Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2010, 15:06   #1183
stropke1000
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bebob Bekijk bericht
Jij bent degene die een stelling maakt. Het is dus aan jou te bewijzen dat jouw stelling waar is. Ik heb daar nog geen argumenten over gehoord. Dus tenzij u over date beschikt, u doet dat blijkbaar niet vermits u mij om gegevens vraagt, hebt u blijkbaar geen bewijs voor uw stelling. Waarom gelooft u er dan in? Ideologische bias?

Ik merk op dat ik de enige ben die hier argumenten breng, maar dat deze (moedwillig?) verkeerd geïnterpreteerd worden.

Bvb de stelling van minister van agitatie: "inkomensstijgingen van de ene wordt exact gecompenseerd door een inkomensdaling van de andere". Deze stelling kan wel weerlegd worden door de kijken naar de gemiddelde inkomens. Want als hetgeen de ene verliest exact gelijk is aan hetgeen de andere wint, dan blijft het gemiddelde natuurlijk 0.

Let op! Ik heb nooit gezegd dat er niemand ooit armer zou kunnen worden, dat maak jij ervan.

Dus mijn vraag aan jou: formuleer duidelijk je stelling en argumenteer ze. Als je opnieuw een post maakt waarin je de verantwoordelijkheid om je mening te argumenteren ontwijkt door bvb de bewijslast proberen te verschuiven of door de ander te demoniseren als asociaal, ga je in mijn negeerlijst want met iemand die enkel stellingen kan maken en verwacht dat iedereen hem zomaar geloofd is geen discussie mogelijk.
Wat vraag je nu van mij? dat ik de stelling van agitatie bewijs?
Ik heb alleen gereageerd op zijn stelling: als dit zo is vindt ik buitensporige
rijkdom onrechtvaardig punt.
stropke1000 is offline   Met citaat antwoorden