Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2010, 16:26   #40
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
En als er dan gevaar dreigt voor je gezin, dan bel je de psychiater op, of hoe bedoel je dat?

Wat zeg je daar dan tegen? Kom vlug want er dreigt gevaar en ik ben te laf om iets te doen?
Zie je wel dat je een psychiater nodig hebt: je kan al niet meer rustig normaal redeneren.
Als er gevaar dreigt, dan bel je de hulpdiensten, zijnde politie of brandweer, naargelang.

Ziehier een onnozele repliek op jouw onnozele repliek.

Ik stel nu voor dat we terug naar het onderwerp van de draad gaan:
het is de politie en het gerecht eigenlijk niet menens om illegaal en crimineel wapenbezit actief en wel gericht efficiënt aan te pakken.

Noteer daarbij dat een pistool onder je hoofdkussen, dat daar dan blijft liggen en dus niet meegenomen wordt op straat, nog veel minder prangend is dan een boksijzer of dolk die wel op straat gedragen wordt.
(tot eventueel de moment dat je vrouw dat pistool vastpakt en de loop richt naar jouw hersenen, hart of genitaliën ...)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden