![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een welgemeende " ![]() Fijn dat u dat inziet, nu uw forumgedrag er nog aan aanpassen. Citaat:
U weet vast wel wie en wat ik hiermee bedoel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een voorbeeldje. Iemand schrijft "Het feit dat Moslim! zelf niet inziet in welke mate hij overlast bezorgt is al een teken dat hij niet past in deze samenleving.Een ander antwoordt "Ken jij Moslim! persoonlijk, en welke overlast hij zou bezorgen.Die eerste antwoordt Daarop kan ik enkel het zelfde antwoorden als hierboven:Als hetzelfde antwoord gegeven wordt; is dat al rond de pot draaien? en "als jij zoals Moslim! nergens een probleem ziet, dan ben jij in hetzelfde bedje ziek, vrees ik" is dat een antwoordt op de vraag? Is dit een argument voor iets? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | ||
Banneling
|
![]() Ik zei:
Citaat:
Citaat:
In het licht daarvan is dit natuurlijk helemaal hallucinant: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#844 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aldus de almaar doorleuterende leuteraar/leuterares/leuteraarster/leuterin. Tijd voor een bak leut voor de leut zou ik zeggen, overigens niet te verwarren met een bak geleuter, dat hier al meer dan ruimschoots aan bod gekomen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Banneling
|
![]() Ik hoef hierop geen deftig antwoord te verzinnen om de simpele reden dat dit door mij (en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook nog door een groot aantal anderen) geklassificeerd wordt als oeverloos geleuter.
Ik hoop dat kwantum nog meeleest, want dit is dus precies wat ik bedoelde met: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zet me maar terug in de frigo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#854 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Vreemdeling
|
![]() Overal topics over overlast van immigranten, maar nergens topics over wat voor overlast gewone autochtonen wel niet kunnen veroorzaken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 |
Burger
|
![]() om op de vraag te antwoorden:
Hoe ervaar ik overlast van allochtonen? Omdat ik tot nu toe twee keer ben lastiggevallen door Marokanen: één keer door drie 16 jarige jongens die mijn portefeuille wilden, en één keer toen een kerel me op mijn gezich probeerde slaan omdat ik geen vuur bij me had. Misschien is het toeval, maar ik ben nog nooit lastiggevallen door gewone autochtonen. Maar er is een groot verschil tussen allochtonen die in kleinere steden en gemeenten rondlopen, en degene die in grote steden zoals Antwerpen rondlopen. Steden kweken nu eenmaal rapper krapuul |
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou eerder zeggen dat er wel een serieus overlast probleem is met een groep zichzelf moslim noemende migranten. Ik geloof ook dat hun interpretatie van wat moslim zijn inhoudt een groot deel van het probleem is. I.e. ik ben er rotsvast van overtuigd dat het een bron is van haat en minachting tegen het westen en de autochtone bevolking voor hen. Ik heb in Qatar een ander soort moslims gezien, vandaar dat ik huiverachtig ben om het allemaal 'op de Islam' te steken. Dat neemt niet weg dat ik niet denk dat de Islam veel te bieden heeft aan een mens. Ik geloof persoonlijk niet in een God, maar van de verschillende grote geloven lijkt me de Islam de meest problematische te zijn en spijtig genoeg ligt dat in de kern van het geloof zelf. Wat voor vooruitgang kan het de mensheid brengen om te geloven dat ze zich volledig moet onderwerpen aan een onbegrijpbare god? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kun je misschien even verklaren waar jij 'denkt' dat de islam de meest politieke vorm van religie is?
![]() |
![]() |
![]() |
#860 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij hebben dan ook maar alleen kontakt met een marginaal deel van de hele moslimwereld..desalniettemin blijft het een religie waarin gematigdheid niet de hoofdtoon is.. |
|
![]() |
![]() |