Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Behoort "samenspelen" tot onze waarden?
|
Samenspelen en teambuilding zijn cruciale waarden in het westen. Blijkbaar is dat nieuw voor jou.
Om samen te spelen moet ELKE speler zich aanpassen aan de groep, ook de hoofddoekdrager of gesexualiseerd meisje. Willen ze meedoen met de groep, dan zullen ze zich moeten aanpassen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
De vraag "wat is er belangrijker? Samenspelen? Of de hoofddoek?" is niet alleen een vraag voor degenen die een hoofddoek willen dragen; of een hoofddoek verplichten.
Het is evengoed een vraag voor degenen die de hoofddoek willen verbieden.
|
Ik herhaal even je vraag omdat we ze blijkbaar nog steeds niet goed begrepen hebben.
De vraag is natuurlijk niet correct. Het is een oneigenlijke vraag.
Het is: wat is belangrijker: samenspelen of individualisme? Is het belangrijker voor een ouder van een hoofddoekkind om het te laten meespelen in de groep, of is het belangrijker dat het hoofddoekkind haar eigen sexualiteit ontwikkelt voordat het kan denken.
D�*t is de vraag.
De vraag kan ook zijn: wat is belangrijker: samenspelen of een gehandicapte in de kou laten staan. In dat geval hebben we geleerd dat samenspelen en teambuilding die anders-valide persoon mee tot een hoger niveau kan brengen, zodat die ook een bijdrage kan leveren aan de groep, zelf mèt inachtname van die handicap.
Het is me onbekend dat een hoofddoek een vastgegroeide handicap is en onverwijderbaar op het hoofd is gegroeid.
De vraag "samenspelen of handicap" is een andere vraagstelling dan "samenspelen of hoofddoek".
Nog eentje:
De vraag kan ook zijn: wat is belangrijker "samenspelen of buiten de moskee blijven staan"
Blijkbaar vindt elke moslim het maar normaal dat kaffers hun schoenen OOK uitdoen als ze in een moskeegebouw willen binnenkomen, en blijkbaar is dat ook voor het CGKR totaal geen probleem;
Alleen als een friturist aan een mevrouw vraagt om haar sjalleke af te zetten omdat dit provocatief kan zijn voor andere klanten met andere ideologieën, dan blijkt die friturist een schadevergoeding te kunnen riskeren "omdat hij een moslima verhindert om binnen te komen"... blijkbaar is die hoofdschaamhaardoek toch vastgegroeid? Gelukkig hebben ze nadien hun eisen ingetrokken of ik zou op slag alle mosketen van het land gaan afschuimen en telkens klacht neerleggen omdat ik als kaffer met mijn vastgegroeide schoenen niet binnenmocht.
Enfin, je ziet Artisjok, uw vraag is een onjuist vraagstelling.
Wat primeert: het regenweer of pasen?