Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2010, 17:18   #28
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
bron de standaard

Ik lees nergens dat die subsidie met Vlaams geld gebeurd is.
Waarschijnlijk heeft Wallonië belastinggeld gebruikt terwijl dat in Vlaanderen besteed werd om de jobkorting te betalen. Dat noem ik dan een verstandige keuze van de Waalse politici.
Vlaanderen is ook zo dom geweest zoveel mogelijk alle economische activiteit te concentreren in de Vlaamse ruit. Daardoor is de grond daar veel duurder geworden en staat het verkeer er veel stil.
Komt daarbij dat Vlaanderen de gebieden buiten die ruit stiefmoederlijk behandelen kwestie van ontsluiting (aanleg snelle wegen) en openbaar vervoer. ALs ik vandaag naar Brussel moet rijden (op zondagmorgen met de wagen zonder file) doe ik daar ongeveer een kwartier langer over dan 10 jaar geleden. Neem ik het openbaar vervoer gaat dat sneller via Nederland en Luik dan rechtstreeks via Vlaanderen.(Vandaag te lezen in HBVL)
Dan zwijgen we nog van de marketing. Je kan veel vertellen in het buitenland. Maar als je vooral in het nieuws komt omdat je weigert een andere taal te spreken dan de enige officiële standaardtaal, en een taaltest oplegt aan toekomstige inwoners is dat niet de beste reclame om vreemde investeerders te verleiden.

Het is te hopen dat de Vlaamse kiezer zelf zijn ogen opentrekt en zich niet de kop laat zot praten met (taal-)slogans als ie naar de stembus trekt.
ge woont precies aan de verkeerde kant e...
ik zou bij de goden onder de taalgrens gaan wonen... daar is alles veel beter en de stoute vlamingen zijn daar niet aanwezig!

serieus man... uw profetieën en onheilsvoorspellingen doen uw betoog teniet
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden