Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim!
pff neonazisme; skinhead extreem rechtse toestanden etc is een subcultuur binnen zijn cultuur, dat is een vorm van extremisme die niet beter of slechter is dan religieus extremisme dat op zijn beurt een minderheids cult is binnen de culturele achtergrond van mohammed b.
Neen van Themsche had geen religieuze redenen, net zomin had mohammed b racistische redenen, beiden hebben een psychologisch blokkage en hebben daarom naar extremisme gezocht elk in hun eigen cultuurele landschap. Dat was mijn punt waarom moet ik voor u altijd alles herhalen
|
Misschien helpt het wanneer u wat beter verwoordt wat uw punt dan is?
Uw punt was dat Mohammed B en zijn daden niets met cultuur te maken hadden,waarop ik opmerkte dat het echter wel te maken had met religie , iets van u in eerste instantie ontkende!
Uitsluiting en onverdraagzaamheid om reden van religie heeft dan wel geen racisme, maar is daarom nog wel apartheid gebaseerd op onderscheid, maar dat was niet de reden van de moord op van Gogh, wel de opvatting dat niemand de islam mag beledigen, een attitude die nogal eens opduikt!