Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
De enige manier om duurzaam een betere wereld te bouwen is ons concentreren op de inhoud van een bericht, ongeacht wie dat bericht schrijft. Moet ik alles wat je schrijft afkeuren omdat je liberaal bent?
|
Ho eens. Neofascisten zijn wegens racistische redenen antisemitisch en dus anti-Israel. Extreem gelovige christenen en moslims zijn vanwege religieuze redenen antisemitisch en dus anti-Israel. Zij zijn dus totaal onbetrouwbare bronnen met betrekking tot dit conflict.
Citaat:
Het zelfde kan gezegd worden mbt de ideologie en het wereldbeeld van de ontvanger van de boodschap....
|
Eens, maar dat maakt de zender niet betrouwbaarder.
Citaat:
Hoe graag jij dat wel zou willen en willen doen uitschijnen hier, heb ik helemaal niets tegen ''de joden'', en als dat ooit echt hoeft, zal dat wel duidelijk gemaakt worden. Jij, als ontvanger van een boodschap die je niet zo graag leest, WIL het echter zo zien. Dat is jou probleem, jou paranoia, niet het mijne.
Op de rest ga ik niet in nu, want het is off topic.
|
Jij denkt dat je niks tegen Joden hebt, maar tegelijkertijd beschuldig je hen van allerlei zaken los van het Israelisch-Palestijns conflict.