![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bijbel bestaat om te beginnen uit een oud en nieuw testament, al veel christenen gehoord die vinden dat dit letterlijk na te leven is in uw buurt? Het christendom heeft zich noodgedwongen moeten aanpassen aan de verlichting waar niet god maar de rede centraal werd gezet, religie behoort hier tot de strikt persoonlijke leefsfeer en is geen juridische, politieke of sociale ordening wat islam wel claimt te zijn. Bijgevolg kun je dus niet het één gelijk stellen aan het ander en dat weet u volgens mij zelf ook wel! Daar gaat u weer, beroepen atheisten die vrouwen minderwaardig zouden vinden zichzelf op een goddelijke ideologie die dit gedrag zou voorschrijven als de wil van dat opperwezen? Je zult echt eens iets beter moeten verzinnen Arti! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heel mooi Citaat:
Dus nog even herhalen om toekomstige misverstanden te vermijden : JA, IK VERWERP IEDERE IDEOLOGIE DIE VROUWEN HUN ZELFBESCHIKKINGSRECHT, GELIJKE RECHTEN, ETC WILT BEKNOTTEN Nu we daar weer uit, en eens over, zijn.... vraag ik me dan alleen af waarom jij steeds weer het omgekeerde verkiest ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in uw koran zegt uw Allah zèlf dat hij een heel gemakkelijk boek heeft laten neerdwarrelen dat iedereen zal begrijpen en dat gemakkelijk te volgen is. Waarom heb jij dan andere MENSEN nodig om daar een andere uitleg over te geven? Als diene Enait meent dat handjesgeven erotiserend werkt, en jij meent dat handjesgeven ook erotiserend is voor mannetjes die dan blijkbaar ter plekke ejaculeren en zich dus moeten gaan wassen, wat anders staat er dan in dat koranvers? Ofwel is de bedoeling: na sex moet je je wassen (ik zou denken VOOR de sex was je je ook, maar kom, wie ben ik), en jullie (jij en enait) maken er dus van: ik wil geen handen geven aan onreine wijven (denkt Enait) want dan komen ze klaar (erotiserend) en dan moet ik me gaan wassen, en jij denkt eventueel: ik kan geen hand geven als onrein wijf aan een reine man, want wie weet komt hij klaar en dan moet hij zich terug gaan wassen. Als ik fout ben: waarom zou je mensen geen hand geven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gene zever verkopen hé... we hebben het hier al eens uitgebreid over gehad... maar mits je het alweer vergeten bent, som ik het nog even voor je op :
1) vrijheid van godsdienst ( al wil je die ook beknotten voor mannen blijkt ) 2) vrijheid van positie, ambitie, ed 3) vrijheid van kledingdracht 4) etc... |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ik vind dat de draagsters van de guillotine van vrouwenrechten dat behoren te doen in hun priveleven en daar allerminst een recht van kunnen maken steeds en overal, daar heeft u groot gelijk in! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel heb ik weet van een redelijk groot aantal moslims die met betrekking tot 'gelijkwaardigheid' man/vrouw een zekere interpretatie nahouden die duidelijk ergens geïnspireerd is uit dat boekje... idem dito met het grootste aantal katholieken die ik ken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is toch steeds erg te moeten vaststellen hoe jij iemands woorden verdraait tot een volgende stroman |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ga ook even meespelen en me dus toespitsen op datgene wat je hier geschreven hebt en ik selectief kan aanwenden : Je wilt dus vrouwen het recht ontzeggen om een hoofddoek in het openbaar te dragen ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DE meeste katholieken die ik ken houden er geen achterlijke ideeen over vrouwen op na en slepen ook geen bijbel erbij om die achterlijkheid te rechtvaardigen. Nee, het cristendom en islam van vandaag is helemaal niet gelijk te stellen islam kent in wezen geen mogelijkheid tot scheiding tussen wereldse en religieuze zaken. Door de verlichting werd het christendom met die opvattingen in West Europa totaal aan banden gelegd en maar goed ook. Wanneer u begint te beledigen is deze discussie voor mij over, dat stropoppengezeur is aan mij niet besteed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over beledigingen kan je bij de mods klagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allé Filo begin er maar aan! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat erover dat ze in wezen hetzelfde zijn op dat punt. Er zitten ongelijkheden voor vrouwen tov mannen in beide boekjes verweven ( resp. naar deze tijd , en deze ideeën, steeds te nemen ) Zowel de geschiedenis als het heden bewijst dat indien men kan men die delen uit die boekjes ( net alsook andere delen ) gretig zal benutten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is dus niet het christendom dat stelt : ach , laten we die drommelse schepseltjes nu ook maar met gelijke rechten bedelen ... die worden hen vanuit de seculiere maatschappij aangereikt en het christendom moet inbinden ... dat het noch de wens is, noch een mentaliteitswijzging, wordt nog elke dag dik i de verf gezet Citaat:
Dit is jouw stukje Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat 'm over de rechten die jij vrouwen wilt ontzeggen
Antwoord anders even op Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 22 november 2010 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arti komt aandraven dat er " toch ook atheisten zijn die vrouwen minderwaardig vinden" wat echter niet berust op een ideologie die stelt dat dit door God zo wordt gevraagd, dat was mijn punt en niet wat u hiervan maakt. Het gaat helemaal niet om een vastelling, maar wel om uw gebrekkig lezen, niet erg hoor, kan iedereen gebeuren. Islam kent geen scheiding kerk en staat,wat het christendom wel heeft moeten aanvaarden, bijgevolg kun je beide ideologie niet gelijkstellen en volgens mij weet u dat ook wel, maar heeft u gewoon geen argumenten,het wordt trouwens te laat voor me, morgen is het werken geblazen! ![]() |
|
![]() |
![]() |