Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
Neen neen. Maar elke keer zegt hij: 'het is gedaan',' het gaat niet meer', 'het lied is uit' en nog van die soortgelijke straffe taal. Soms zelfs in het Latijn dat hij ook nog verkeerd citeert. Maar dan blijkt toch het lied eigenlijk niet uit te zijn. En zo maakt hij zichzelf op de duur niet erg geloofwaardig meer.
|
Straffe taal komt uit iedere politieker zijn mond. Als je daar niet tegen kan moet je een andere "hobby" zoeken dan hier te posten. Maar waarom je nu persé enkel BDW qua "straffe taal" wil viseren?
Mocht men jou zo constant proberen te dwarsbomen en messen in de rug te planten, dan kan ik je verzekeren dat ik je ook zou kunnen betrappen op een "straffe taal", geuit op een tijdstip van opperste frustratie.
Op zo'n momenten toont hij zich niet van de sterkste kant. Maar ja, hij is ook maar een mens hee. Je zou je veel beter focussen op het feit dat hij telkens zijn moed bijeenraapt en blijft doorzetten. Zo'n politicus hebben we in geen jaren gehad. In geen decennia gehad.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
Iedereen die wat logisch nadenkt, weet toch dat hij gewoon geen akkoord wil, noch kan willen. En, nogmaals, om de heel eenvoudige reden: als er een akkoord komt, dan wordt het bestaan van de NVA gehypothekeerd. Waarom zou men op dan nog op de NVA stemmen?
|
Ik ben nogal analytisch ingesteld (gevolg van opleiding en beroep) en kom allerminst tot de conclusies die jij trekt.
Je "reden" slaat nergens op. Mocht er eenmaal een akkoord zijn, dan moet iemand waken over de goede uitvoering ervan, en moet er - in de toekomst - iemand zijn die verder timmert en bijstelt mocht dat nodig zijn. Dat kan dan terug een nieuw akkoord of hervorming betekenen. In al deze stappen zal NV-A hard nodig zijn.