.com/watch?v=te_FO...ayer_embedded#! PS: laat je ook es weten WIE je juist bent op de Belfort site, want je bent blijkbaar wel te laf om jezelf kenbaar te maken maar wel hele tijd bakken kritiek te geven ! Skeppertje van mijn voeten ![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 26 mei 2010 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() zien er me geen rasta's uit maar gewone mensen zoals jij en ik
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En wat betreft die "chembuster"-paal. Iemand enig idee wat dat juist moet voorstellen en/of doen? Laatst gewijzigd door parcifal : 27 mei 2010 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Die chembuster werkt op orgone energie. (positieve en negatieve geladen ionen deeltjes in de lucht schieten) Zie het liedje van Kate Bush over William Reich de ontdekker. Of zoek het verhaal van william reich op youtube. Hier technische uitleg ivm: http://www.orgonite.info/what-is-orgonite.html Ikzelf ben niet zo overtuigd vd werking (heb er ook eentje staan als test). Heb deze nogthans gekocht van iemand die alle dagen tot over zijn oren in de electronica zit en zelf circuits bouwt, dus zeer goed weet waar hij mee bezig is. Die kerel kent alles van ladingen, spanning, electriciteit, magnetisme etc,... Anderszijds moet ik ook zeggen dat ik het fenomeen nog niet zo gade heb geslagen ![]() ![]() Wat chemtrails betreft: het wordt zo langzamerhand duidelijk via alternatieve en ook de reguliere media dat geo modification aan het gebeuren is wereldwijd. Ze maken daar niet veel geheimen meer rond. Dus vraag is: vind je het aangeraden voor onze gezondheid en het milieu dat er miljarden tonnen aluminium in de atmosfeer worden gebracht? Aluminium, dat een giftig metaal is... Ik niet...
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 27 mei 2010 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je zal moeten toegeven dat er ook aluminium wordt gebruikt voor 'normale' toepassingen, nietwaar? Als je al bij al een miljoen ton per jaar zou kunnen scheefslaan voor je hypotthetische chemtrails-circuit zal het veel zijn. En een miljoen ton per jaar over alle dichtbevolkte regio's verdeeld is niet heel veel, misschien 2 a 300 kilo per jaar per vierkante kilometer. Redelijk verwaarloosbaar lijkt me. |
|
![]() |
![]() |