Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2010, 11:19   #143
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vecht helemaal niet.

Ik maak enkel gebruik van mijn recht en mijn politieke vrijheid om hetgeen ik hoger vermeldde als 'ruis' niet te aanvaarden.
Van die keuze die ik maak, draag ik de politieke konsekwensie.

Vergelijk: ik doe geen zaken met kriminelen. Dat kost mij winst, maar ik ben een flamingant van de oude stempel: arm maar proper; liever arm blijven dan smerig te gaan doen.

De enige samenwerking met het Belang, die ik van de nva zal verdragen, is een toevallige gelijkopende stemming in een punktueel kommunotair dossier (of zoiets ongeveer ...).
Verdere samenwerking met het Belang dan hetgeen hier geschetst, betekent dat de NVA mijn ene kleine luttele stem zal verliezen.
Spijtig voor de 90 prosent eerlijke Belangers, en spijtig voor de 90 prosent eerbare delen van het geheel "programma-en-aksies" van het Belang.
Heel spijtig.

Voorts nog even herhalen,

diksit Luc Broes:
VB-NVA-LDD moeten samen meer stemmenhalen.
En de CD&V moet een pak slagen krijgen omdat ze tegen beter weten in steeds haar Vlaamse kiezers opoffert op het Belgisch altaar.
als men al vecht over de manier, om hetzelfde streefdoel te behalen. dan zijn we maar een onnozel bende kleine kinderen. het doel behalen, en dan kan men eens ruzie maken over besturen. mensen zoals u die gelijk zeggen, dat ge niet met het vl. belang wil samenwerken. dat zijn de echte mollen van de Vlaamse beweging. eerst vlaanderen onafhankelijk. en dan kijken hoe men het beste vlaanderen bestuurd. al het andere is geleuter van van oude wijven.
fernand is offline