Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe
Wie zegt dat hij alleen was?
Verder, boeit het me niet wie er is afgeklopt, zoon van uw vriend, vriend van uw zoon.
Ik lees dat een vriend van zijn zoon is geslagen door 'iemand' en verder waren er 4 getuigen aanwezig (4 Marokkanen). Lees zn reactie nog maar eens goed.
|
Wat ben jij hier aan het zeveren????
Je was zo fier een Marokkaanse te zijn dus wou ik je dat plezier wel gunnen!
De vriend van mijn zoon is niet geslagen door "iemand" terwijl 4 Marokkanen als getuige stonden te kijken!!! En ja, hij was alleen, zo werken die lafaards toch meestal? Met meerderen iemand aanvallen...Hoe kom jij tot zo'n verdraaiing van de feiten?
Het waren die vier ingevoerde Marokkaanse ratten die deze jongen aanvielen en daarna gingen lopen! En dat "ballen" hebben: je moet als burger die daar passeert zelfmoordneigingen hebben om het tegen dat loslopend gespuis met messen in hun zak op te nemen!
Aangezien jij zo'n "lol"

had wanneer een diefstal eens niet gepleegd wordt door een vreemdeling maar door "vb'er" dacht ik dat je je plezier niet op zou kunnen en met je fierheid geen blijf ging weten met die andere gebeurtenis.
Het is niet eens meer een "gebeurtenis", het is dagelijkse kost in zoveel straten van ons landje waar die fantastische verrijkers rondlopen! Gebeurtenis waar niemand meer van opkijkt, zo vanzelfsprekend is het geworden. Zoals de politie reageerde: "je mag blij zijn dat je niet een paar messteken gekregen hebt" en voor de rest vergaan ze in die gevalletjes.

nietwaar?
"Verder, boeit het me niet" ... ons zal het vooral boeien wanneer dat soort hier wordt buitengetrapt, of wat dacht je? Zal het je dan "boeien"?