Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2010, 13:59   #101
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
euh nee
Toch wel hoor. Uw reactie getuigt van even veel verstand als de reacties die heel de katholieke kerk en haar aanhangers veroordelen als of pedofiele verkrachters of verdedigers hiervan.
Pater Damiaan en Moeder Theresa danken u...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 14:04   #102
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Ik betwijfel of u begrijpt dat de vreemdelingen niet stelen. Het zijn de dieven die stelen. En een dief is een dief. Een dief die klontjessuiker of eieren steelt, een dief die treasury steelt, een dief die een auto of een paard steelt enz. zijn allemaal dieven die stelen.

Nonsense. Het is hetzelfde alsof je zegt; "allemaal zelfde strijd". U kan iedereen niet begrijpen.
Vreemdelingen stelen inderdaad niet en plegen ook geen criminele feiten.
Hun aanwezigheid in onze gevangenissen en misdaadcijfers is dan ook enkel en alleen het gevolg van het diep ingewortelde rascisme in onze samenleving...

Want van het moment dat een vreemdeling steelt verliest hij zijn originele nationaliteit en wordt automatisch Belg...

Waar treedt jij op als stand up comedian?
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 19 december 2010, 14:05   #103
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Toch wel.

Vrijpostig =/= pedofillie.

Ik kan het niet anders zeggen, als je denkt dat vrijpostigheid hetzelfde is als pedofillie dan ben je ofwel zeer dom ofwel van slechte wil, of alle twee.

Trouwens, als ik het me goed herinner dan heeft de moeder van die twee minderjarigen, maar eerst klacht neergelegd nadat bleek dat ze geen postje kreeg.
En wie heeft hem aangegeven denkt u? De Turk of de Marokkaan van achter de hoek?
Het VB doet zijn ideologie tenminste ook intern gestand.
Ga dit bij de PS maar eens bekijken...
Oud 19 december 2010, 15:18   #104
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Toch wel hoor. Uw reactie getuigt van even veel verstand als de reacties die heel de katholieke kerk en haar aanhangers veroordelen als of pedofiele verkrachters of verdedigers hiervan.
Pater Damiaan en Moeder Theresa danken u...
zo'n beetje het vb dus

.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 19 december 2010 om 15:23.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 15:52   #105
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zo'n beetje het vb dus

Touché.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 16:09   #106
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vreemdelingen stelen inderdaad niet en plegen ook geen criminele feiten.
Hun aanwezigheid in onze gevangenissen en misdaadcijfers is dan ook enkel en alleen het gevolg van het diep ingewortelde rascisme in onze samenleving...

Want van het moment dat een vreemdeling steelt verliest hij zijn originele nationaliteit en wordt automatisch Belg...

Waar treedt jij op als stand up comedian?
straffer er zijn zelfs vele belgen die bvb in marokko vastzitten sekaki en zo
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 16:41   #107
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wie zegt dat hij alleen was?

Verder, boeit het me niet wie er is afgeklopt, zoon van uw vriend, vriend van uw zoon.

Ik lees dat een vriend van zijn zoon is geslagen door 'iemand' en verder waren er 4 getuigen aanwezig (4 Marokkanen). Lees zn reactie nog maar eens goed.
Wat ben jij hier aan het zeveren????
Je was zo fier een Marokkaanse te zijn dus wou ik je dat plezier wel gunnen!
De vriend van mijn zoon is niet geslagen door "iemand" terwijl 4 Marokkanen als getuige stonden te kijken!!! En ja, hij was alleen, zo werken die lafaards toch meestal? Met meerderen iemand aanvallen...Hoe kom jij tot zo'n verdraaiing van de feiten?
Het waren die vier ingevoerde Marokkaanse ratten die deze jongen aanvielen en daarna gingen lopen! En dat "ballen" hebben: je moet als burger die daar passeert zelfmoordneigingen hebben om het tegen dat loslopend gespuis met messen in hun zak op te nemen!
Aangezien jij zo'n "lol" had wanneer een diefstal eens niet gepleegd wordt door een vreemdeling maar door "vb'er" dacht ik dat je je plezier niet op zou kunnen en met je fierheid geen blijf ging weten met die andere gebeurtenis.
Het is niet eens meer een "gebeurtenis", het is dagelijkse kost in zoveel straten van ons landje waar die fantastische verrijkers rondlopen! Gebeurtenis waar niemand meer van opkijkt, zo vanzelfsprekend is het geworden. Zoals de politie reageerde: "je mag blij zijn dat je niet een paar messteken gekregen hebt" en voor de rest vergaan ze in die gevalletjes.
nietwaar?
"Verder, boeit het me niet" ... ons zal het vooral boeien wanneer dat soort hier wordt buitengetrapt, of wat dacht je? Zal het je dan "boeien"?

Laatst gewijzigd door andev : 19 december 2010 om 17:03.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 16:47   #108
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
En achter het pedostandpunt van het VB gaan staan zeker?

Wow , daar zijn "we" echt bang voor.

http://www.youtube.com/watch?v=nHqDBQDRyV0
Je snapt de zin niet of je doet alsof?
Sommigen plakken overal het etiquet "vb" op als de mensen niet goedschiks al de multiculmiserie aanvaarden. Wanneer in steeds meer landen aandacht voor dat probleem komt en men ze begint buiten te kieperen zoals Sarkozy zal men die dan ook "vb'ers" noemen zeker? Als er hier 6x meer rondlopen als bvb in Duitsland betekent dat ook dat men ze daar liever buiten houdt. Maar dat is omdat het "nazi's" zijn zeker? enz
En... wat is het "pedostandpunt" van het vb? Ik heb er geen idee van, maar jij kunt me dat vertellen zeker?
Oud 19 december 2010, 16:52   #109
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zo'n beetje het vb dus

Is Leonard nu ook al een verkrachter?

Ik dacht het niet.

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 17:01   #110
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Ik heb geen twijfel dat er sommige mensen 100% racisten zijn. "Zet de vreemdelingen buiten" betekent niks anders (zonder twijfel).
Altijd dezelfde komedie...
Normaal dat,als er met groepen vreemdelingen steeds een serieus aantal krapuul meekomt (die grotendeels onze gevangenissen vullen, terwijl ze toch nog een minderheid zijn als groep) dat de mensen de komst van nog meer vreemdelingen niet toejuichen!
En "ze zijn niet allemaal zo", maar waarom hoor je nooit reacties van diegenen die "niet zo zijn" tegen het gespuis in hun eigen rangen? Schrik dat ze door hun soortgenoten een mes op hun keel krijgen?
Als die mensen daarom "racisten" zijn, wat zijn jullie dan? "Onverantwoordelijke hypocrieten?"

Laatst gewijzigd door andev : 19 december 2010 om 17:05.
Oud 19 december 2010, 17:32   #111
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
zo'n beetje het vb dus

Inderdaad. Léonard krijgt steun.
Ook van mij trouwens.
Hij is geen pedofiel.
Hij houdt enkel de standpunten van zijn geloof in eer en dat binnen het kader van de wet.
Hij is de eerste van zijn niveau die binnen zijn kerk niet alleen tegen pedofielen maar ook tegen andere verstoters tegen de kerkelijke voorschriften ijvert.

En dat standpunt wordt niet door alle VB'ers unaniem op dezelfde wijze gedragen.
Wij mogen voor onszelf denken...
Niet alle SPA'ers en groenen zijn voorstander van het cordon. Maakt dat die partijen tot onze medestanders?
Voorlopig nog niet vrees ik...
Oud 19 december 2010, 17:37   #112
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Hakken op een verwarde oude man...
Compassie, iemand?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 17:47   #113
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Léonard krijgt steun.
Ook van mij trouwens.
Hij is geen pedofiel.

veel bla bla en gezever maar uiteindelijk komt het hierop neer :

uit het artikel : "leonard uitspraak dat gepensioneerde pedopriesters NIET gestraft moeten worden"

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris
Toch wel hoor. Uw reactie getuigt van even veel verstand als de reacties die heel de katholieke kerk en haar aanhangers veroordelen als of pedofiele verkrachters of verdedigers hiervan.Pater Damiaan en Moeder Theresa danken u...
Citaat:
Léonard krijgt steun.
Ook van mij trouwens.
Joris claessens net als het vb steunt dus het niet straffen van gepensioneerde pedofielen ALS het priesters zijn, waarvan akte
!!! en ge gaat dat dan nog zelfs verzonnen verwijten aan anderen.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 19 december 2010 om 17:49.
Oud 19 december 2010, 17:51   #114
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
U hebt een zware identiteitscrisis. U moet zich verschrikkelijk voelen in uw blanke velletje. Al eens "bruinen zonder zon" geprobeerd?
Je moet niet over mij beginnen; daar gaat deze draad niet over.
Ik begrijp dat je eigenlijk moet toegeven dat ik gelijk heb; maar daar wellicht te trots voor bent.
Vandaar dat je zo'n gezever neerschrijft.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Citaat:
Rauw spek? Bah.
Suikertjes en melkjes neem ik ook wel eens mee naar huis, hoor, maar ik ben wel geen gemeenteraadslid.
Valt het eigenlijk niemand op dat het gedrag van die oude man gewoon eigenaardig is? Rauw spek eten en dan nog in de winkel, of gewoon maar in de winkel eten ipv gestolen etenswaren mee te smokkelen naar huis, dit alles lijkt me meer op het gedrag van een beginnend-dementerende. Eerder iemand om medelijden mee te hebben.

Vraagje volledig off-topic : zijn er nog mensen die hier last hebben met Politics.be vandaag? Voortdurend lege pagina's krijgen en zo?
Typische reactie.
Het is een blanke van het eigen volk.
Dan verklaren we dit op deze manier.
http://forum.politics.be/showthread....61#post5173561
Je hebt niets om daar tegen in te brengen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 17:52   #115
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
veel bla bla en gezever maar uiteindelijk komt het hierop neer :

uit het artikel : "leonard uitspraak dat gepensioneerde pedopriesters NIET gestraft moeten worden"

Joris claessens net als het vb steunt dat dus, waarvan akte
!!! en ge gaat dat dan nog zelfs verzonnen verwijten aan anderen.

Dat is een verdraaïng van zijn woorden. Hij stelde dat het leven van die personen vernielen uit wraak geen oplossing was.
Hij kan daarin ook niet anders. Vergeving van zonden is een elementair gegeven binnen de RKK.
Hij heeft zich nergens en nooit uitgesproken tegen het bestraffen van pedofielen. Wel tegen het nemen van wraak.
Een verschil dat u wellicht (gezien de rabiate haat en verachting die van uw replieken druipt) niet kunt vatten... het weze u vergeven mijn zoon.
Oud 19 december 2010, 17:55   #116
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
het weze u vergeven mijn zoon.
diegenen die steunen dat gepensioneerde pedopriesters NIET gestraft worden , zijn niet veel beter dan die priesters die hun gore poten niet van kinderen kunnen af houden en hebben ZEKER niet de macht om anderen te vergeven
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 19 december 2010 om 17:57.
Oud 19 december 2010, 18:02   #117
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
...
Bent u achterlijk, .....?
Er zijn forummers die voor zo'n vraag banpunten kregen.
Pas je schrijfsels a.u.b. aan, aan onze hoogstaande Westerse/Vlaamse cultuur.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 18:05   #118
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je moet niet over mij beginnen; daar gaat deze draad niet over.
Ik begrijp dat je eigenlijk moet toegeven dat ik gelijk heb; maar daar wellicht te trots voor bent.
Vandaar dat je zo'n gezever neerschrijft.

http://forum.politics.be/showthread....61#post5173561
Je hebt niets om daar tegen in te brengen.
Je zou de gegeven replieken even kunnen doornemen in plaats van te raaskallen...
Er werd door verschillende mensen die de moeite namen het artikel in kwestie te lezen op menselijke en logische wijze gereageerd.
Die reacties hebben tot gevolg dat de jouwe overduidelijk ontmaskert werden en worden als rabiaat haatdragend, onmenselijk en volledig onjuist.
Jammer dat je dit niet met wat zelfrespect aanvaarden kan.

Een dementerende oude man misbruiken om een politieke strekking in discrediet te brengen is verwerpelijk.
Ongeacht welke huidskleur de man heeft.
Ongeacht welke politieke strekking geviseerd wordt.

Derhalve kunnen jouw rabiate reacties dan ook enkel maar afgrijzen oproepen bij mensen met een minimum aan zelfrespect.

George verdient dit niet.
Het VB verdient dit niet.
Jij verdient alle verachting die je hier te beurt valt!
Oud 19 december 2010, 18:07   #119
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Hakken op een verwarde oude man...
Compassie, iemand?
Neen, hakken op een hypocriete partij die campagne voert rond de strijd tegen criminaliteit, maar voortdurend criminelen (Debie, Buisseret, ...) mandaten geeft.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 18:07   #120
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Er zijn forummers die voor zo'n vraag banpunten kregen.
Pas je schrijfsels a.u.b. aan, aan onze hoogstaande Westerse/Vlaamse cultuur.
De pot verwijt de ketel...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be