Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe
Voor u is het inderdaad Suqar met een hoofdletter ipv sugar.
Nee, als u uw moeder aanraakt dan bent u niet met haar aan het seksen.
Het is natuurlijk gemakkelijk om alles letterlijk over te nemen uit een boek als de koran en de bijbel maar zelf eens beginnen denken of de transcriptie erbij nemen is al vele moeilijker.
|
W8 ff.
in uw koran zegt uw Allah zèlf dat hij een heel gemakkelijk boek heeft laten neerdwarrelen dat iedereen zal begrijpen en dat gemakkelijk te volgen is.
Waarom heb jij dan andere MENSEN nodig om daar een andere uitleg over te geven? Als diene Enait meent dat handjesgeven erotiserend werkt, en jij meent dat handjesgeven ook erotiserend is voor mannetjes die dan blijkbaar ter plekke ejaculeren en zich dus moeten gaan wassen, wat anders staat er dan in dat koranvers?
Ofwel is de bedoeling: na sex moet je je wassen (ik zou denken VOOR de sex was je je ook, maar kom, wie ben ik), en jullie (jij en enait) maken er dus van: ik wil geen handen geven aan onreine wijven (denkt Enait) want dan komen ze klaar (erotiserend) en dan moet ik me gaan wassen, en jij denkt eventueel: ik kan geen hand geven als onrein wijf aan een reine man, want wie weet komt hij klaar en dan moet hij zich terug gaan wassen.
Als ik fout ben: waarom zou je mensen geen hand geven?