9 augustus 2010, 15:08
|
|
Banneling
|
Ik zei:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus
Die zijn er inderdaad. Meestal niet omdat ze geen bal meer kunnen raken, maar omdat die bal al -tig keer geraakt is, en bijgevolg weg, terwijl de opponent in de discussie desondanks doorgaat met dezelfde vragen stellen waarop al antwoord gegeven is, doorgaat met het herhalen van dezelfde onbenulligheden die niets met de discussie te maken hebben, doorgaat met oeverloos rond de pot te leuteren, enzovoorts enzovoorts. Kortom: wanneer de opponent in de discussie diezelfde discussie willens en wetens naar de knoppen helpt.
U weet vast wel wie en wat ik hiermee bedoel.
|
En dit komt daarop als antwoord:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Ik vermoed te weten wie je bedoelt; maar niet waarom.
Een voorbeeldje.
Iemand schrijft "Het feit dat Moslim! zelf niet inziet in welke mate hij overlast bezorgt is al een teken dat hij niet past in deze samenleving.
En als hij het toch ziet, maar er geen rekening mee houdt, is nog een extra bewijs dat hij hier niet past.
Het feit dat hij dan vraagt op welke manier jij eventuele overlast ervaart is enkel om al uw antwoorden in het belachelijke te trekken." Een ander antwoordt "Ken jij Moslim! persoonlijk, en welke overlast hij zou bezorgen.
Hier op het forum heb ik nog niets van gemerkt van die overlast." Die eerste antwoordt Daarop kan ik enkel het zelfde antwoorden als hierboven:
Het feit dat Moslim! zelf niet inziet in welke mate hij overlast bezorgt is al een teken dat hij niet past in deze samenleving.
En als hij het toch ziet, maar er geen rekening mee houdt, is nog een extra bewijs dat hij hier niet past.
Het feit dat hij dan vraagt op welke manier jij eventuele overlast ervaart is enkel om al uw antwoorden in het belachelijke te trekken.
Artisjok, als jij zoals Moslim! nergens een probleem ziet, dan ben jij in hetzelfde bedje ziek, vrees ik Als hetzelfde antwoord gegeven wordt; is dat al rond de pot draaien?
en "als jij zoals Moslim! nergens een probleem ziet, dan ben jij in hetzelfde bedje ziek, vrees ik" is dat een antwoordt op de vraag? Is dit een argument voor iets?
|
QED
In het licht daarvan is dit natuurlijk helemaal hallucinant:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Ik zal mijn best doen om me niet te laten meeslepen in het geleuter.
|
|
|
|