Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Je zult Eberhard niet veel horen zeggen behalve dat het klootjesvolk te dom is om hooi te eten en dus alle ellende aan zichzelf te danken heeft, ik kan evengoed van u zeggen dat u leest wat er niet staat.
Ik heb juist al horen beweren dat mensen het probleem van witte boordcriminaliteit wel erkennen maar niet relevant vinden in deze discussie, blijkbaar blijven bij u andere zaken bij. Eberhard minacht mensen en noemt hen klootjesvolk die nog dom zijn ook, mocht iemand dit over pakweg "gelovigen" schrijven dan zou hij onmiddellijk aangesproken worden, nu niet...vind u dat niet vreemd?
|
Wie beweert dat witteboordencriminaliteit geen slachtoffers maakt, is niet al te snugger. Bovendien lijkt me het complete gedoogbeleid tegenover witteboordencriminaliteit wel degelijk relevant als het gaat over welke groepen het vaakst verdachte van een misdrijf zijn. Straatcriminelen worden immers wel vervolgd (veelal niet succesvol, maar dat maakt niet uit voor statistieken over verdachten), de gemiddelde fraudeur komt in geen enkele misdaadstatistiek terecht.