Los bericht bekijken
Oud 5 december 2010, 15:58   #71
schaduwpremier
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb eenzelfde indruk van de Nederlanders, de Duitsers, de Luxemburgers en de Fransen.
Toch voel ik geen behoefte om met die landen één land te vormen, maar wel innig samen te werken in een Verenigde Staten van Europa.

Verder hebben jouw en mijn indrukken geen fluit belang.
Laat ons het licht van de zon niet ontkennen, evenmin als beweren dat er geen Amerikanen in Badgad waren ...

we hebben verschillende problemen; verschillende zienswijzen, verschillende politieke visies, een problematisch verleden van taalgrens- en aanverwante problematiek ...

en met te splitsen gaan we toch geen vijanden worden ??

we hebben verschillende problemen; verschillende zienswijzen, verschillende politieke visies, een problematisch verleden van taalgrens- en aanverwante problematiek ...

Limburgers en Antwerpenaars hebben ook verschillende zienswijzen... moet die dan ook gesplitst worden?

Iedereen heeft zijn persoonlijke eisen maar DE KUNST is een akkoord vinden zodanig dat iedereen tevreden is. En dat ze eens stoppen met spelletjes te spelen en dat ze eens niet aan hun eigen imago denken maar aan die van de burger zijn problemen, los van splitsing en taalgrenzen en geschiedenis verhalen anno 1800 enz... Wees volwassen en lost de problemen op waarvan de burger wakker ligt!
schaduwpremier is offline